Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
City Cafe
Collapse
X
-
Ar aš čia vienas atsilikęs, ar kaip čia yra, kad ką tik tesužinojau spie ketvirtąjį LR tarpukario prezidentą Joną Žemaitį?
-
Žiūriu čia didelė diskusija užvirė Na aš lieku savo primityvios nuomonės šiuo klausimu - darbo laikas ant durų 23:00, taigi manau turiu pilną teisę tiek ir sėdėti, tuo labiau kai moku už tai pinigus. Bet čia jau patys įstaigų savininkai turėtų protaut ir netoleruot tokių atvejų kaip mano minėtasis. Ne tie laikai kai mieste veikia 3 kavinės, konkurencija rinkoje milžiniška, ir visuomet rasi kur išleisti savo pinigus kitur. O dauguma mano lankomų įstaigų dirba pagal klientų poreikius (žinoma proto ribose, o ne 24h per parą) ir nesivadovauja darbo laiku užrašytų ant durų, o čia maža to, kad dirba net ne tiek kiek turėtų, bet ir dar savitais būdais bando žmones vyti lauk.
O atsipalaidaivmui šiek tiek užsienio talentų
Komentuoti:
-
Ši vasara. Red Hot Chili Peppers. Koncertas. Lietuvoje.
Tai patvirtinta Maiklo, klausimas tik vienas - kokia vieta?
Prašau, pasakykit, kad kažką žinot .
Komentuoti:
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąGal kas žino kur Kaune yra kompjuterines literatūros knygynas?
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąPo šitos diskusijos kilo noras atidaryti kokią kavinę ar parduotuvę tiesiog be darbo laiko Atėjai, veikia - sėsk. Neveikia - sorry, ateik kitą kartą Nori žinot iš anksto - pasiskambink, arba pasitikrink internetu. Va Jums ir verslo patobulinimo idėja Laisvos sielos ir per piktumus nekovojantys žmonės tikrai įvertins
Komentuoti:
-
Parašė HAMMER Rodyti pranešimąMes 6adienį po lenktynių užsukom Vilniaus g. užkąst, tai personalas ant tiek išnaglėjęs, kad 10min iki uždarymo norėdamas išvaryt lauk, išjungė šviesas ir atsistojo su raktais prie durų...
Komentuoti:
-
Po šitos diskusijos kilo noras atidaryti kokią kavinę ar parduotuvę tiesiog be darbo laiko Atėjai, veikia - sėsk. Neveikia - sorry, ateik kitą kartą Nori žinot iš anksto - pasiskambink, arba pasitikrink internetu. Va Jums ir verslo patobulinimo idėja Laisvos sielos ir per piktumus nekovojantys žmonės tikrai įvertins
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai as jau tris kartus ir sakau, kad darbdavys siuos reikalus turi sureguliuot. Jeigu darbdavys nori, kad istaiga dirbtu iki 22:00 val, o darbuotojui viska uzbaigt dar reikia 10 minuciu tai darbdavys turi jam atlyginima moket iki 22:10.
Sutinki?
Tokiu atveju darbuotojas uzdarys istaigos duris 22:00 ir iseis namo kaip priklauso 22:10.
O ten tas "paest nespeji" tai cia jau nezinau kaip musu argumente dalyvauja. As gi nesiulau nei vienos minutes is darbuotojo atimti Siulau jiems dirbti tik priklausancias valandas ir minutes.
Komentuoti:
-
Tiesiog negaliu neisikisti Pats esu pradirbes MCD daugiau nei tris metus todel galiu pasakyti kad ta taisykle jog klientas visada yra teisus, mcd yra vertinama labiau uz pinigus. Paskutine kasa visada budavo uzdaroma jau po darbo, darbuotojai savo irankius galedavo susitvarkyt is anksto, o jei nespedavo, tai ta padarydavo naktine pamaina.
Pats neseniai buvau viename hesburheryje Rygoje. Paprasto komplekso teko laukt 5 min. Niekas neperspejo kad teks laukt. Mcd, jei klientui reikedavo laukt, tai jam budavo is anksto pranesama. Skirtumas yra dar tame, kad mcd is anksto yra issikepama kazkoks kiekis sumustiniu, o H tokios irangos tam tikriausiai neturi ir pas juos visi sumustiniai yra padaromi tik pagal uzsakyma. Del to laukimo H ir buna visada tusti. O pas ka yra skaniau tai cia jau yra kitas reikalas.
Komentuoti:
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąNa taip, baigi darbą minute anksčiau, nueini dar į banką, kad pinigus inkasuot, dar banke eilės, ten pralauki valandą, dar namo grįžt valanda ir žiūrėk namie net paėst nespėji, nes miegot reik, antraip pramiegosi kitą dieną į darbą.
Nespėji laiku, tai nelėk akis išdegęs, kitą dieną spėsi.
P.S.labai paplitęs požiūris, kad klientas visada teisus ir klientai labai savo teises žino, bet yra vienas BET.. Darbuotojai savo teises irgi turi. O jei nepatinka tokia sistema, reik ne darbuotoją skųst, o pačia sistema - pačiam vadovui, kad darytų išvadas.
Sutinki?
Tokiu atveju darbuotojas uzdarys istaigos duris 22:00 ir iseis namo kaip priklauso 22:10.
O ten tas "paest nespeji" tai cia jau nezinau kaip musu argumente dalyvauja. As gi nesiulau nei vienos minutes is darbuotojo atimti Siulau jiems dirbti tik priklausancias valandas ir minutes.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa ir klientas buvo teisus. Ne visada pavyksta ateiti kada planuoji (gal planavo ir 15 min anksciau ateiti). Bet atejo laiku. Kodel tavo pazistama kasa uzdare minutei iki darbo pabaigos likus? Tegul papraso virsininko, kad dirbtu iki X:55 jei (X+1):00 jau jai per velu.. Bet tada aisku nores uzsidaryt X:54 ar X:50, argi ne taip?
As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.
Nespėji laiku, tai nelėk akis išdegęs, kitą dieną spėsi.
P.S.labai paplitęs požiūris, kad klientas visada teisus ir klientai labai savo teises žino, bet yra vienas BET.. Darbuotojai savo teises irgi turi. O jei nepatinka tokia sistema, reik ne darbuotoją skųst, o pačia sistema - pačiam vadovui, kad darytų išvadas.
Komentuoti:
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąJo jo, kontroliuot, prižiūrėt, BAUST! Tvarka bus! Sveiko proto ribose viskas turi vykti, o dalinti baudas dėl penkių minučių tai gal nebent koks Lukašenka sugalvot tik gali. Ir laikas būtų matuojamas pagal jo asmeninį laikrodį ant kairės rankos.
Galiausiai (kaip jau sakiau) - pats darbdavys turi buti suinteresuotas neerzinti savo klientu.Paskutinis taisė Gator; 2011.11.14, 22:26.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa ir klientas buvo teisus. Ne visada pavyksta ateiti kada planuoji (gal planavo ir 15 min anksciau ateiti). Bet atejo laiku. Kodel tavo pazistama kasa uzdare minutei iki darbo pabaigos likus? Tegul papraso virsininko, kad dirbtu iki X:55 jei (X+1):00 jau jai per velu.. Bet tada aisku nores uzsidaryt X:54 ar X:50, argi ne taip?
As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.
Komentuoti:
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąČia kaip viena pažįstama užsidarė kasą minutei likus iki 19.00 ir atėjo vienas asilas, kuriam matai labai reikia ir pasiskundė jos valdžiai, kad per anksti darbą baigė))) traukinys šikančių nelaukia kaip sakoma. Be to, manau, patys klientai turi suvokt, kad į darbo galą geriau nelėkt ir neskubėt, nes darbuotojai namo irgi nori:d
As isvis jei buciau atsakingas uz kokius nors teises aktus inicijuociau koki nors akta ar istatyma, kad savininkai butu baudziami uz neteisingai skelbiamus darbo laikus. Jei pasiskelbei, kad dirbi iki 22:00, o klientas ateina 21:55 ir tu jau uzsidares - bauda.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąCia nesvarbu dabar tas hesburgeris, cia bet kokia istaiga turi toki negeruma. Pvz kazkada atsiimt laimejimo i topsport vaiavau per puse miesto (nes ten buvau pastates), uztrukau vos ne valanda, atvaziavau 15 minuciu iki darbo pabaigos, o jinai jau "kasa pridave".
O sprendimas kaip sakiau paprastas is save (ir svarbiausiai klientus) gerbianciu savininku puses: arba tada rasai tikra darbo laiko pabaiga (tarkim 21:50), arba samdai darbuotoja papildomoms minutems (tarkim iki 22:10).
Komentuoti:
-
Cia nesvarbu dabar tas hesburgeris, cia bet kokia istaiga turi toki negeruma. Pvz kazkada atsiimt laimejimo i topsport vaiavau per puse miesto (nes ten buvau pastates), uztrukau vos ne valanda, atvaziavau 15 minuciu iki darbo pabaigos, o jinai jau "kasa pridave".
O sprendimas kaip sakiau paprastas is save (ir svarbiausiai klientus) gerbianciu savininku puses: arba tada rasai tikra darbo laiko pabaiga (tarkim 21:50), arba samdai darbuotoja papildomoms minutems (tarkim iki 22:10).
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąAtsiras, kai klientai nustos į juos eiti, o vadovai pamatys rezultatus. Man apskritai jų veiklos strategija keistoka. Pristatyta jų ant kiekvieno kampo, o, kiek girdėjau iš draugų ir pažįstamų (Pats į tokio stiliaus užkandines nelabai vaikštau ), jie gerokai tuštesni už McDonaldus.Paskutinis taisė Valiukas; 2011.11.14, 21:04.
Komentuoti:
-
Parašė qwe Rodyti pranešimąO tai nuo kada visokie hesburgeriai yra priskiriami prie "save gerbiančių restoranų"??? visokie kebabų kioskai irgi tada turėtų vadintis restoranais. bet tai viso labo yra šėrykla
Ir aš pilnai suprantu tuos darbuotojus. Kodėl jie turėtų dirbti ir tuo metu už kurį jiem nėra mokama? Viršininkai galėtų šitą problema laisvai išspresti. Aišku tam reik tik noro. Kurio aiškiai nėra.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai bet kokio save gerbiančio restorano pareiga, gerbti klientą. Kitaip jis tiesiog praranda klientus.
HAMMER, parašyk prašau tos "kaniušnios" pavadinimą, pranešiu draugams, kad neeitų.
Ir aš pilnai suprantu tuos darbuotojus. Kodėl jie turėtų dirbti ir tuo metu už kurį jiem nėra mokama? Viršininkai galėtų šitą problema laisvai išspresti. Aišku tam reik tik noro. Kurio aiškiai nėra.
Komentuoti:
Komentuoti: