Man tai patiko nr.3, nes dailus toks.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos prekės ženklas
Collapse
X
-
Ariella
Man atrodo tinkamiausias Nr.11,
aiški Lietuvos trispalvė ir ažuolo lapas, gražiai atrodo kaip logo.
Kituose švituris visai be ryšio, žirgai ir medžiai, nu nežinau
O nr. 7, man asmeniškai, ufonauta primena
Comment
-
Duguma zenklu - visiskas slamstas.
Visiskas absurdas:
Absoliutus shu..as:
ir t.t.
Vienintelis, mano nuomone, bent jau pakenciamas zenklas yra sis (nors trispalves veliavos spalvu reikalingumu siuo atveju as visvien abejoju):
turekim omeny, kad zenklas kuriamas NE Lietuvai, o labiau tam, kas apie sali nera girdejes arba girdejes mazai. Todel salies veliavos spalvos ar azuolo lapeliai cia tiesiog atrodo kvailai!
Taip pat, reiktu iki galo nuspresti, kokios salies ivaizdi kuriame: siuolaikines, kur placiai paplitusios IT ir kitos aukstosios technologijos (Estija), grazios su nuostabia gamta (Slovenija, Kroatija), senovine architektura (Cekija) ir t.t. O galbut dvieju sriciu misini (siuolaikine + grazi gamta)? Logo reiktu prie to ir taikyti.Paskutinis taisė John; 2007.06.19, 01:50.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDuguma zenklu - visiskas slamstas.
Vienintelis, mano nuomone, bent jau pakenciamas zenklas yra sis (nors trispalves veliavos spalvu reikalingumu siuo atveju as visvien abejoju):
turekim omeny, kad zenklas kuriamas NE Lietuvai, o labiau tam, kas apie sali nera girdejes arba girdejes mazai. Todel salies veliavos spalvos ar azuolo lapeliai cia tiesiog atrodo kvailai!
Taip pat, reiktu iki galo nuspresti, kokios salies ivaizdi kuriame: siuolaikines, kur placiai paplitusios IT ir kitos aukstosios technologijos (Estija), grazios su nuostabia gamta (Slovenija, Kroatija), senovine architektura (Cekija) ir t.t. O galbut dvieju sriciu misini (siuolaikine + grazi gamta)? Logo reiktu prie to ir taikyti.Parašas :)
Comment
-
Pridėjau variantą "Nė vienas" už kurį ir balsavau. Kažką komentuoti būtų galima apie 7, visi kiti tai... Vienas aplamai lyg su Word'u darytas, kitas kažkokia nemotyvuota Teo kopija, dar kiti gaminti "Švyturio-Utenos alus" reklaminei kompanijai...Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDuguma zenklu - visiskas slamstas.
Visiskas absurdas:
http://g.delfi.lt/d/r/b/logo/5.gif
Absoliutus shu..as:
http://g.delfi.lt/d/r/b/logo/11.gif
ir t.t.
Vienintelis, mano nuomone, bent jau pakenciamas zenklas yra sis (nors trispalves veliavos spalvu reikalingumu siuo atveju as visvien abejoju):
http://g.delfi.lt/d/r/b/logo/4.gif
turekim omeny, kad zenklas kuriamas NE Lietuvai, o labiau tam, kas apie sali nera girdejes arba girdejes mazai. Todel salies veliavos spalvos ar azuolo lapeliai cia tiesiog atrodo kvailai!
Taip pat, reiktu iki galo nuspresti, kokios salies ivaizdi kuriame: siuolaikines, kur placiai paplitusios IT ir kitos aukstosios technologijos (Estija), grazios su nuostabia gamta (Slovenija, Kroatija), senovine architektura (Cekija) ir t.t. O galbut dvieju sriciu misini (siuolaikine + grazi gamta)? Logo reiktu prie to ir taikyti.
Nesutikčiau tik su šia dalimi:
<...> trispalves veliavos spalvu reikalingumu siuo atveju as visvien abejoju
Kita vertus, žinant kokį olimpinių žaidynių logotipą sukūrė britai ir tai, kiek jis jiems kainavo, rezultatai - pranokstantys lūkesčiusPaskutinis taisė Aš; 2007.06.23, 03:13.
Comment
-
Kadangi buvau vienas is balsavusiu uz 7-a tai pakomentuosiu kuom man jis patiko.
Melynojoj daly as izvelgiu Lietuvos upes ir ezerus. Trys mojuojancios figureles spalvotom galvom - silti zmones. Be to kaiptik neseniai pasirode zinutes apie Maciuno kolekcijos parvezima i Lietuva, dar turim Meka, kvanktelejusius uzupiecius su Zapos paminklu ir tt. - manau tas lietuviu polinkis i mena mus labiau isskiria is aplinkiniu saliu nei pvz. IT sektorius ar gamta ir sitas logotipas tai atspindi.
EDIT: Dar uzmirsau pamineti tiek Kauno-Vilniaus tiek Klaipedos Jazz festivalius bei Klaipedos senamiestyje dygstancias skulpturas.Paskutinis taisė ValdasJ; 2007.06.23, 13:02.
Comment
-
Lietuvos prekės ženkle šlama kanadietiški lapai?
http://www.balsas.lt/naujienos/verslas/straipsnis133849
be komentaru... nors tas logo man visai patiko
Comment
-
Kanados Londonas nenori su Lietuva dalytis savo simbolio
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=14203030
Va jums ir prancūzai. O vogti idėjas labai negražu
Gal dabar pirmą variantą priims
Comment
-
Nuspręsta skelbti naują Lietuvos prekės ženklo konkursą
http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...hp?id=14438913
Comment
-
Ir vėl renkam šalies prekinį veidą
Parašė VZ.ltIš naujo paskelbtame Lietuvos prekės ženklo konkurse dalyvauja dvylika logotipų. Žadama, kad nugalėtojas paaiškės gegužės pabaigoje. Tarp kandidatų – antrą kartą savo jėgas bandančios kūrybinės agentūros „Inorek&GREY“, „PIAR“ ir Reklaminis informacijos centras.
Iš viso projekto „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas“ organizatorė VšĮ Lietuvos turizmo plėtros agentūra (LTPA) gavo 15 paraiškų. Pasak Jono Ignatonio, LTPA direktoriaus, trys iš jų atmestos dėl galimybės atpažinti autorystę. Kol kas kandidatų įmonių vardai laikomi paslaptyje. Jų sako nežiną net komisijos nariai – LTPA, Lietuvos valstybinis turizmo departamentas, Lietuvos ekonominės plėtros agentūra (LEPA), Prezidento kanceliarija.
VŽ žinoma, kad tarp paraiškas siuntusiųjų yra viešųjų ryšių agentūra „PIAR“, UAB Reklaminis informacijos centras (RIC) ir viena Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) narė – UAB „Inorek&GREY“. Kitos KOMAA priklausančios kūrybinės agentūros teigė nedalyvaujančios. Daugelis jų net nežinojo apie antrą kartą skelbiamą Lietuvos prekės ženklo konkursą. Kai kurios pabijojo interesų konflikto.
Dar kartą
Lietuvos prekės ženklas renkamas jau antrą kartą. Projektą „Lietuvos turizmo ir verslo prekės ženklo sukūrimas“ LTPA pradėjo įgyvendinti dar 2006 m. sausio 11 d. Pirmajame konkurse dalyvavo 12 logotipų ir koncepcijų, juos pateikė kūrybinės agentūros: „Kredo R“, „DDB Vilnius“, „Inorek & Grey“, „PIAR“, RIC ir VšĮ Vizualinių komunikacijų studija.
Pernai liepą preliminariu nugalėtoju paskelbtas reklamos agentūros „DDB Vilnius“ sukurtas prekės ženklas. Tačiau vėliau pastebėta, kad jame pavaizduotas medelis panašus į Kanados Londono miestelio simbolį. Reklamos agentūros atstovai tuomet išsakė griežtą poziciją, kad jie prekės ženklo neplagijavo.
„Per beveik dešimtmetį savo veiklos metų esame sukūrę tūkstančius televizijos, spaudos, radijo reklamų, šimtus logotipų ir šūkių, tačiau nesame gavę nė vienos juridinės pretenzijos, susijusios su kieno nors autorių teisių pažeidimu. Kodėl šįkart turėjome ne kurti, o kopijuoti? – klausė jie. – Neturėtume atmesti ir ekonominės logikos, mat pagal pajamas esame viena didžiausių agentūrų, todėl būtų, švelniai tariant, neišmintinga dėl 200.000 Lt vertės projekto rizikuoti tarptautinio tinklo reputacija.“
Vis dėlto LTPA kreipusis į Viešųjų pirkimų tarnybą buvo leista konkursą skelbti iš naujo.
Šį kartą organizatoriai ėmėsi prevencijos priemonių – konkursantai privalėjo įrodyti, kad jų teikiami pasiūlymai nėra plagiatai, ir švelnino taisykles – pasiūlymus galėjo teikti ne tik įmonės, bet ir pavieniai asmenys.
Nors kandidatai p. Ignationiui nežinomi, tačiau jis sakosi girdėjęs, kad paraiškas konkursui pasiėmė ir pavieniai asmenys.
Tvarka nesikeičia
Ponas Ignatonis žada, kad šią savaitę interneto portale delfi.lt kandidatai į Lietuvos prekės ženklą bus pateikti viešam balsavimui. Susumavus liaudies balsus ir ekspertų komisijai įvertinus ženkliukus, laimėtojas bus paskelbtas gegužės pabaigoje.
ES finansuojamo Lietuvos prekės ženklo tikslas – padėti atskleisti valstybės išskirtinumą, lengviau pritraukti investuotojų, atkreipti strateginių partnerių ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesį, didinti šalies atpažįstamumą pasaulyje. Be to, ženklas turi formuoti vientisą Lietuvos įvaizdį pasaulyje, būti lengvai atpažįstamas ir suvokiamas įvairioms tikslinėms grupėms.
Projekto vertė nesikeičia – 1,14 mln. Lt. Kūrybiniam etapui skirta 214.000 Lt.
Comment
Comment