Nerealus jausmas. 700m tiesiojoj įsibegėji iki 200 km/h Nelabai ir jaučiasi, kad tokiu greičiu leki, mašina tiesiog prilipus prie kelio, posukiuose irgi super laiko. Nors iš tikrųjų su WRX posukius įveikinėjau greičiau nei su Ferrari, anam šiek tiek ir instruktorius pristabdė Bet šiaip buvau nustebęs WRX greičiu, tikrai nedaug atsilieka nuo supercar'ų. Apibendrinant, tai užsinorėjau supercar'o Pasitaikius progai vėl būtinai darysiu kažką panašaus, tik žinoma išbandysiu kitus automobilius
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Va čia tai jėga Tikrai labai sveikai pavydžiu tokio važiavimo. Prijaučiantiems gerokai automobiliams tokie pasivažinėjimai tai toooookį malonumą teikia. Kaip ten Ferrari varikliukas sukasi - iki kiek RPM užlaikydavai prieš mesdamas bėgį ? Beje Ferraris buvo su mechanika ar su sekvencine pavarų dėže ?
Ferrari su sekvencine, WRX - mechanine. RPM tai pirmą ratą kažkur iki 6000 laikydavau, po to jau ~7000, netoli raudonos zonos Variklis sukasi kaip bitutė, jau tiesiosios gale, kai reikėdavo stabdyt (greitis apie 200 km/h), net nesijautė, kad mažėja trauka, labai lengvai greičio rodyklė kilo
Šiaip tikrai rekomenduoju visiems autofanams jei bus proga nepagailėt pinigų ir sudalyvaut. Be to, tuo pačiu dar pabaigoj pravežė profesionalus vairuotojas trasoj su raliui ruoštu WRX parodydamas kokiu greičiu galima tuos pačius posukius išiminėt ir po to dar su Land Rover 4x4 off-road trasoje per neblogus purvynus ir kalniukus.
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Čia UK lakstėm, užsisakinėjau http://www.driversdreamdays.co.uk/ Yra ir daugiau kompanijų pardavinėjančių panašius paketus, tai pagrinde google "supercar experience"
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Reikės ir man pabandyti, neatrodo labai brangu. Beje, keista, kad pasirinkai WRX, o ne EVO.
Variantas kurį pasiėmiau buvo EVO arba WRX, kuri mašina laisva buvo, tą ir davė. Trasoj tuo metu sukinėjosi 3 WRX'ai ir tik vienas EVO, tai taip ir gavos. Mieliau būčiau su EVO lėkęs, bet WRX nenuvylė
Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment