na as galvoju, kad labai svarbu kuo anksciau suprasti, kuom tu nori buti, kokios profesijos siekti (16 m butu riba, kai jau privalai zinoti). Mokykla privalo padeti atsiskleisti, isryskinti mokiniu gabumus ir polinkius. Nes labai blogai, kai zmogus ilga laika nezino, ko jis nori ir yra pasimetes, o paskui strimgalviais priima sprendima (o jis gali buti ir neteisingas, gali sugadinti gyvenima).
Taip pat labai blogai, kai mokiniams kemsama viskas. Manau, kad ypac vyresnese klasese reiktu orientuoti mokinius mokytis tik tu dalyku, kuriu jiems reikes. O "ziniu grudimo" stiliaus mokymas yra pats neefetyviausias. Mokyklos turetu taikyti naujus , tukstancius kartu efektyvesnius mokymo metodus, o mokymo kruvis turetu buti mazesnis.Apie mokymo kruvio zala net nesneku.
Bjauru, kai zmones nesugeba buti savarankiski, priimti sprendimu, nepaisydami, ar tokiam sprendimui pritaria kiti (ar jis populiarus).Tik zmones, patys prieme sprendimus bei izvelgdami perspektyvas, kai ju neizvelge kiti, laimi daugiausiai.
Todel linkiu rinktis profesija pagal savo polinkius ir nuojauta.
Taip pat labai blogai, kai mokiniams kemsama viskas. Manau, kad ypac vyresnese klasese reiktu orientuoti mokinius mokytis tik tu dalyku, kuriu jiems reikes. O "ziniu grudimo" stiliaus mokymas yra pats neefetyviausias. Mokyklos turetu taikyti naujus , tukstancius kartu efektyvesnius mokymo metodus, o mokymo kruvis turetu buti mazesnis.Apie mokymo kruvio zala net nesneku.
Bjauru, kai zmones nesugeba buti savarankiski, priimti sprendimu, nepaisydami, ar tokiam sprendimui pritaria kiti (ar jis populiarus).Tik zmones, patys prieme sprendimus bei izvelgdami perspektyvas, kai ju neizvelge kiti, laimi daugiausiai.
Todel linkiu rinktis profesija pagal savo polinkius ir nuojauta.
Comment