vienintelis dalykas kas pasikeite tai lempos Tik idomu, ar ismoko BMW kanors kokybisko visgi pagaminti ar ir toliau siurpatreba kaip ankstesniu kartu treciukus pils
vienintelis dalykas kas pasikeite tai lempos Tik idomu, ar ismoko BMW kanors kokybisko visgi pagaminti ar ir toliau siurpatreba kaip ankstesniu kartu treciukus pils
Jo, iš tų trečiukų nieko doro, 5 serija jau kitas lygis. Geriau tada koks nors Passatas
Manau, kad, po dabartinės vidutinybės, šis atrodo labai neblogai
Va čia tai ''krėgždutė'' mano laukiamiausia mašina šiais metais, pagaliau tolimesnioj ateity labai tikiuosi turėti kada nors šitą F30 arba F10 (penktukas nuo 2010m.) savo garaže
/\ Tačiau, Volvo ir SAAB nesugebėjo konkuruoti pasaulio rinkoje.
Nežinau, kaip su SAAB, bet Volvo problemos didele dalimi buvo Ford politikos rezultatas. Perėjus naujiems savininkams, kurie nepagailės $ investicijoms, Volvo reikalai klostosi puikiai ir pardavimai auga geru tempu. Volvo, galima sakyti, buvo nustekenta tyčinės Ford politikos Volvo atžvilgiu, o ne Švediško konkurencingumo trūkumo.
/\ Tačiau, Volvo ir SAAB nesugebėjo konkuruoti pasaulio rinkoje.
Tačiau dažnai pamirštama, jog tiek Volvo, tiek SAAB neužsiima vien automobilių gamyba. Be to, šių kompanijų priklausomybė užsienio investuotojams nereiškia, jog visas pelnas aplenka motininę rinką.
Kita vertus, Švedijoje ir pasaulyje sėkmingai konkuruoja IKEA, H&M, SKF, Husqvarna, Scania ir t.t.
Šiaip jau Saab automobilių firma senai neturi nieko bendra su Saab aviacijos koncernu (tik bendrą istorinį pavadinimą). Lygiai taip pat Volvo lengvųjų automobilių įmonė neturi nieko bendra su Volvo laivų, aviacinių motorų įmonėm, ir netgi su Volvo sunkvežimių įmone (vėlgi tik bendrą istorinį pavadinimą).
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Šiaip jau Saab automobilių firma senai neturi nieko bendra su Saab aviacijos koncernu (tik bendrą istorinį pavadinimą). Lygiai taip pat Volvo lengvųjų automobilių įmonė neturi nieko bendra su Volvo laivų, aviacinių motorų įmonėm, ir netgi su Volvo sunkvežimių įmone (vėlgi tik bendrą istorinį pavadinimą).
Tai be abejo. Visgi panašu, kad Volvo Cars šiandien sekasi labai gerai. Dėl SAAB kol kas neaišku ir panašu, kad esminė problema yra GM nenoras perleisti kai kurių SAAB'o technologijų naujiems savininkams.
Saab's former owner GM has said it will block the transfer of technology licences to the two Chinese firms if they buy all of Saab, putting what is considered the Swedish carmaker's last chance of survival in jeopardy.
Manau, lengvųjų automobilių paklausa turėtų mažėti lygiagrečiai su augančiomis naftos kainomis. Nenuostabu, jeigu pardavimai nuolatos mažėtų.
Ką tu čia dabar kalbi
O kas sakė, kad lengvieji automobiliiai bus varomi nafta? Jie bus varomi elektra, vendeniliu... you name it. Taigi gamintojai nėra prisirišę prie naftos. Koks Volvo kad ir šiandien galėtų paleisti elektrinius, jei tik tam būtų sukurta infrastruktūra ir būtų komercinė paklausa. Jiems būtų dar geriau, nes elektros varikliai paprastesni ir nereiktų jų rinkti iš milijono gelžgalių, vamzdelių ir šlangučių. Kai kurie gamintojai jau pradėjo masinę elektromobilių gamybą ir tokios mašinos jau važinėja gatvėmis.
Comment