na čia kaip čia pasakius, kaip ir šnapsu populiarėja važinėjimas, tai anas juk pigesnis už dyzelį... o dar toks variantas - SAAB, ką apie tokį galvojat?
o dar toks variantas - SAAB, ką apie tokį galvojat?
Liuks pasirinkimas butu, kaip ir Citroenai, Alfos ar Mini Cooperiai - masina su cinku, ne pilka mase
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Liuks pasirinkimas butu, kaip ir Citroenai, Alfos ar Mini Cooperiai - masina su cinku, ne pilka mase
žiūrėjęs esu ir alfas, dailios mašinytės, bet sakau - remontas, tvarkymas ir pan š lenkia link vokiečių, o būsimoji ienė nori golfo 4, nes ir jai teks dažnai labai juo važiuoti, tai vat ir klausinėjuos internete, kū daryt saabas kaip švedas labai vilioja, bet nežinau ar įtikinsiu savąją dėl dizaino
166 Alfą imk, baisi man ji iš išvaizdos, bet viduj gėris Beje dar ir forumietis turi(-ėjo?), berods Flagman. Jis galėtų papasakoti, kas ir kaip... Mes jamtume guolį, nes kol kas ieškokme pigumos ant remonto ir ant sunaudojamo kuro, o BMW pigus turi daug bėdų, kurios kainuoja. Aš asmeniškai, tik Audi imčiau, bet kai pinigų ant jos nėra, tai ir VW gerai
žiūrėjęs esu ir alfas, dailios mašinytės, bet sakau - remontas, tvarkymas ir pan š lenkia link vokiečių, o būsimoji ienė nori golfo 4, nes ir jai teks dažnai labai juo važiuoti, tai vat ir klausinėjuos internete, kū daryt saabas kaip švedas labai vilioja, bet nežinau ar įtikinsiu savąją dėl dizaino
Jei pirktum saabą, tai rinkis arba "pirmos kartos" 9-3 (kitaip - 900 po feislifto), arba 9000. 9000 privalumas, kad didesnis turbininių variklių pasirinkimas
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
alfa 156 - tikrai mašina su cinkeliu, bet pažistami sukišo per du metus nuo 4 iki 12 k Lt ypač pakaba brangiai remontuojasi
aš rinkčiausi 4 golfą arba (jei yra apie 12-14k) bmw 5. galima ir už 7, bet teks po to remontuot
beje, pažįstamas geros būklės parduoda už 12k.
Užtat kiek kuro ryja, nes tos BMW sunkios, riekia didelės kubatūros variklio, manau jau išaugom iš visokių bmw ir audi manijų. Apskritai kiek žmonių tiek ir nuomonių, pats vairuoju Mazda 6, pravažiavus apie 170k ir dar nieko remontuoti nereikėjo, plius ekonomiška ir pakankamai galinga.
Jei pirktum saabą, tai rinkis arba "pirmos kartos" 9-3 (kitaip - 900 po feislifto), arba 9000. 9000 privalumas, kad didesnis turbininių variklių pasirinkimas
Pilnai pritariu, turejom pirmos kartos 9-3 septynis metus, labai smagiai vaziavo ir problemu nedaug. 2003 9-3, kuri irgi jau 7 metus turim gerokai daugiau visokiu bedeliu turejo, manau pagrinde del to, kad isigijom katik po naujo modelio isleidimo.. Bet vairuoti tai labai malonu
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Bet nereikia pamiršti, kad IV Golfas tai ne nemirtingasis II-asis.
IV-as Golfas - eilinė trapi, iš pigiausių komplektuojančių dalių surinkta skarbonkė.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment