Tik už LT'S GO! Geresnio ženklo ir nesugalvosi
O antrasis - nuobodus.
Siaip, reiktu tuos zenklus matyti kokiame nors kontekste (pvz., reklaminiame klipe, plakate, iskaboje ir t.t.). LT'S GO is tikruju kiek ryskokas klijavimui i reklamas ir panasius dalykus. Siam reikalui antrasis yra gal netgi tinkamas labiau ir atrodo solidziau.
Siaip, reiktu tuos zenklus matyti kokiame nors kontekste (pvz., reklaminiame klipe, plakate, iskaboje ir t.t.). LT'S GO is tikruju kiek ryskokas klijavimui i reklamas ir panasius dalykus. Siam reikalui antrasis yra gal netgi tinkamas labiau ir atrodo solidziau.
Manau šiuolaikinė visuomenė labiau vertina ne solidumą, bet veržlumą ir drąstiškumą. Dėl to manau geriausiai tiktų pirmasis variantas.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pirmas ženklas turi mintį, šūkį, kuris gali įsirėžti atmintyje. O antrasis toks tep-lep, belenkaip sumąstyta, parašyta "Lithuania", 5 minutes pažasita su geometrinėm figūrom ir paduota į konkursą: sueis, maždaug. Lyginant su estų "Welcome to Estonia", kuris man, beje, labai patiko, antrasis variantas atrodo lyg pigi kiniška produkcija. Duokit kelią "LT'S GO"!
Pirmas ženklas turi mintį, šūkį, kuris gali įsirėžti atmintyje. O antrasis toks tep-lep, belenkaip sumąstyta, parašyta "Lithuania", 5 minutes pažasita su geometrinėm figūrom ir paduota į konkursą: sueis, maždaug. Lyginant su estų "Welcome to Estonia", kuris man, beje, labai patiko, antrasis variantas atrodo lyg pigi kiniška produkcija. Duokit kelią "LT'S GO"!
"Pigi kinietiska produkcija" skamba truputi paradoksaliai, turint omeny, kad visokie "second tier" Kinijos miestai (Hangzhou, Qingdao, Nanjing ir t.t.) jau seniai reklamuojasi per CNN ir BBC su savo prekes zenklais
"Pigi kinietiska produkcija" skamba truputi paradoksaliai, turint omeny, kad visokie "second tier" Kinijos miestai (Hangzhou, Qingdao, Nanjing ir t.t.) jau seniai reklamuojasi per CNN ir BBC su savo prekes zenklais
Žodį "kiniška" pavartojau kaip būdvardį, žodžio "nekokybiškas" sinonimą. Apskritai, nepaisant Kinijos didmiesčių galybės ir augančios rinkos, man Kinija vis dar asocijuojasi su prasta kokybe.
/\
Mano močiutei irgi. Šiap Kinija jau tiek gamina, kad tiesiog apsurdiška ir beprasmiška jos produkciją ar jos kokybę paimt ir vienu žodžiu bandyti apibūdint. Neįmanoma tiesiog.
Žodį "kiniška" pavartojau kaip būdvardį, žodžio "nekokybiškas" sinonimą. Apskritai, nepaisant Kinijos didmiesčių galybės ir augančios rinkos, man Kinija vis dar asocijuojasi su prasta kokybe.
Na as tai supratau... tik tai yra truputi neteisingas ir "pasenes" sinonimas
Kinijoje dabar yra visko, iskaitnt ir prasta kokybe. Nors mus tai vargiai pasiekia. Faktiskai visi auksciausios kokybes elektronikos produktai siandienos pasaulyje yra pagaminti Kinijoje (tiek uzsienio, tiek vietiniu elektronikos ir kompiuteriu kompaniju, kaip Lenovo). O ir faktas, kad bent keli Pekino ir keli kitu miestu universitetai is Kinijos patenka i pasaulio top'us bei turi bendras studiju programas su tokiomis istaigomis kaip Londono LSE, taip pat nera blogos kokybes indikatorius. Kinija jau ne vien "pasaulio fabrikas", bet ir dideles skales R&D, kurimo ir technologiju centras, kuris "generuoja" naujas idejas pasauliui ir mums visiems. Tik laiko kalusimas, kada siuo poziuriu JAV bus paliktos uodegoje. Kinija nesa beprecedencio dydzio investicijas Afrikoje, supirkineja stambiu JAV baku akcijas, invesyuoja P.Amerikoje, perka Europos kompanijas...
"Nekokybisku" kinisku prekiu mitas atsirado ir post-90'uju krizes laiku, kai musu tuscia rinka buvo uzversta pigiu slamstu vien del to, kad patys buvome biedni ir neisgalejome ipirkti nieko brangesnio, nepriklausomai ar is Kinijos ar is bet kur kitur. Taigi reiktu sito nevykusio "sinonimo" atsisakyti
Siaip, reiktu tuos zenklus matyti kokiame nors kontekste (pvz., reklaminiame klipe, plakate, iskaboje ir t.t.). LT'S GO is tikruju kiek ryskokas klijavimui i reklamas ir panasius dalykus. Siam reikalui antrasis yra gal netgi tinkamas labiau ir atrodo solidziau.
Antrasis ženklas gal ir solidesnis, bet jis neturi jokios idėjos, o aš labai abejoju, ar solidumas šiais laikais turi būti vertinamas labiau už drąsiais ir iššaukiančias idėjas. Kitame kontekste, pvz. klipuose, plakatuose ir t. t., LT'S GO iš karto krenta į akį, jo neįmanoma nepastebėti, o antrasis? Nežinodamas jo net nepamatytum. Jis paskęstų milijonų kitų ženkliukų jūroje, nes jis per daug kuklus ir paprastas, niekuo neišsiskiria. Be to, kokia jo idėja? Aš jokios idėjos nepagaunu. Žinoma jei man kas paaiškintų, gal ir suprasčiau, bet čia jau būtų ne tas - manau tokių reklaminių ženkliukų idėjos turi būti aiškios kiekvienam ir be jokio paaiškinimo - būtent toks yra LT'S GO Juk galu gale, reikia pagalvoti ir apie marketingo dalykus - patrauklumą ir sugebėjimą atkreipti dėmesį. Todėl aš tik už šiuolaikišką ir originalų LT'S GO, ir tikrai prieš už kažkokį tamsų Lietuvos kontūrą su užrašu Lithuania - na kas čia originalaus? Nuobodu.
Beje, ar galima kur nors prabalsuoti? Tame delfio straipsnyje, atrodo nėra parašyta.
P. S. vis dėlto džiaugiuosi vienu dalyku - kad nebuvo atrinkti jokie gandrai, medeliai, lapeliai, saulutes, gelytes ir t. t. Nes tikrai jau bloga darosi nuo tos kaimo nostalgijos, primenančios piešinius senuose lietuvių literatūros vadovėliuose - man pati pirmoji asociacija, pamačius tokius, kaip delfyje daug kas galvoja, "labai lietuviškus" ženklus
Išrinktas preliminarus „drąsios" Lietuvos prekės ženklas
Daugiau nei metus trunkantis Lietuvos prekės ženklo konkursas pasiekė finišą – Lietuvos „vizitinė kortelė" išrinkta. Trečiadienį posėdžiavusi Lietuvos turizmo plėtros agentūros sudaryta komisija preliminariu laimėtoju išrinko prekės ženklą, kuriame užkoduotas žodis „Lithuania".
Šį mėnesį ketinama sudaryti sutartis su ženklo autoriais ir parengti jo naudojimo studiją.
Reklama
DELFI primena, kad varžytis dėl prekės ženklo vardo buvo likę du logotipai. Antroje vietoje liko DELFI skaitytojų geriausiu išrinktas prekės ženklas „LT'S GO" („Pirmyn!"). Iš viso konkursui buvo pateikta 12 darbų.
Lietuvos „vizitine kortele" tapsiantis prekės ženklas turėjo atitikti ir Lietuvos – drąsios šalies – koncepciją.
Pernai prekės ženklo konkursas žlugo dėl galimo plagiato atvejo po to kai paaiškėjo, kad preliminariu nugalėtoju paskelbtas žalias medelis panašus į vieno Kanados miesto ženklą.
Comment