Bet kokios tos pačios laidos "audinės" vienodos. Jos kažkaip visad tokios ir buvo. Proporcingai didėja tik. Nepatyrusi akis sunkiai skiria, manau, a4, a6 ir a8
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Kažkaip neradau kur parašyti vieno klausimo. Kaune šilainiuose viename kieme yra palikti likimo valiai 3 automobiliai, matau nieks nesiima iniciatyvos, tai parašysiu pats. Tik va nežinau kur Kaune kreiptis, gal turit kokią nuorodą, emailą ar dar ką nors.
Kažkaip neradau kur parašyti vieno klausimo. Kaune šilainiuose viename kieme yra palikti likimo valiai 3 automobiliai, matau nieks nesiima iniciatyvos, tai parašysiu pats. Tik va nežinau kur Kaune kreiptis, gal turit kokią nuorodą, emailą ar dar ką nors.
BNV ant anabolikų, juodai sudirbo Top Gear'as Youtube video
Jie visada sudirbinėja tai kas vokiška, tegul persėda į savo Roverius
O jei rimčiau, tai visiems aišku, kad BMW X6 ir nėra gamintas dalyvauti kokiame nors Ladogos ralyje ar arti žemę
Jie visada sudirbinėja tai kas vokiška, tegul persėda į savo Roverius
O jei rimčiau, tai visiems aišku, kad BMW X6 ir nėra gamintas dalyvauti kokiame nors Ladogos ralyje ar arti žemę
Vat būtent kad ten labai teisingai tą X6 sudirbo. Nu visiškas briedas mašina, nei ten džipas, nei lengvoji, tikrai nesuprasi kam skirtas. Čia tas pats kas iš espace kabrioletą padaryt.
Vat būtent kad ten labai teisingai tą X6 sudirbo. Nu visiškas briedas mašina, nei ten džipas, nei lengvoji, tikrai nesuprasi kam skirtas. Čia tas pats kas iš espace kabrioletą padaryt.
Ne žurnalistams spręsti apie automobilį, o vairuotojams. Kvailai skamba tas ,,teisingai sudirbo''
Aš kaip tik prieš šį įvykį kokią vieną valandą važiavau tuo kelių iš Lenkijos. Mačiau greitosios pagalbos mašinas skubančias į šį įvykį. Tiesą pasakius keista pasirodė, kad dar viena greitosios pagalbos mašina važiavo iš Vilkaviškio, nejaugi Marijampolėje neturi pakankamai greitosios pagalbos mašinų? Nu bet čia ne esmė, o esmė tame, kad šio įvykio būtų išvengta, jei pas mus šalyje būtų tiek pat pilama druskos kiek Lenkijoje, bent jau pagrindiniuose keliuose. Važiuojant l.trumpą (20 km.) atkarpą Lenkijoje sutikome vieną druskos barstytuvą, kelio danga šlapia ir neslidi nuo druskos kiekio buvo. O Lietuvoje pravažiuojant 140 km. Kalvarija-Vilkaviškis-Kaunas nesutikta nė viena mašina, kuri barstytų druską. O kelias Lietuvoj kaip ledas, visi vilkosi 60-80 km/h. greičiu. Šis vairuotojas manau neįvertino kokia slidi kelio danga Lietuvoje lyginant su Lenkija, todėl ir atsitiko tai kas atsitiko... Aišku galit sakyti pats kaltas, nu bet saugumu ir valstybė galėtų pasirūpinti. Tikiu, kad jei būtų tiek druskos pilama kiek Lenkijoje nubūtų tokio įvykio ir nebūčiau matęs dar 5-6 mašinas nuslydusias nuo kelio...
Aš kaip tik prieš šį įvykį kokią vieną valandą važiavau tuo kelių iš Lenkijos. Mačiau greitosios pagalbos mašinas skubančias į šį įvykį. Tiesą pasakius keista pasirodė, kad dar viena greitosios pagalbos mašina važiavo iš Vilkaviškio, nejaugi Marijampolėje neturi pakankamai greitosios pagalbos mašinų? Nu bet čia ne esmė, o esmė tame, kad šio įvykio būtų išvengta, jei pas mus šalyje būtų tiek pat pilama druskos kiek Lenkijoje, bent jau pagrindiniuose keliuose. Važiuojant l.trumpą (20 km.) atkarpą Lenkijoje sutikome vieną druskos barstytuvą, kelio danga šlapia ir neslidi nuo druskos kiekio buvo. O Lietuvoje pravažiuojant 140 km. Kalvarija-Vilkaviškis-Kaunas nesutikta nė viena mašina, kuri barstytų druską. O kelias Lietuvoj kaip ledas, visi vilkosi 60-80 km/h. greičiu. Šis vairuotojas manau neįvertino kokia slidi kelio danga Lietuvoje lyginant su Lenkija, todėl ir atsitiko tai kas atsitiko... Aišku galit sakyti pats kaltas, nu bet saugumu ir valstybė galėtų pasirūpinti. Tikiu, kad jei būtų tiek druskos pilama kiek Lenkijoje nubūtų tokio įvykio ir nebūčiau matęs dar 5-6 mašinas nuslydusias nuo kelio...
Taip, avarijos įvyksta dėl vairuotojų kaltės , juk mašiną vairuoja jie , o ne pačios važiuoja . Dėl druskos tai tikrai valstybė pernelyg daug galvos nesuka . Nekaltinu dėl to, bet druskos barstymas vis tik sumažintų skaudžių avarijų skaičių . Valstybei dabar krizė reikia taupyti , taip pat kaip išjungiant gatvių apšvietimus ... Sutaupoma pinigų , bet tai kainuoja žmonių gyvybes . Gaila Lietuvos žmonių... Dirbi visa gyvenimą , kad galą su galu sudurti (kalbu apie paprastus žmones , eilinius darbininkus) ir net menkiausiu saugumu valstybė nenori pasirūpinti .
Comment