Parašė Mjso
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
City Cafe
Collapse
X
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąO kiek tokio dalyko taisymas gali mazdaug kainuoti? Isivaizduoji?
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąTuriu sioki toki klausima. Gal kas zinot, kur lituoja akinius? Nes optikos salonai neapsiima tokiu reikalu. O akinys luzo per sujungima abieju lesiu. Gal juvelyra?
Negarantuoju, kad jie apsiims.I love INNUENDO!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąBet tai už tokius bajerius kam nors nagus reikėtų aplaužyti...
Tokiems "naftalininiams" prašytojams tikrai reikia aplaužyt ne tik nagus..
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąBendradarbė papasakojo. Esmė - užsisakė Italų dizaino, Skandinaviško stiliaus baldus iš Tailando, kuriuos eksportuoja į Lenkiją ir tada importuoja į Lietuvą O visas globalizacijos pranašumas pasireiškia tame, kad netgi tokioje schemoje "prasisukę" baldai vistiek gaunasi pigesni negu Lietuvoj gaminti...Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė El_Greco Rodyti pranešimąAnt prancuzu reik varyt nes is Prancuzijos tas sniegas atejo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesuprantu, kaip tai gali, šiandien per žinias pamačiau apie tai reportažą, nepamanu, kad Vilniuje taip būtų dėl sniego, oro uostai ypač turėtų turėti visą reikimą techniką takams valyti, juk ir reikalavimai ir tvarka labai griežta tam
Tiesa pasakius nelabai suprantu kaip taip sugebama nepasiruost.Pati Anglija tai gali luzt bet Londona bent jau tikrai galetu islaikyt judanti nes visgi cia yra didziausi pinigai daromi.Paskutinis taisė El_Greco; 2009.02.02, 21:08.
Comment
-
Home again, home again
Getting from one place to another in four cities
IT SEEMS odd to be talking about the daily grind of commuting on a day when most of London stayed at home. There were no buses running, many trains were cancelled and if The Economist’s Monday morning conference was anything to go by, people whose presence is normally regarded as essential phoned in instead. But as it happens my train from Cambridge ran only a few minutes late, and although I had to walk my bike much of the way from King’s Cross to The Economist’s offices in St James’s (why are London’s roads not gritted in preparation for snow that has been forecast for days?) I got to work only a little later and damper than usual.
http://www.economist.com/displayStor...TOKEN=55780553
Comment
Comment