Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

City Cafe

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Egiuxz
    replied
    Ar aš čia vienas atsilikęs, ar kaip čia yra, kad ką tik tesužinojau spie ketvirtąjį LR tarpukario prezidentą Joną Žemaitį?

    Komentuoti:


  • HAMMER
    replied
    Žiūriu čia didelė diskusija užvirė Na aš lieku savo primityvios nuomonės šiuo klausimu - darbo laikas ant durų 23:00, taigi manau turiu pilną teisę tiek ir sėdėti, tuo labiau kai moku už tai pinigus. Bet čia jau patys įstaigų savininkai turėtų protaut ir netoleruot tokių atvejų kaip mano minėtasis. Ne tie laikai kai mieste veikia 3 kavinės, konkurencija rinkoje milžiniška, ir visuomet rasi kur išleisti savo pinigus kitur. O dauguma mano lankomų įstaigų dirba pagal klientų poreikius (žinoma proto ribose, o ne 24h per parą) ir nesivadovauja darbo laiku užrašytų ant durų, o čia maža to, kad dirba net ne tiek kiek turėtų, bet ir dar savitais būdais bando žmones vyti lauk.

    O atsipalaidaivmui šiek tiek užsienio talentų

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Ši vasara. Red Hot Chili Peppers. Koncertas. Lietuvoje.

    Tai patvirtinta Maiklo, klausimas tik vienas - kokia vieta?

    Prašau, pasakykit, kad kažką žinot .

    Komentuoti:


  • r08n
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kur Kaune yra kompjuterines literatūros knygynas?
    Abejoju, kad dar yra toks. Kažkada buvo "Smaltija", bet jau prieš kelis metus užsidarė, liko tik leidykla. Jei reikia kažko bendro pobūdžio, tai gal bus "paprastuose" knygynuose. Ko konkrečiai reikia?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Gal kas žino kur Kaune yra kompjuterines literatūros knygynas?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Po šitos diskusijos kilo noras atidaryti kokią kavinę ar parduotuvę tiesiog be darbo laiko Atėjai, veikia - sėsk. Neveikia - sorry, ateik kitą kartą Nori žinot iš anksto - pasiskambink, arba pasitikrink internetu. Va Jums ir verslo patobulinimo idėja Laisvos sielos ir per piktumus nekovojantys žmonės tikrai įvertins
    Bankrutuotų greit tos verslas

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
    Mes 6adienį po lenktynių užsukom Vilniaus g. užkąst, tai personalas ant tiek išnaglėjęs, kad 10min iki uždarymo norėdamas išvaryt lauk, išjungė šviesas ir atsistojo su raktais prie durų...
    Manau, kad paprasčiausiai trūko supratingumo iš personalo arba tavo kompanijos, arba apskritai abiejų pusių. Jeigu jau darbuotojai mato, kad žmonės valgo, tai galėtų palaukti, o valgantieji galėtų pasiskubinti, jeigu mato, kad restoranas netrukus užsidarys.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Po šitos diskusijos kilo noras atidaryti kokią kavinę ar parduotuvę tiesiog be darbo laiko Atėjai, veikia - sėsk. Neveikia - sorry, ateik kitą kartą Nori žinot iš anksto - pasiskambink, arba pasitikrink internetu. Va Jums ir verslo patobulinimo idėja Laisvos sielos ir per piktumus nekovojantys žmonės tikrai įvertins

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai as jau tris kartus ir sakau, kad darbdavys siuos reikalus turi sureguliuot. Jeigu darbdavys nori, kad istaiga dirbtu iki 22:00 val, o darbuotojui viska uzbaigt dar reikia 10 minuciu tai darbdavys turi jam atlyginima moket iki 22:10.
    Sutinki?
    Tokiu atveju darbuotojas uzdarys istaigos duris 22:00 ir iseis namo kaip priklauso 22:10.
    O ten tas "paest nespeji" tai cia jau nezinau kaip musu argumente dalyvauja. As gi nesiulau nei vienos minutes is darbuotojo atimti Siulau jiems dirbti tik priklausancias valandas ir minutes.
    Kas be ko, bet čia Lietuva. Retai kuris darbdavys suvokia, kol nepabadai pirštu ir nepaaiškini. Pats aš dėl daug ko kovoju, visi išsišokėliu vadina, bet aš savo pasiekiu, nors ir per piktumus.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Tiesiog negaliu neisikisti Pats esu pradirbes MCD daugiau nei tris metus todel galiu pasakyti kad ta taisykle jog klientas visada yra teisus, mcd yra vertinama labiau uz pinigus. Paskutine kasa visada budavo uzdaroma jau po darbo, darbuotojai savo irankius galedavo susitvarkyt is anksto, o jei nespedavo, tai ta padarydavo naktine pamaina.

    Pats neseniai buvau viename hesburheryje Rygoje. Paprasto komplekso teko laukt 5 min. Niekas neperspejo kad teks laukt. Mcd, jei klientui reikedavo laukt, tai jam budavo is anksto pranesama. Skirtumas yra dar tame, kad mcd is anksto yra issikepama kazkoks kiekis sumustiniu, o H tokios irangos tam tikriausiai neturi ir pas juos visi sumustiniai yra padaromi tik pagal uzsakyma. Del to laukimo H ir buna visada tusti. O pas ka yra skaniau tai cia jau yra kitas reikalas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Na taip, baigi darbą minute anksčiau, nueini dar į banką, kad pinigus inkasuot, dar banke eilės, ten pralauki valandą, dar namo grįžt valanda ir žiūrėk namie net paėst nespėji, nes miegot reik, antraip pramiegosi kitą dieną į darbą.

    Nespėji laiku, tai nelėk akis išdegęs, kitą dieną spėsi.

    P.S.labai paplitęs požiūris, kad klientas visada teisus ir klientai labai savo teises žino, bet yra vienas BET.. Darbuotojai savo teises irgi turi. O jei nepatinka tokia sistema, reik ne darbuotoją skųst, o pačia sistema - pačiam vadovui, kad darytų išvadas.
    Tai as jau tris kartus ir sakau, kad darbdavys siuos reikalus turi sureguliuot. Jeigu darbdavys nori, kad istaiga dirbtu iki 22:00 val, o darbuotojui viska uzbaigt dar reikia 10 minuciu tai darbdavys turi jam atlyginima moket iki 22:10.
    Sutinki?
    Tokiu atveju darbuotojas uzdarys istaigos duris 22:00 ir iseis namo kaip priklauso 22:10.
    O ten tas "paest nespeji" tai cia jau nezinau kaip musu argumente dalyvauja. As gi nesiulau nei vienos minutes is darbuotojo atimti Siulau jiems dirbti tik priklausancias valandas ir minutes.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na ir klientas buvo teisus. Ne visada pavyksta ateiti kada planuoji (gal planavo ir 15 min anksciau ateiti). Bet atejo laiku. Kodel tavo pazistama kasa uzdare minutei iki darbo pabaigos likus? Tegul papraso virsininko, kad dirbtu iki X:55 jei (X+1):00 jau jai per velu.. Bet tada aisku nores uzsidaryt X:54 ar X:50, argi ne taip?

    As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.
    Na taip, baigi darbą minute anksčiau, nueini dar į banką, kad pinigus inkasuot, dar banke eilės, ten pralauki valandą, dar namo grįžt valanda ir žiūrėk namie net paėst nespėji, nes miegot reik, antraip pramiegosi kitą dieną į darbą.

    Nespėji laiku, tai nelėk akis išdegęs, kitą dieną spėsi.

    P.S.labai paplitęs požiūris, kad klientas visada teisus ir klientai labai savo teises žino, bet yra vienas BET.. Darbuotojai savo teises irgi turi. O jei nepatinka tokia sistema, reik ne darbuotoją skųst, o pačia sistema - pačiam vadovui, kad darytų išvadas.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Jo jo, kontroliuot, prižiūrėt, BAUST! Tvarka bus! Sveiko proto ribose viskas turi vykti, o dalinti baudas dėl penkių minučių tai gal nebent koks Lukašenka sugalvot tik gali. Ir laikas būtų matuojamas pagal jo asmeninį laikrodį ant kairės rankos.
    Cia manau butu vartotoju teisiu apsaugos sritis. O ten ir uz menkesnius nusizengimus yra baudziama ar bent ispejama. Arba sis atvejis galetu buti priskiriamas prie kokio nors klaidinancios reklamos punkto. Taip, kad nereikia cia to sarkazmo.

    Galiausiai (kaip jau sakiau) - pats darbdavys turi buti suinteresuotas neerzinti savo klientu.
    Paskutinis taisė Gator; 2011.11.14, 22:26.

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Na ir klientas buvo teisus. Ne visada pavyksta ateiti kada planuoji (gal planavo ir 15 min anksciau ateiti). Bet atejo laiku. Kodel tavo pazistama kasa uzdare minutei iki darbo pabaigos likus? Tegul papraso virsininko, kad dirbtu iki X:55 jei (X+1):00 jau jai per velu.. Bet tada aisku nores uzsidaryt X:54 ar X:50, argi ne taip?

    As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.
    Jo jo, kontroliuot, prižiūrėt, BAUST! Tvarka bus! Sveiko proto ribose viskas turi vykti, o dalinti baudas dėl penkių minučių tai gal nebent koks Lukašenka sugalvot tik gali. Ir laikas būtų matuojamas pagal jo asmeninį laikrodį ant kairės rankos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
    Čia kaip viena pažįstama užsidarė kasą minutei likus iki 19.00 ir atėjo vienas asilas, kuriam matai labai reikia ir pasiskundė jos valdžiai, kad per anksti darbą baigė))) traukinys šikančių nelaukia kaip sakoma. Be to, manau, patys klientai turi suvokt, kad į darbo galą geriau nelėkt ir neskubėt, nes darbuotojai namo irgi nori:d
    Na ir klientas buvo teisus. Ne visada pavyksta ateiti kada planuoji (gal planavo ir 15 min anksciau ateiti). Bet atejo laiku. Kodel tavo pazistama kasa uzdare minutei iki darbo pabaigos likus? Tegul papraso virsininko, kad dirbtu iki X:55 jei (X+1):00 jau jai per velu.. Bet tada aisku nores uzsidaryt X:54 ar X:50, argi ne taip?

    As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Cia nesvarbu dabar tas hesburgeris, cia bet kokia istaiga turi toki negeruma. Pvz kazkada atsiimt laimejimo i topsport vaiavau per puse miesto (nes ten buvau pastates), uztrukau vos ne valanda, atvaziavau 15 minuciu iki darbo pabaigos, o jinai jau "kasa pridave".
    O sprendimas kaip sakiau paprastas is save (ir svarbiausiai klientus) gerbianciu savininku puses: arba tada rasai tikra darbo laiko pabaiga (tarkim 21:50), arba samdai darbuotoja papildomoms minutems (tarkim iki 22:10).
    Čia kaip viena pažįstama užsidarė kasą minutei likus iki 19.00 ir atėjo vienas asilas, kuriam matai labai reikia ir pasiskundė jos valdžiai, kad per anksti darbą baigė))) traukinys šikančių nelaukia kaip sakoma. Be to, manau, patys klientai turi suvokt, kad į darbo galą geriau nelėkt ir neskubėt, nes darbuotojai namo irgi nori:d

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Cia nesvarbu dabar tas hesburgeris, cia bet kokia istaiga turi toki negeruma. Pvz kazkada atsiimt laimejimo i topsport vaiavau per puse miesto (nes ten buvau pastates), uztrukau vos ne valanda, atvaziavau 15 minuciu iki darbo pabaigos, o jinai jau "kasa pridave".
    O sprendimas kaip sakiau paprastas is save (ir svarbiausiai klientus) gerbianciu savininku puses: arba tada rasai tikra darbo laiko pabaiga (tarkim 21:50), arba samdai darbuotoja papildomoms minutems (tarkim iki 22:10).

    Komentuoti:


  • Valiukas
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Atsiras, kai klientai nustos į juos eiti, o vadovai pamatys rezultatus. Man apskritai jų veiklos strategija keistoka. Pristatyta jų ant kiekvieno kampo, o, kiek girdėjau iš draugų ir pažįstamų (Pats į tokio stiliaus užkandines nelabai vaikštau ), jie gerokai tuštesni už McDonaldus.
    Kad tas Hesburger'is yra toks, kaip čia pasakius, gerokai prastesnė McDonalds'o versija Reikia ilgai laukt, ne taip skanu, kainos irgi ne mažesnės. McDonald'so visas veiklos organizavimas apskritai yra kažkokia vadybos viršūnė, ten viskas sekundžių ir milimetrų tikslumu ir veikia kaip laikrodis. O va Hesburgeryje, akivaizdu, ne kažką.. todėl jie ir tuštesni už McDonalds'us.
    Paskutinis taisė Valiukas; 2011.11.14, 21:04.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    O tai nuo kada visokie hesburgeriai yra priskiriami prie "save gerbiančių restoranų"??? visokie kebabų kioskai irgi tada turėtų vadintis restoranais. bet tai viso labo yra šėrykla

    Ir aš pilnai suprantu tuos darbuotojus. Kodėl jie turėtų dirbti ir tuo metu už kurį jiem nėra mokama? Viršininkai galėtų šitą problema laisvai išspresti. Aišku tam reik tik noro. Kurio aiškiai nėra.
    Atsiras, kai klientai nustos į juos eiti, o vadovai pamatys rezultatus. Man apskritai jų veiklos strategija keistoka. Pristatyta jų ant kiekvieno kampo, o, kiek girdėjau iš draugų ir pažįstamų (Pats į tokio stiliaus užkandines nelabai vaikštau ), jie gerokai tuštesni už McDonaldus.

    Komentuoti:


  • qwe
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Tai bet kokio save gerbiančio restorano pareiga, gerbti klientą. Kitaip jis tiesiog praranda klientus.
    HAMMER, parašyk prašau tos "kaniušnios" pavadinimą, pranešiu draugams, kad neeitų.
    O tai nuo kada visokie hesburgeriai yra priskiriami prie "save gerbiančių restoranų"??? visokie kebabų kioskai irgi tada turėtų vadintis restoranais. bet tai viso labo yra šėrykla

    Ir aš pilnai suprantu tuos darbuotojus. Kodėl jie turėtų dirbti ir tuo metu už kurį jiem nėra mokama? Viršininkai galėtų šitą problema laisvai išspresti. Aišku tam reik tik noro. Kurio aiškiai nėra.

    Komentuoti:

Working...
X