baikit su tuo testu. ten krūvos nekorektiškų klausimų. pvz.: ką reiškia nekokybiškos medicinos paslaugos? kad ir kiek pinigų tamsta suplotų, vistiek nesi apsaugotas nuo letalinės baigties ar invalidumo. tai kad pacientas gydytas ilgiau nereiškia, kad pasveikęs jis yra mažiau kokybiškas ar, kad greičiau numirs nei staigiai ir brangiais bei efektyviais vaistais išgydytas žmogus. kitaip tariant pinigai gydimo kokybės negarantuoja, tačiau jie tiesiogiai įtakoja gydymo efektyvumą ir ligoniui suteikiamas komforto paslaugas. ar tai, kad kasdien į palatą po kelis kartus užeina daktaras ir paklausia " kaip jaučiatės" yra kokybė? o jei tas daktaras tėra šarlatanas ir težino kaip išgydyti kelias pop.ligas ir nieko daugiau, tačiau puikiai išmano PR darymą?
kitas užstrigęs klausimas. ar labai didelis skirtumas tarp labdaros ir soc.rupybos?
tik nepulkit man aiškinti, kas yra labdara, o kas rūpyba. mano nuomone, abiejų terminų esmė yra ta pati - pagalba kitam, skirtumas tėra ..... , skirkite pinigų senelių namams ir jūs gausite labdarą-soc.rūpybą.
buvo dar ne vienas klausimas į kurį aš praktiškai negalėjau pasirinkti atsakymo, nes man trūko dar vienos sąlygos. su duotu teiginiu aš negalėjau nei sutikti, nei nesutikti, nes, mano nuomone, tokiam grynam pavidale teiginys realybėje neegzistuoja.
Sutinku su tavo kritika. Ji pakankamai konstruktyvi. bet norėčiau mėginti atsakyti į kai kurias tavo nuomonės dalis. Dėl to kad nebuvo variantų bent nežinau, ar nei sutinku nei nesutinku..Nuomonei palikta sutinku ar visiškai sutinku - nes turi rodyti tavo kategoriškumą, nes daugeliu atveju žmonės opiais klausimais rinktųsi tik tai nežinau, ar nei sutinku nei nesutinku. Kategoriškumas čia galimas dviejų rūšių: didesnis (visiškai sutinku) ir mažesnis (sutinku) - kas rodo tavo ideologinės nuomonės laipsnio kategoriškumą. Visa tai suvedama į tam tikrus skaičius.
Kai kurie klausimai labai sukti: kokybiškas paslaugas turi gauti didesnius mokesčius mokantys? - jei nesutinki, esi prosocialistinių (nereik suprasti kaip socializmo ), jei sutinki esi liberalesnių pažiūrų. O dėl labdaros - tai ji būdinga liberaliajam humanizmui, o soc. rūpyba - socialdemokratinių pažiūrų žmogui (kuris sumokės daugiau mokesčių valstybei, ir iš jos daugiau reikalaus, nei pasikliaus filantropiniais soc. pagalbos fondais).
Nors kaip ir minėjai esmė ir ta pati, bet daugumoje tai simboliai išreiškiantys tavo pažiūras ir suvesti į skaičius, kurie nėra tiesa ir gali būti kritikuotini.
nesupratai mano pasisakymo.
pinigai negarantuoja gydymo kokybės. rezultatą tiek su pinigais tiek be jų gali gauti tą patį. pinigai užtikrina efektyvumą. kitaip tariant, gydymas, mano supratimu, yra procesas, o ne produktas. o procesas, vėl gi pagal mano ištvirkėlišką supratimą, gali būti tik efektyvus arba neefektyvus. o štai proceso rezultatas jau yra produktas, kuris gali būti kokybiškas arba ne. sveikatos atžvilgiu jau kokybė daugiau priklauso nuo tėvelių darbo proceso. medicina tėra servisas, ir jei jau pagamintas esi nekokybiškai, nelabai tau ką medicina ir pagelbės.
Šeši praėjusią savaitę bendrovės „Akropolis“ įsteigtų įmonių pavadinimai gali slėpti įmonių grupei priklausančių prekybos centrų bei biuro patalpų adresus, rašoma „Verslo žiniose“. Mindaugas Marcinkevičius, „Akropolio“ direktorius, praėjusią savaitę tapo šešių naujai įsteigtų uždarųjų akcinių bendrovių vadovu.
Jis vadovaus bendrovėms „VNO-25“, „KNKM-49“, „VNGV-2“, „SLT-1“, „KNB-1“ bei „KLT-61“. Šios registruotos tuo pačiu adresu sostinėje kaip ir „Akropolis“ – Ozo g. 25.
„Akropolio valdybos sekretore“ prisistatantis vz.lt tinklalapio lankytojas teigia iššifravęs įmonių pavadinimus: „VNO25“ esą yra paslėptas Vilniuje, Ozo g. 25 esančio laisvalaikio ir pramogų centro „Akropolis“, „KNKM49“ – Kaune, Karaliaus Mindaugo pr. 49 esančio „Akropolio“, „KLT-61“ – Klaipėdoje, Taikos pr. 61 esančio „Akropolio“ adresas.
Šiuose pavadinimuose, anot skaitytojo, slypi ir dar nebaigti projektai: „VNGV-2“ – Vilniuje, Geležinio Vilko g. 2 „Akropolis Nr. 2“, kurį planuojama pastatyti iki 2015 m., bei „SLT-1“ – Šiauliuose, Tilžės g. 1 iki 2008 m. pabaigos ketinamas baigti „Šiaulių Akropolis“. „KNB-1“, skaitytojo teigimu, reiškia Kaune esančias biurų patalpas Nr.1.
Pats M. Marcinkevičius nepatvirtina, ar naujų įmonių pavadinimai susiję su prekybos centrais ir ar šios įmonės tuos prekybos centrus valdys.
Savo ruožtu Jurgita Judickienė, advokatų kontoros „Jurex“ advokatė, kelia kelias galimas versijas, kokiu tikslu yra įsteigtos bendrovės.
Ji svarsto, kad tai gali būti susiję ir su „Vilniaus prekybos“ savininkų planais investuoti į naujos atominės elektrinės Lietuvoje statybą – galbūt bandoma sumažinti investuotojo riziką.
Kita vertus, advokatės nuomone, tokie žingsniai galėtų signalizuoti apie artėjantį verslo pardavimą, kt.
Na aš tik dėkoju Jiems, kad sugeba suburt viską ko man reik į vieną vietą ir nereik važinėt po visą miestą norint ką nors įsigyt Laiko ir pinigų taupymas. Na dėl pinigų gal ir ne, nes pamatęs viena užsimanai ir kita
Na aš tik dėkoju Jiems, kad sugeba suburt viską ko man reik į vieną vietą ir nereik važinėt po visą miestą norint ką nors įsigyt Laiko ir pinigų taupymas. Na dėl pinigų gal ir ne, nes pamatęs viena užsimanai ir kita
Apie pati objekta - PPC nieko blogo negaliu pasakyt. Bet Akropolio architektura/dizainas, tikrai neadekvatus lokacijai, svelniai tariant... Siaip tai senai isdiskutuota tema, nenoriu fludinti. Na o Molas pastatytas nugriovus Zalgirio stadiona.
Tik pamačius įmonių pavadinimus man taip pat kilo asociacijos Laukiam Kaune biurų pastato?
O kodėl būtent biurų? Ar buvo kokios nors kalbos apie tai? Aš, jei neklystu, viena iš šių įmonių bus skirta naujojo prekybos centro Kaune statybai
„VNO-25“, „VNGV-2“ - čia turbūt skirta investiciniams projektams Vilniuje. „VNO“ asocijuojasi su Vilniaus oro uostu, o kita gal skirta naujajam jų prekybos centrui su biurų pastatais „Velgos“ teritorijoje
„KNKM-49“, „KNB-1“ - greičiausiai Kaunui.
„KLT-61“ - gal Klaipėdai.
„SLT-1“ - turbūt Šiauliams, galbūt naujajam „Akropoliui“
Kas žino, gal kai kurios iš jų net ne su Lietuvos rinka dirbs.
Nieko tiksliai nežinau, bet kadangi temos specifika nereikalauja rimtumo, tai kodėl gi nepasamprotauti
Comment