Reikia ziuret konkrecia masina. Kaip suprantu kalbama apie >10metu senumo auto, tad rasti gera nebus lengva.. Reiketu nepamirsti, kad golfai dyzeliai Lietuva pasiekia prasuke kazkur 500k, na jei buvo priziurimas tai nieko baisaus..(Jei apsispresi, siulyciau ziureti 83kw tik) Bmw ir ypac Alfa su pigia eksplotacija niekaip nesiderina..Na ir galiausiai tas 10k lt labai jau abstraktu..
Minėjo zanaz Mini, tai teko neseniai senąjį vairuoti Savaitgaliais mieste ar netoli jo tokią mašiną galėčiau vairuoti kasdien
Keista, kode butent savaitgaliais mieste ar isvis uzmiestyje. Ta prasme toks maziukas kaip tik turetu savo privalumus rodyt butent piko metu mieste. O esant laisvesniam keliui jo privalumai nebebutu tokie ryskus lyginant su didesne masina.
Reikia ziuret konkrecia masina. Kaip suprantu kalbama apie >10metu senumo auto, tad rasti gera nebus lengva.. Reiketu nepamirsti, kad golfai dyzeliai Lietuva pasiekia prasuke kazkur 500k, na jei buvo priziurimas tai nieko baisaus..(Jei apsispresi, siulyciau ziureti 83kw tik) Bmw ir ypac Alfa su pigia eksplotacija niekaip nesiderina..Na ir galiausiai tas 10k lt labai jau abstraktu..
Baik jau... Puse mln. km pravažiavusio golfo reiktų ilgai ir nuobodžiai ieškoti ir tai abejoju ar rastum. Su tokiom ridom būna nebent taksi automobiliai. Šiais laikais niekas nevažinės su automobiliu iki tokios ridos, neapsimoka. O ir pats golfas vargiai ar atlaikytų.
Baik jau... Puse mln. km pravažiavusio golfo reiktų ilgai ir nuobodžiai ieškoti ir tai abejoju ar rastum. Su tokiom ridom būna nebent taksi automobiliai. Šiais laikais niekas nevažinės su automobiliu iki tokios ridos, neapsimoka. O ir pats golfas vargiai ar atlaikytų.
Patikek buna, o taksai parkeliave su 500k rida istikruju su jau persivertusiu odometru-1,5mln..
Patikek buna, o taksai parkeliave su 500k rida istikruju su jau persivertusiu odometru-1,5mln..
Niekas neverčia tokių pirkt. Pvz. vidutinė statistinė lengvojo automobilio metinė rida Vokietijoje nesiekia 15000km (gal 12-13kkm, tiksliai nepamenu). Taigi, jei 10 metų auto nuvažiavęs daugiau kaip kokius 150-170kkm, tai į tą grabą net neverta žiūrėt
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Niekas neverčia tokių pirkt. Pvz. vidutinė statistinė lengvojo automobilio metinė rida Vokietijoje nesiekia 15000km (gal 12-13kkm, tiksliai nepamenu). Taigi, jei 10 metų auto nuvažiavęs daugiau kaip kokius 150-170kkm, tai į tą grabą net neverta žiūrėt
Pritariu. Galima pasižiūrėti statistinius atstumus. Žinoma pas mus greičiausiai veža didesnės ridos, atsuka, tam kad pigiau būtų. Pats turiu šiuo metu BMW 530d, tai mašina tikrai smagi, kaip sakant ne kibiras, prieš tai turėjau 323f ir mersiuką 93 metų. Tai su jais net nėr ką lyginti. Išlaikymas tikrai brangesnis nei praitų mašinų. Reiktų pavažinėti mėnesį ar kiek ir tada būtų aišku kas yra kaip. Nes kai atsisėdu dabar pas ką nors į japonišką mašiną, atrodo lyg kibire: garso izoliacijos nelabai rasta, kokybė irgi nelabai smagi (na nebent man nepasisekė su aukštos klasės pavažinėti).
Patikek buna, o taksai parkeliave su 500k rida istikruju su jau persivertusiu odometru-1,5mln..
Nu jo.. paskaičiuokim. 1.500.000 km / 10 metų = 150.000 km per metus / 12 = 12.000 km per mėnesį / 30 = 416 km per dieną. O tai reiškia, kad vargšas taksistas, dirbdamas 10 metų be išeiginių per dieną turi nuvažiuot virš 400 km, arba, vargdamas 16 valandų per parą, turi nuolat judėti 26 km/h greičiu. Ir kiek tai realu, kaip manot?
Keista, kode butent savaitgaliais mieste ar isvis uzmiestyje. Ta prasme toks maziukas kaip tik turetu savo privalumus rodyt butent piko metu mieste. O esant laisvesniam keliui jo privalumai nebebutu tokie ryskus lyginant su didesne masina.
Na man toks automobilis pramoga, o darbo dieną pramogų nereikia Tam pačiam pike man kur kas mieliau kas komfortabilesnio nors ir gerokai didesnio. Nesudaro man problemų automobilio gabaritai nei piko metu nei siaurose gatvelėse ar pravažiavimuose
trumpai ir aiškiai - turiu 10000 ir renkuosi mašiną tarp 4 golfo ir apie du litrus variklio bmw. kas geriau?
Patarimas iš mano pusės. Golf IV arba Bora su 1,9 TDI (81 kW, skirstomojo siurblio sistema), ant mašinos su viena raudona raide žymimas. Varikliukas tylus ir ekonomiškas, o perkant mašiną reikia gerai apčiupinėti, kad nebūtų yla maiše, tai turėsi gerą daiktą, kuriuo važinėsi ilgai ir nesukdamas galvos.
Svarbus momentas - nepražiopsoti, kad naujesnieji modeliai (nuo 2003 metų berods) būna su galingesniais varikliais TDI-PD (96 kW, siurblio-purkštuko sistema), ant mašinos rašosi su dviem raudonom raidėm. Čia buvo VW eksperimentas, iššūkis prieš Common Rail sistemą. Variklis galingas, tačiau dreba ir dirba garsiai - vaistų nuo to nėra - jis tokios prigimties.
Nu jo.. paskaičiuokim. 1.500.000 km / 10 metų = 150.000 km per metus / 12 = 12.000 km per mėnesį / 30 = 416 km per dieną. O tai reiškia, kad vargšas taksistas, dirbdamas 10 metų be išeiginių per dieną turi nuvažiuot virš 400 km, arba, vargdamas 16 valandų per parą, turi nuolat judėti 26 km/h greičiu. Ir kiek tai realu, kaip manot?
Jei ka tai su vienu automobiliu dirba ne vienas zmogus Pats esu dirbes pusiau vazinejama darba tai per diena skaiciuodavau 200km.. Na bet ko cia man tiesa irodinet
Nu jo.. paskaičiuokim. 1.500.000 km / 10 metų = 150.000 km per metus / 12 = 12.000 km per mėnesį / 30 = 416 km per dieną. O tai reiškia, kad vargšas taksistas, dirbdamas 10 metų be išeiginių per dieną turi nuvažiuot virš 400 km, arba, vargdamas 16 valandų per parą, turi nuolat judėti 26 km/h greičiu. Ir kiek tai realu, kaip manot?
Laisvai įmanoma, jeigu mašina yra kompanijos, su kuria visą dieną į įvairias Lietuvos vietas važinėja ne vienas žmogus. Į seminarus, susirinkimus, ir panašiai. Žinau tokių atvejų, ir ne vieną, vieną iš tokių pažįstu labai gerai - giminės prie to dirba, ridų neatsimenu, tačiau iki automobilių kiekio padidinimo skaičiai buvo pakankamai panašūs.
Kazkada skaiciau straipsni apie amerikona kuris su kazkurio US gamintojo automobiliu nuvaziavo 1 milijona myliu (1.6 mln. km). Tai gamykla jam uztai padovanojo nauja automobili. Taip pat esu skaites apie graika taksista kuris su W123 buvo nuvaziaves 1 mln. km, gamykla jam irgi atsiunte kazkokia padeka. O jus pateikiat tai kaip kazkoki iprasta ir kasdienini dalyka :-)
Kebuline konstrukcija, mazgai, salonas neatlaiko tokiu ridu. Furos taip, 1 mln. rida pasitaiko, bet ten kita konstrukcija, o lengvieji, cia reikia ypatingos prieziuros ir dideliu investiciju, kad automobilis atlaikytu. Ir is ekonomines puses nera jokios prasmes eksplotuoti automobili su tokia didele rida.
Galvoju mašina pirkt, tik niekaip neišsirenku normalios. Šeip norėjau audi a4 universalo dyzelio, bet mano biudžetas apie 7000lt ir už tiek normalios audinės nenusipirksi Galvoju gal galit duot kokių patarimų kokia apsimokėtų pirkt? Pagrindiniai mano kriterijai pagal ką ieškau, tai kad mašina būtų erdvi (nes nesu žemas), ekonomiška (todėl žiuriu dyzelius), aišku ir graži tiek iš išorės, tiek ir viduje ir kad neviršytų mano biudžeto Tai va, nežinau gal tokios mašinos, net neegzistuoja, bet bandau atrasti kažką tokio Tai gal turit kas kokių patarimų?
Opel Astra dyzelinį hečbeką. Dabar kieme stovi . Vietos daug, su pilnu baku dyzelio, jeigu užtenka tepalų, gali išspausti ir 950 kilometrų, ganėtinai graži, ir tikrai neblogai laikosi. Apskritai, Opeliai - labai neblogos mašinos.
Opel Astra dyzelinį hečbeką. Dabar kieme stovi . Vietos daug, su pilnu baku dyzelio, jeigu užtenka tepalų, gali išspausti ir 950 kilometrų, ganėtinai graži, ir tikrai neblogai laikosi. Apskritai, Opeliai - labai neblogos mašinos.
Žiurėjau ir astra, visai neblogos Aišku yra ir pigesnių, kurios ir man tiktų pagal mana biudžetą O gerai jos traukia? Ir ar dažnai tenka taisyti? nelūžta?
Comment