Heh, ta sistema nesuveikė ant pre-production modelio dėl komandos, kuri paruošė automobiliį tam testui, kaltės. Žurnalistai po S60 išleidimo labai intensyviai bandė įrodyti, kad ta sistema neveiks, bet niekam nepasisekė Deja, ji veikia ir veikia puikiai
Po to pirmo video sekė antras, kai žurnalistas nujungė tą pripučiamą manekeną Kažkur dingęs filmukas iš youtube'o mistiškai Nieko prieš Volvo neturiu, kaip tik nauji modeliai S60, XC60 ir t.t. labai patinka, bet kiek suprantu su ta sistema dar reik padirbėti jiems
Visų pirma, ta sistema yra pagalbai ir įsijungia tik tuo atveju, jei vairuotojas nepamato pėsčiojo kelyje, todėl net jei ji ir nesuveiktų, mašina tiesiog būtų palikta vairuotojo rankose t.y. atsitiktų lygiai tas pats, kas vairuojant bet kurį neVolvo auto Antra, po išleidimo tą sistemą testavo daugybė žurnalistų ir ji visada suveikė. Mačiau tą video, kur atsitrenkiama į manekeną, bet:
- tai atsitiko tik vieną kartą ir filmuojant su kažkokia megėjiška kamera, todėl klausimas kaip ten viskas iš tikrųjų buvo, nes oficialiuose žurnalistų testuose taip nėra įvykę;
- manekeną yra sunkiau identifikuoti nei žmogų, nes žmogus juda, o manekenas ne; Kaip matai nuo 00:50, sistema atskiria žmones pagal formą ir judesį:
Nėra tobulos sistemos, bet ši yra arti to Be to, nereikia pamiršti, kad Volvo išrado šią sistemą ir, kad S60 yra pirmas auto, kuriame ji yra įdiegta. Neabejoju, kad greitai pasirodys krūva update, kurie šią jau ir taip labai gerai veikiančia sistemą padarys dar geresne.
Visų pirma, ta sistema yra pagalbai ir įsijungia tik tuo atveju, jei vairuotojas nepamato pėsčiojo kelyje, todėl net jei ji ir nesuveiktų, mašina tiesiog būtų palikta vairuotojo rankose t.y. atsitiktų lygiai tas pats, kas vairuojant bet kurį neVolvo auto Antra, po išleidimo tą sistemą testavo daugybė žurnalistų ir ji visada suveikė. Mačiau tą video, kur atsitrenkiama į manekeną, bet:
- tai atsitiko tik vieną kartą ir filmuojant su kažkokia megėjiška kamera, todėl klausimas kaip ten viskas iš tikrųjų buvo, nes oficialiuose žurnalistų testuose taip nėra įvykę;
- manekeną yra sunkiau identifikuoti nei žmogų, nes žmogus juda, o manekenas ne; Kaip matai nuo 00:50, sistema atskiria žmones pagal formą ir judesį:
Nėra tobulos sistemos, bet ši yra arti to Be to, nereikia pamiršti, kad Volvo išrado šią sistemą ir, kad S60 yra pirmas auto, kuriame ji yra įdiegta. Neabejoju, kad greitai pasirodys krūva update, kurie šią jau ir taip labai gerai veikiančia sistemą padarys dar geresne.
Šiaip ar taip idėja yra labai sveikintina, ir ankščiau ar vėliau Europoj turėtų būti ši sistema kaip bazinė įranga padaryta, ką norima padaryti su ESP kaip suprantu
Pritariu, tai sustabdys daug incidentų mieste, ypač kai ta įranga ištobulės. Beje, manau, kad ir adaptive cruise control turėtų būti padaryta kaip bazinė, nes žmonės paprasčiausiai nemoka laikyti pastovaus greičio ir patys neretai nejaučia kokiu greičiu važiuoja. Vakar važiavau greitkeliu su savo senu S60 įsijungęs pastovaus greičio palaikymą (cruise control) tai pilna žmonių, kurie aplenkia ir po to iš karto važiuoja lėčiau, kiti važiuoja prilipę per arti, kiti vėl kokią nesąmonę susigalvoja. Toks dalykas yra labai geras, nes jis ne tik labai patogus, bet ir neleidžia vairuotojui kitų nervinti be jokios priežasties nelaikant pastovaus greičio ar per arti priartėti prie priekyje esančio auto. Toks dalykas yra nepakeičiamas greitkeliuose piko metu ir jei visi auto jį turėtų, saugumas ir važiavimo malonumas greitkeliuose tikrai išaugtų.
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
as i dyzelius nelabai linkes ir honda nelabai linkusi i juos tik ne taip ir seniai pati pradejo juos gaminti. O senesniuose modeliuose galima rasti puikiu benzininiu varikliu ir gana taupiu.
Su toyota kita situacija. Gali paziureti avensis kokiu 98~ metu. Kiek kalbama, tikrai labai patikima masina
Geriausia keisti ne ratus, o tik padangas. Nereikia brangių antrų ratų.
tikrai daug pigiau ir patogiau turėti sumontuotą ratų komplektą ir jeigu eilės pas montuotojus, išsitraukei domkratą, raktą ir pasikeitei, o paskui privažiuoji, jeigu reikia subalansuoti...
/\
Manau le brolius turėjo galvoje, kad per metus du kartus šia paslauga pasinaudoti tenka ir gaunasi ~200Lt. Šiaip panašus skaičius, tik reikėtų gal sakyti iki 200Lt, daugiau gal ir nelabai bus .
Comment