Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
    Fleimeri tu fleimeri, ar tu skiri kas yra markė (parent brand) ir modelis (sub brand)? Iš tavo pačio šaltinio pacituosiu:

    "General Motors Europos rinkoje nebrangius Daewoo automobilius pradėjo pervadinti Chevrolet, tad 2005 metais Corvette tapo atskira marke. Corvette automobiliai buvo parduodamai atskirai ir nepriklausomai nuo korėjiečių gamintų Chevrolet ir dažniausiai yra parduodami Cadillac auto atstovybėse."
    Nesinervuok
    Jei susikirtai su kai kuriu automobiliu kebulais, visko buna Tas atskyrimas yra grynai marketinginis triukas, kad apgauti tokius kaip tu. Jei 52 m. Corvette gamino Chevrolete, ir nusprendus "atskirti" Corvette, tai nereiskia, kad ji nebegamina Corvette. Va tau dar vienas linkas, kad galetum isigyti "brandini" Corvette :
    http://www.chevrolet.com/corvette/

    Comment


      Parašė rat Rodyti pranešimą
      Tado fotografijoj per graži. Profilis atskleidžia visą baisumą.
      Atvaizdas
      Visgi laikas ir mados yra cikliniai dalykai

      Comment


        Andrr, Analitikas Plėtra tiesiog nori paaiškint, kad Corvette turi savo (pabrėžiu - savo) įvaizdį, poziciją pirkėjų sąmonėje ir tam tikrą "svorį". Ir jokio skirtumo ar tai yra tik marketinginis triukas (iš esmės taip ir yra) ar kažkas kito. Bet tai yra yra BRAND'as. Lygiai tas pats, kaip Fanta yra ne Coca-Cola, o Dacia yra ne Renault. Corvette brand'as jokiu būdu nelygu Chevrolet brand'ui.

        P.S. Man tas porshe visai nieko Bet aš subjektyvus, man už 3 kartos Honda Prelude nėra gražesnių

        Comment


          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
          P.S. Man tas porshe visai nieko Bet aš subjektyvus, man už 3 kartos Honda Prelude nėra gražesnių
          Aš ties 4-uoju apsistojau, nors buvo minčių ir apie 3-iąjį, o tėvas kažkada 2-ąjį Prelude turėjo. 5-ojo priekis man negražus, prietaisų skydelis su panele didelis žingsnis atgal, ir šiaip jau didokas automobilis. Ar bus naujas Honda Prelude, ar jau viskas?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Taip, Valiukai, ačiū, Valiukai, tą aš ir bandau pasakyti.

            Kad jau būtumę teisingi iki galo, tai ir pats Chevrolet nėra gamintojas, taip pat "brandas". Taigi nebėra ir labai seniai jokių Chevrolet gamyklų, Corvete surenkama General Motors gamykloje. Iš tos pačios wiki:

            "The car was originally designed by Harley Earl, and named by Myron Scott after the fast ship of the same name. Originally built in Flint, Michigan and St. Louis, Missouri, it is currently built at a General Motors assembly plant in Bowling Green, Kentucky."

            Bet palikime tą amerikos pensininkų mašiną ramybėje, kalbėjome tai juk apie Porsche. klasika lieka klasika, ir jokie panamamaro nebeprilygs legendiniams 911 ar 944 S2 Convertible.
            Jūsų,
            Analitikas PlėtRa™

            Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              Aš ties 4-uoju apsistojau, nors buvo minčių ir apie 3-iąjį, o tėvas kažkada 2-ąjį Prelude turėjo. 5-ojo priekis man negražus, prietaisų skydelis su panele didelis žingsnis atgal, ir šiaip jau didokas automobilis. Ar bus naujas Honda Prelude, ar jau viskas?
              Nu, pagal mano klasifikaciją Prelude yra tik vienas, t.y., 3 kartos. Visi kiti skirstomi maždaug taip:

              1 kartos - Legendinis prelude, kurio niekas nėra matęs ir girdėjęs
              2 kartos - Beveik Prelude
              3 kartos - Prelude
              4 kartos - Bet kas, tik ne Prelude
              5 kartos - Bandymas pakartot Prelude

              Juokauju, aišku. Bet mintis ta, jog 4 kartos preliudai labiausiai iškrenta iš konteksto ir mažiausiai panašus į visus kitus Prelude modelius, todėl 5 kartos, kaip tu sakai, žingsnis atgal, yra gana sveikintinas, bet čia tik mano nuomonė.
              Dėl naujo preliudo - kiek žinau, nebebus O galėtų.. bet ką atiduočiau už naują Preliudą, o ypač jei jis būtų sukurtas panaudojant tokias retro stiliaus atgyvenas kaip atverčiamos lempos

              Comment


                Nu, pagal mano klasifikaciją Prelude yra tik vienas, t.y., 3 kartos. Visi kiti skirstomi maždaug taip
                Panašiai byloja ir Toyota MR2 gerbėjai, pripažįstantys tik MK2 versiją
                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                  Jesus, let it go, man. Jokio man skirtumo, išskyrus vartotojo brand'o suvokimo ir identifikacijos klausimą, jokio. Įdomus atvejis brandingo ir tiek. Ar kas matėt Ferrari ar Corvette džipą ar sedaną? O Opel ar Ford super sportinį automobilį?
                  Ford GT
                  Jei Porsche asocijuojasi tik su sportiniais auto - perki 911. Beje, Cayenne turbininis yra ~550AG, tai jei čia sportiškumo trūksta, tai...

                  Comment


                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                    Nu, pagal mano klasifikaciją Prelude yra tik vienas, t.y., 3 kartos. Visi kiti skirstomi maždaug taip:

                    1 kartos - Legendinis prelude, kurio niekas nėra matęs ir girdėjęs
                    2 kartos - Beveik Prelude
                    3 kartos - Prelude
                    4 kartos - Bet kas, tik ne Prelude
                    5 kartos - Bandymas pakartot Prelude

                    Juokauju, aišku. Bet mintis ta, jog 4 kartos preliudai labiausiai iškrenta iš konteksto ir mažiausiai panašus į visus kitus Prelude modelius, todėl 5 kartos, kaip tu sakai, žingsnis atgal, yra gana sveikintinas, bet čia tik mano nuomonė.
                    Dėl naujo preliudo - kiek žinau, nebebus O galėtų.. bet ką atiduočiau už naują Preliudą, o ypač jei jis būtų sukurtas panaudojant tokias retro stiliaus atgyvenas kaip atverčiamos lempos
                    Del pirmo tai papriestaruaciau. Yra dar keli like Lietuvoje, vienas buvo pardavinejamas uz kosmine kaina, aikinant, kad tai vienintelis LT, kita zinau toks diedukas Kaune vis vazineja, matau retkarciais. Neabejoju, kad yra ir daugiau..

                    Comment


                      Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                      Del pirmo tai papriestaruaciau. Yra dar keli like Lietuvoje, vienas buvo pardavinejamas uz kosmine kaina, aikinant, kad tai vienintelis LT, kita zinau toks diedukas Kaune vis vazineja, matau retkarciais. Neabejoju, kad yra ir daugiau..
                      Nu tai neveltui gi plačią šypsenėlę uždėjau Bet iš esmės, tas modelis yra labai senas ir laaaabai retas, ypač Lietuvoje.

                      Comment


                        Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                        Jesus, let it go, man. Jokio man skirtumo, išskyrus vartotojo brand'o suvokimo ir identifikacijos klausimą, jokio. Įdomus atvejis brandingo ir tiek. Ar kas matėt Ferrari ar Corvette džipą ar sedaną? O Opel ar Ford super sportinį automobilį?
                        Opel GT:


                        Ford GTX1:


                        P.S. Opelis ne toks jau super duper palyginus, tačiau GTX1 tikrai niekuo nenusileidžia kitiems super automobiliams .

                        Comment


                          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                          Taip, Valiukai, ačiū, Valiukai, tą aš ir bandau pasakyti.

                          Kad jau būtumę teisingi iki galo, tai ir pats Chevrolet nėra gamintojas, taip pat "brandas". Taigi nebėra ir labai seniai jokių Chevrolet gamyklų, Corvete surenkama General Motors gamykloje. Iš tos pačios wiki:

                          "The car was originally designed by Harley Earl, and named by Myron Scott after the fast ship of the same name. Originally built in Flint, Michigan and St. Louis, Missouri, it is currently built at a General Motors assembly plant in Bowling Green, Kentucky."

                          Bet palikime tą amerikos pensininkų mašiną ramybėje, kalbėjome tai juk apie Porsche. klasika lieka klasika, ir jokie panamamaro nebeprilygs legendiniams 911 ar 944 S2 Convertible.

                          Na bet tu duoti Tai tu sakai GM Corvette

                          Comment


                            Parašė Andrr Rodyti pranešimą
                            Na bet tu duoti Tai tu sakai GM Corvette
                            Jūsų,
                            Analitikas PlėtRa™

                            Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                            Comment


                              Nežinau kaip jums bet MB nupjovė totalų grybą (atsiprašau už žargoną)
                              Jusų teismui MB E klasė (2011 m.) Šiuo metu didesnių foto nėra.



                              Comment


                                Na man viskas būtų neblogai jei ne nupigintos Corean style galinės lempos
                                Mano nuotraukos @Fotki.com

                                Auto Show Millennium 2007
                                Retromobile 2007
                                "Kova 1". Driftingo čempionatas
                                "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                                Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                                BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                                Kauno Marių Regioninis Parkas

                                Comment


                                  Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kaip jums bet MB nupjovė totalų grybą (atsiprašau už žargoną)
                                  Jusų teismui MB E klasė (2011 m.) Šiuo metu didesnių foto nėra.

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  Žinok aš taip pat maniau, kai pirmąsyk pamačiau MB S klasės foto. Tačiau išvydus gyvai, kardinaliai pakeičiau nuomone ir iki šiol manau, jog tai limuzinas #1.

                                  Comment


                                    Normaliai. Snukis išlaikytas, solidžiai žiūrisi. Viskas čia ok.

                                    Comment


                                      Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                                      Na man viskas būtų neblogai jei ne nupigintos Corean style galinės lempos
                                      Gyvai gerai atrodys. Beje, apskritai aš manau, jog iki išleidimo dar keisis kiek nors dizainas.

                                      Comment


                                        Parašė Rokas Rodyti pranešimą
                                        Žinok aš taip pat maniau, kai pirmąsyk pamačiau MB S klasės foto. Tačiau išvydus gyvai, kardinaliai pakeičiau nuomone ir iki šiol manau, jog tai limuzinas #1.
                                        Aš tai apie MB mėgstu sakyt - tos mašinos negražios, kol į jas neatsisėdi

                                        Comment


                                          Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                                          Na man viskas būtų neblogai jei ne nupigintos Corean style galinės lempos
                                          Dar neperskaites tavo komentaro pagalvojau, kad atrodo pernelyg "korejietiskai"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X