Palyginus tokios muzikos kokybę ir skambesį su estų, lietuviams dar toli žeme plaukt.
Matosi, kad kalbi kaip eilinis megejas, o ne muzikos kritikas ar zinovas. Tiesiog tave uzkabino butent si melodija. Tokio lygio kuriniu kaip sis lietuviai ne viena prikepe turi, seniau domejaus elektronine lietuviska muzika tai pries kokius 7 metus visokiuose rinkiniuose kaip "records" ir tt.. galima rasti tokio lygio kurineliu. Nekalbant apie dabartinius laikus.
Matosi, kad kalbi kaip eilinis megejas, o ne muzikos kritikas ar zinovas. Tiesiog tave uzkabino butent si melodija. Tokio lygio kuriniu kaip sis lietuviai ne viena prikepe turi, seniau domejaus elektronine lietuviska muzika tai pries kokius 7 metus visokiuose rinkiniuose kaip "records" ir tt.. galima rasti tokio lygio kurineliu. Nekalbant apie dabartinius laikus.
Čia galima ginčytis be proto dėl to. Dabartinių laikų lietuvių elektronika kas? Įvairių rūšių house, nu dar kokie kitokie beveik nežinomi drum'n'basserai ar kiti man nepažįstami klodai. Kiek man tenka susidurti konkrečiai su trance muzika, kas yra jau tikrai nebe pirmus metus, galiu drąsiai teigt, kad lietuviams iki Beat Service ar DNS Project yra pakankamai toli, juolab prasimušt iki Markus Schulz'o arba Armino van Buuren'o grojaraščių. Aišku, Sweet Euphony ir Aivem vs. Vilmo tikrai turi daug potencialo ir tikrai gali išplaukt į tikrus pasaulinius vandenis, jeigu neužsisėdės vietoje. Beje, duok pavyzdį tų kūrinių, kuriuos minėjai iš rinktinių records'ų.
Palyginus tokios muzikos kokybę ir skambesį su estų, lietuviams dar toli žeme plaukt.
Būtent panašaus stiliaus house (ar kas tai bebūtų) lyg ir negirdėjau, bet panašios kokybiškos klubinės muzikos Lietuviai yra sukūrę ir netgi labai nemažai. O mano kuklia ir subjektyvia nuomone, lietuviai moka kurti ir šiek tiek sofistiškesnę muziką, nei tas housinis bumčikas (kuris, aišku, nėra blogas, bet, kaip bebūtų, tai labiau mokyklinių "diskanų" muzonas, nei tai, kas būtų grojama brangesniuose ir solidesnei bei vyresnei publikai skirtuose klubuose)
Ir t.t.
Yra geros muzikos Lietuvoje. Gal ir ne tiek daug, kiek norėtųsi, bet yra, ką nebūtų gėda siūsti į bet kurį Madrido, Tokijo ar Londono klubą bet kokia proga. Kaip su estais, nežinau. Gal jie irgi turi tokių dėmesio vertų kūrėjų?
Būtent panašaus stiliaus house (ar kas tai bebūtų) lyg ir negirdėjau, bet panašios kokybiškos klubinės muzikos Lietuviai yra sukūrę ir netgi labai nemažai. O mano kuklia ir subjektyvia nuomone, lietuviai moka kurti ir šiek tiek sofistiškesnę muziką, nei tas housinis bumčikas (kuris, aišku, nėra blogas, bet, kaip bebūtų, tai labiau mokyklinių "diskanų" muzonas, nei tai, kas būtų grojama brangesniuose ir solidesnei bei vyresnei publikai skirtuose klubuose)
Yra geros muzikos Lietuvoje. Gal ir ne tiek daug, kiek norėtųsi, bet yra, ką nebūtų gėda siūsti į bet kurį Madrido, Tokijo ar Londono klubą bet kokia proga. Kaip su estais, nežinau. Gal jie irgi turi tokių dėmesio vertų kūrėjų?
Kad lietuvių elektronika yra šūdas ar panašus niekalas, nesakiau ir nesakysiu, tiesiog trance stiliuj Lietuva gauna malkų.
Kad lietuvių elektronika yra šūdas ar panašus niekalas, nesakiau ir nesakysiu, tiesiog trance stiliuj Lietuva gauna malkų.
Tai gali būti. Bet trance pats savaime yra gana ribotas stilius, kuris dažniausiai turi ribotą (ne tik dydžiu) auditoriją. Trance jokiu būdu nėra kažkoks rodiklis, į kurį reiktų orientuotis. Brėžiant paralelę, pavyzdžiui, su automobilių pasauliu, tai kaip koks Ford Mondeo ar Opel Vectra. Toliau kalbant paralelės terminais, Lietuvos muzikos "vairuotojai" jau yra sukūrę ne vieną BMW3 ar Audi A4.
Kone visi brangiausi ir solidžiausi pasaulio miestų klubai paprastai groja lounge, latin, electronicą, visokių pakraipų retro, bet labai retai trance. Trance yra "masėms" skirtas stilius, kas paprastai reiškia būrį girtų arba apsinarkošinusių paauglių, kurie nenori išlaidauti ir tiesiog nori "tūso".
Comment