Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Daina apie Klaipėdą

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą


    Problema ta, kad nėra normalios susisiekimo su Vilniumi infrastruktūros.
    Ir greitu metu nenusimato. Po 20m, kai kazkas tokio atsiras ar nebus tas atotrukis per didelis? As tikrai nenustebciau, Klaipedos valdzioje ir strategijoje sitas dalykas apskritai neakcentuojamas kaip
    butinas miesto suklestejimui.

    Nebuvimas salia stipriu miestu ir nesugeneravimas konkurencijas palieka miesta ir miestiecius taip vegetuoti. Kaunas nebutu taip pasikeites, jei salia nebutu Vilniaus. Jei kaunieciai ten nebutu vaziave studijuoti, dirbti. Vilnieciai taip pat ismoko siek tiek vyriskumo is kaunieciu

    Hipoteze, jog ir Klaipeda suklestejo 2000s, nes ten buvo megiama vilnieciams vieta. Galiausiai Vilniui taip isaugus, atsiradus galimybem nuskristi pigiau ir greiciau i europos didmiescius taip Klaipeda ir paliko stagnuoti.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2023.08.29, 14:12.

    Comment


      #82
      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

      Ir greitu metu nenusimato. Po 20m, kai kazkas tokio atsiras ar nebus tas atotrukis per didelis? As tikrai nenustebciau, Klaipedos valdzioje ir strategijoje sitas dalykas apskritai neakcentuojamas kaip
      butinas miesto suklestejimui.
      Kad per 20m atsiras normalus susiekimas tarp Klaipėdos ir Vilniaus nėra nė menkiausios galimybės. Net pasiekti mažiau nei valandą trunkančią kelionę tarp Vilniaus ir Kauno laikyčiau pasiekimu. Maršrutas Klaipėda-Šiauliai-Vilnius yra ~370km, tai net įveikiant vidutiniu 160km/h greičiu užtruktų 2,5val. įskaitant kelias stoteles ir apribojimus miestuose realu pasiekti ~3val. kelionės laiką, kas vis dar per ilgai. Norint tilpti į 1,5val. tektų tiesti absoliučiai naują liniją pritaikytą greitaeigiams traukiniams.
      Kaip rodo patirtis netgi su ES finansuojamais ir vos ne prievarta brukamais projektais tokiais kaip Railbaltica visvien per 20m nepavyks įgyvendinti, o čia tektų iš savų finansuoti. Ir čia ne Klaipėdos problema, o centrinės valdžios kuri neturi nei vizijos, nei kompetencijos nei drąsos kažką įgyvendinti.

      Comment


        #83
        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
        Dekui. Tik 1 ir 3 punktai uzprogramuoti taip, jog studentai po studiju nelieka Klaipedoje. Ir kuo tiem skandinavu universitetam taip reiketu kooperuotis su Klaipeda? Retas kuris lietuvis ten nori studijuoti.

        Taip pat ar tos nisines specialybes destomos KU gali realiai pritraukti kritine mase jaunimo. Bendradarbiavimas gali buti, nenustebciau jei ir dabar vyksta, tik nematau kaip is to proverzi sukurti.
        Klaipėdos universitetas skelbia kad turi 3k studentų.
        Lund University esantis Lund (mažiau gyventojų nei Šiauliuose) turi 45k studentų.
        Uppsala turi 50k.
        Göteborg 70k (55k GU + 15k CTH)

        #1 ir #3 padaryti taip kad Klaipėda turėtų ne 3k studentų, o bent jau 15k.
        Tas labai atgaivintų miestą. O tada pasidaro žymiai lengviau derinti kaip tuos studentus pasilikti.

        Comment


          #84
          Parašė evil Rodyti pranešimą
          Ir čia ne Klaipėdos problema, o centrinės valdžios kuri neturi nei vizijos, nei kompetencijos nei drąsos kažką įgyvendinti.
          blogiausia, kad tikėtina bus tik blogiau su žmogiškais ištekliais valdžios struktūrose

          Comment


            #85
            Laba diena

            Click image for larger version

Name:	IMG_9376.jpeg
Views:	280
Size:	235,8 kB
ID:	2072134

            Comment


              #86
              Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

              4. Pridėt "sex"
              Kiekvienam miestui reikia savo “mojo”, dalykų dėl kurių miestas traukia ir nėra "šiaip miestas".
              Amsterdam nėra "šiaip miestas". Ten gyventi yra fainai, ten daug veiklos ir unikalių dalykų.
              Šito reikia Klaipėdai. Daugiau veiklos ir dalykų kuriais galima lengvai didžiuotis. Mažų mažiausia reikėtų atstatyti pilį.
              Bet pilis tik 2% progreso. Reikia daugiau.
              Paimi Smiltynės galą nuo pietinio molo iki naujosios perkėlos, visą šitą kuršių Nerijos gabalą išprojektuoji sklypais, nutiesi gatves, komunikacijas ir t.t. t.y. verslui - tik statyk viešbučius, namus, Spa ir pan.(su priežiūra), tai aišku trukdo visokiems Unesco sąrašams, nacionaliniams parkams ir pan. Bet gal jau geriau į tai spjauti, nei laukti, kol negyvoji kopa virs gyvąją ir užpustys Klaipėdą. Tada pastatai pėsčiųjų/dviračių tiltą iš Smiltynės į Klaipėdos senamiestį. Tiltas jau pats iš savęs butų traukos objektas, + dar atgaivintų ir Klaipėdos senamiestį. Taip gausi, kad Klaipėda kokius 3/4 mėn. per metus bus Lt sostinė, o tie likę 8/9 mėn - čia jau reikia galvą pasukti.

              Comment


                #87
                Parašė Galys Rodyti pranešimą
                negyvoji kopa virs gyvąją ir užpustys Klaipėdą.
                Juokas juokais, bet kormoranai jau taip nušiko Juodkrantės apylinkes, kad pustomų kopų atsigavimas nebeatrodo neįmanomas.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  #88
                  Parašė Galys Rodyti pranešimą

                  Paimi Smiltynės galą nuo pietinio molo iki naujosios perkėlos, visą šitą kuršių Nerijos gabalą išprojektuoji sklypais, nutiesi gatves, komunikacijas ir t.t. t.y. verslui - tik statyk viešbučius, namus, Spa ir pan.(su priežiūra), tai aišku trukdo visokiems Unesco sąrašams, nacionaliniams parkams ir pan. Bet gal jau geriau į tai spjauti, nei laukti, kol negyvoji kopa virs gyvąją ir užpustys Klaipėdą. Tada pastatai pėsčiųjų/dviračių tiltą iš Smiltynės į Klaipėdos senamiestį. Tiltas jau pats iš savęs butų traukos objektas, + dar atgaivintų ir Klaipėdos senamiestį. Taip gausi, kad Klaipėda kokius 3/4 mėn. per metus bus Lt sostinė, o tie likę 8/9 mėn - čia jau reikia galvą pasukti.
                  Tilto niekada nebus, nes tai trukdytų laivų eismui, panašiai kaip Amsterdame, plaukioja belenkiek keltų, nors kitoje pusėje vos ne antras miestas yra. O statyti Smiltynėje net ne Unesco, o pirmiausia mūsų talibai neleis, nes net Šventojoje arčiau jūros nieko neleidžia.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2023.08.29, 15:47.
                  Flickr

                  Comment


                    #89
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Tilto niekada nebus, nes tai trukdytų laivų eismui, panašiai kaip Amsterdame, plaukioja belenkiek keltų, nors kitoje pusėje vos ne antras miestas yra. O statyti Smiltynėje net ne Unesco, o pirmiausia mūsų talibai neleis, nes net Šventojoje arčiau jūros nieko neleidžia.
                    Tai apie ką ir šneka, kad turi spjauti į visus popierius, kas kai kam jau sukeltų konvulsijas, nešnekant apie talibus. Kiek tą tiltą reikia iškelti, kad netrukdytų? 20 m? Per brangu aukštai kelti, tada oro gondolos, dar gal net geriau, jei Smiltynėje kokį bokštą iškeli, senamiestį, gal toks statinys nelabai įsipaišytų. O per didesnius vėjus galima ir keltais paplaukioti.

                    Jo. jau issiaiškinau, kad 20 metrų - negana.
                    Paskutinis taisė Galys; 2023.08.29, 16:12.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                      Laba diena

                      Click image for larger version  Name:	IMG_9376.jpeg Views:	63 Size:	235,8 kB ID:	2072134
                      Deja, tik vasaros sezonui + rugsejis/spalis
                      Paskutinis taisė Sklansky; 2023.08.29, 16:59.

                      Comment


                        #91
                        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                        Klaipėdos universitetas skelbia kad turi 3k studentų.
                        Lund University esantis Lund (mažiau gyventojų nei Šiauliuose) turi 45k studentų.
                        Uppsala turi 50k.
                        Göteborg 70k (55k GU + 15k CTH)

                        #1 ir #3 padaryti taip kad Klaipėda turėtų ne 3k studentų, o bent jau 15k.
                        Tas labai atgaivintų miestą. O tada pasidaro žymiai lengviau derinti kaip tuos studentus pasilikti.
                        Jeigu 90k gyventojų miestas turi 45k studentų tai ar ten miestas ar studentų miestelis su aptarnavimu?

                        Comment


                          #92
                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Jeigu 90k gyventojų miestas turi 45k studentų tai ar ten miestas ar studentų miestelis su aptarnavimu?
                          Labai senas istorinis miestelis, kuriame šiandien gyvena belekiek daug studentų.


                          Comment


                            #93
                            Parašė Galys Rodyti pranešimą

                            Paimi Smiltynės galą nuo pietinio molo iki naujosios perkėlos, visą šitą kuršių Nerijos gabalą išprojektuoji sklypais, nutiesi gatves, komunikacijas ir t.t. t.y. verslui - tik statyk viešbučius, namus, Spa ir pan.(su priežiūra), tai aišku trukdo visokiems Unesco sąrašams, nacionaliniams parkams ir pan.
                            Na taip, Klaipėda (ir Lietuvos pajūris apskritai) tiesiog dūsta nuo suburbijos ir automobilizacijos stygiaus. Neabejoju, kad tai išspręs daugelį miesto ir jo aplinkos patrauklumo problemų.

                            Bet gal jau geriau į tai spjauti, nei laukti, kol negyvoji kopa virs gyvąją ir užpustys Klaipėdą.
                            Kurioje vietoje Smiltynėje ta negyvoji kopa, nuo kurios pustomas smėlis?

                            Comment


                              #94
                              Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                              Kurioje vietoje Smiltynėje ta negyvoji kopa, nuo kurios pustomas smėlis?
                              Duok žmogui kirvį ir greitai atsiras

                              Comment

                              Working...
                              X