Idomu idomu. Nors man SAAB kaip automobilio markes ateitis visvien kelia abejoniu. Gaminti vien Svedijos rinkai neapsimokes, o kitur vargu ar seksis. Tiesiog nematau argumentu, kodel tokios kompanijos kaip SAAB turetu atsilaikyti pries Vokisku ir Japonisku masinu konkurencija. O "isskirtinumo" korta kazkaip irgi nedaro ispudzio, turint omeny, kad paskutiniu metu tai buvo Opel Vectros "pusbrolis". Lieka nebent isskirtinis SAAB'iskas dizainas. Bet ar to pakanka?
Na, Saab'us pirkdavo ne tik švedai, bet ir britai, amerikiečiai, beneliukso gyventojai. Ir tai buvo tuomet, kai kompanija gyveno iš "trupinių", kuriuos jai skirdavo GM. Jeigu tu nematai argumentų, kodėl vietoj vokiečio ar japono verta pasirinkti švedą, dar nereiškia, kad argumetų nemato kiti Tiesa, Saab'ui krizė smogė skaudžiau, nei kitiems gamintojams, bet, kaip jau rašiau anksčiau, per artimiausius 6-9 mėnesius pasirodys 2 nauji modeliai, kurie turi didelį potencialą susigrąžinti bei pritraukti naujus klientus. Kaip bebūtų, apie ateitį bus galima kalbėti naujojo 9-5 pristatymo Frankfurte. Kol kas visi gandai nuteikia optimistiškai, ypač matant Koenigsegg, kurie apie naujus modelius žino kur kas daugiau nei mes, ryžtą investuoti
O dėl vis prikaišiojamo "nemirtingo" Vectros argumento, jau rašiau apie Bentley ir VW. Saab'e Vectros ne daugiau, nei Flying Spur'e Phaetono
Na argumentu as ieskoti noriu ir pats, bet ju tiesiog nepavyksta rasti. Yra tokie dalykai kaip patikimumas, ekonomiskumas, prabanga, vairavimo malonumas, zema masinos kaina ir pan. ... visi pagrindiniai gamintojai siulo vieno ar keliu siu privalumu kombinacija, del ko ju automobiliai tampa patrauklus pirkejams.
O ka isskirtinio siuo poziuriu siulo SAAB? Ta prasme, SAAB neturi netgi kazkokio konkretaus ivaizdzio, kuri galetu isnaudoti marketingui, jau nekalbant apie techniniu charakteristiku/kainos santyki.
O ka isskirtinio siuo poziuriu siulo SAAB? Ta prasme, SAAB neturi netgi kazkokio konkretaus ivaizdzio, kuri galetu isnaudoti marketingui, jau nekalbant apie techniniu charakteristiku/kainos santyki.
Sakyčiau, kad "60 metų turbininio mąstymo" yra pakankamai svarus įvaizdžio elementas. SAAB Aero yra pakankamai gerai žinomas junginys automobilistų tarpe ir bent jau mano akyse jis yra tikrai ne žemiau, nei BMW M, ar juo labiau kokios Hondos Type R.
Be to SAAB'ų interjero dizaino su niekuo nesupainiosi ir pažįstu ne vieną žmogų, kuriam jis labai patinka.
Sakyčiau, kad "60 metų turbininio mąstymo" yra pakankamai svarus įvaizdžio elementas. SAAB Aero yra pakankamai gerai žinomas junginys automobilistų tarpe ir bent jau mano akyse jis yra tikrai ne žemiau, nei BMW M, ar juo labiau kokios Hondos Type R.
Be to SAAB'ų interjero dizaino su niekuo nesupainiosi ir pažįstu ne vieną žmogų, kuriam jis labai patinka.
Taip, SAAB yra populiarus ir megstamas labai siaurame automobilistu tarpe. Bet ar tokios rinkos pakanka, kad kompanija isliktu? Speju, kad laikas pasakys.
Na argumentu as ieskoti noriu ir pats, bet ju tiesiog nepavyksta rasti. Yra tokie dalykai kaip patikimumas, ekonomiskumas, prabanga, vairavimo malonumas, zema masinos kaina ir pan. ... visi pagrindiniai gamintojai siulo vieno ar keliu siu privalumu kombinacija, del ko ju automobiliai tampa patrauklus pirkejams.
O ka isskirtinio siuo poziuriu siulo SAAB? Ta prasme, SAAB neturi netgi kazkokio konkretaus ivaizdzio, kuri galetu isnaudoti marketingui, jau nekalbant apie techniniu charakteristiku/kainos santyki.
Žiūriu - tau vis kažkokio įvaizdžio ar marketinginės strategijos reikia, norint produktą parduoti. Deja, aš linkęs sustiki su posakiu: geram produktui reklamos nereikia Plius manau savo įvaizdį turi, jog vient ta pati kompanija gamina mašinas ir grippen'us - daug ką sako.
O kad ir vietinė Skandinavijos rinka yra maža - bet viena turtingiausių pasaulyje. Manau, jiems to užtenka pakankamai su tais vadinamais trupiniais iš JAV, JK ir Vokietijos. O SAAB ir nebuvo stambus gamintojas, tad jis visuomet išlaikė daugiau mažiau tokius švediškus dalykus - kaip saugumas ir ekologinės inovacijos. SAAB yra greičiau simbolis - ne totalios masinės vokiškos-japoniškos produkcijos, bet greičiau tam tikras avangardas autondustrijoje. Ypač nusipirkus Koenigsegg patį SAAB, kuo džiaugiuos - tikiu dar netokių kosminių konceptų pamatysim.
Žiūriu - tau vis kažkokio įvaizdžio ar marketinginės strategijos reikia, norint produktą parduoti.
Man tai to tikrai nereikia
To reikia masinu gamintojams.
Visgi iki siol neisgirdau argumentu, parodanciu, kuo SAAB galetu konkuruoti su didziaisiais Vokietijos ir Japonijos gamintojais. Kad tai geros masinos nesigincyju, bet visgi turi buti kazkoks esminis privalumas, kuris turetu padeti marketinge ir juos aprupinti pakankamai geru cash-flow ir pelnu kad sugebetu issilaikyti. Tai elementari ekonomine logika, o ne koks nors "megstu/nemegstu".
Gal tiesiog yra kazkas, ko as nezinau. Tokiu atveju, noreciau suzinoti, kas tai yra.
as savo ruostu nurasyciau daugeli korejos, ka cia daugeli - visus, gamintojus. Baisu ziureti i tas visokias sonatas ar magentis vazinejancias gatvese.
Baisu dizaino prasme? Gal.
Uztat kai kurie duoda 7m garantija, kaina maza, o ir nusiskundimu del kokybes nelabai girdeti. Stai ir priezastis, kodel Korejos gamintojai klesti.
Džiaugiuosi, kad būtent Koenigsegg nusipirko SAAB. Turėsime rinkoje tikrą švedą, o ne Vectrą su švedišku kėbulu ( @ Vaidas). Sunku pasakyti kokiu keliu nauji savininkai pasuks SAAB, bet manau, kad yra nemažai galimybių, kad jie suras savo rinkos nišą. SAAB - talentinga, turinti daug potencialo kompanija, sukūrusi nemažai naujovių. Problema buvo prastas kompanijos valdymas, kuris dabar pasikeis. Laukiu nesulaukiu naujų modelių
as savo ruostu nurasyciau daugeli korejos, ka cia daugeli - visus, gamintojus. Baisu ziureti i tas visokias sonatas ar magentis vazinejancias gatvese.
Aš tikrai, savo ruožtu, geriau pasiimčiau pvz. KIA Ceed su septynių metų garantija, kurios, sprendžiant iš draugų įspūdžių, man neprireiktų, nei drebėdamas ir besimelsdamas važinėčiau su "stilingąja" Alfa 147.
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Aš tikrai, savo ruožtu, geriau pasiimčiau pvz. KIA Ceed su septynių metų garantija, kurios, sprendžiant iš draugų įspūdžių, man neprireiktų, nei drebėdamas ir besimelsdamas važinėčiau su "stilingąja" Alfa 147.
Alfistai pasakytų, jog šitoks pasisakymas yra nonsensas.
Įdomu, koks alfistų argumentas, kodėl jos tokios geris, bet taip kainos nelaiko, nors naujos kainuoja kaip kokie bumeriai
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
as nepradesiu argumentuoti kodel viena yra gerai, o kita blogai renkasi kas ka nori. man automobilis yra kiek daugiau nei trasporto priemone, todel Kio's as tikrai nepirkciau nei sau, nei savo seimai. i Alfa isikabines irgi neesu.
Baisu dizaino prasme? Gal.
Uztat kai kurie duoda 7m garantija, kaina maza, o ir nusiskundimu del kokybes nelabai girdeti. Stai ir priezastis, kodel Korejos gamintojai klesti.
Beje, Alfu dizainai man visai patinka.
Turėjom šeimoj Hiunday Accent su 5 metų garantija. Totalus š...das. Be to, kokia tų korejietiškų mašinų išliekamoji vertė? Panaudojai ir į savartyną, arba pardavęs kokį teliką galetum nusipirkti. "Puikios" mašinos
Turėjom šeimoj Hiunday Accent su 5 metų garantija. Totalus š...das. Be to, kokia tų korejietiškų mašinų išliekamoji vertė? Panaudojai ir į savartyną, arba pardavęs kokį teliką galetum nusipirkti. "Puikios" mašinos
Kokio modelio ir senumo tas Accent?
Parkers.co.uk 2007 Ceed gauna 4 zvaigzdutes (kaip ir Lexus RX, audi A3 ir pan.). Nemanau, kad siaip sau duodami tokie vertinimai.
Masinu isliekamoji verte - kitas dalykas. Nuo daug visokiu kriteriju priklauso, kaip ir nuo salies.
Korėjos gamintojai per paskutinį dešimtmetį tikrai įstabų progresą padarė, todėl lyginti jų 10m. senumo modelius su naujais nelabai yra korektiška. Iš esmės tai visiškai kitokie automobiliai, pradedant technologiniu lygiu, kokybe ir baigiant pirkėju į kurį gamintojas orientuojasi.
Neabejoju, kad dabar gaminami tokie modeliai kaip Ceed, i30 ir pan. po kokio dešimtmečio turės proporcingai panašią išliekamąją vertę kaip ir koks Audi, VW, Toyota ar pan.
Korėjos gamintojai per paskutinį dešimtmetį tikrai įstabų progresą padarė, todėl lyginti jų 10m. senumo modelius su naujais nelabai yra korektiška. Iš esmės tai visiškai kitokie automobiliai, pradedant technologiniu lygiu, kokybe ir baigiant pirkėju į kurį gamintojas orientuojasi.
Neabejoju, kad dabar gaminami tokie modeliai kaip Ceed, i30 ir pan. po kokio dešimtmečio turės proporcingai panašią išliekamąją vertę kaip ir koks Audi, VW, Toyota ar pan.
Per paskutinius pora metu Singapuro taksi Toyotas eme masiskai keisti Hyundai. Tai irgi neblogas indikatorius, kad korejietiskos masinos smarkiai progresuoja. Bent jau patikimumo prasme.
Comment