Kai paskelbs jo kainą manau liks tikrai nelabai jau daug tų pirkėjų. Bet kiekvienas modelis randa savo pirkėję vieni daugiau kiti mažiau. Įdomu kokia jo kainytė bus.
Susimąsčiau po TopGear laidos apie Porsche. Jie kalbėjo trumpai, bet tikrai įtikino, kad jų dizaineriai neiko nebeišradinėja, nes turbūt nebežino kaip tai daryti.... Pritariu.. Visi panašūs į legendinius 911 ir "tik" tobulinami.
Aš visgi manau kad modelis tikrai vykęs, ypač jį pamačius gyvai turėtų viskas išaiškėti, nes kiek matosi iš foto modelis yra tikrai masyvus ir gatvėje tikrai išsiskirs, ko ir nori Porsche savininkai
Tai galėjo atskirt brandą naują, o ne po tuo pačiu talpint šeimynines mašinas ir džipus. Aš gal seno sukirpimo, bet man Porsche buvo yra ir bus tik - sportinis automobilis.
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Tai galėjo atskirt brandą naują, o ne po tuo pačiu talpint šeimynines mašinas ir džipus. Aš gal seno sukirpimo, bet man Porsche buvo yra ir bus tik - sportinis automobilis.
O koks Tau skirtumas, ką gamina Porsche? Lyg pats ją vairuotum, kad taip rūpi ar tai bus tik sportinius kupė gaminanti markė ar ne.
Jesus, let it go, man. Jokio man skirtumo, išskyrus vartotojo brand'o suvokimo ir identifikacijos klausimą, jokio. Įdomus atvejis brandingo ir tiek. Ar kas matėt Ferrari ar Corvette džipą ar sedaną? O Opel ar Ford super sportinį automobilį?
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Tai galėjo atskirt brandą naują, o ne po tuo pačiu talpint šeimynines mašinas ir džipus. Aš gal seno sukirpimo, bet man Porsche buvo yra ir bus tik - sportinis automobilis.
Porsche atskiro brando kurt nereikia nes ir taip ganėtinai turi po savo sparnu. O tokia tendencija (džipai, kupė, sedanai) tęsis ir toliau. Netgi pats Lamborghini pristate savo sedana, jei tai vyksta reiškia yra tam nemažas poreikis
Jesus, let it go, man. Jokio man skirtumo, išskyrus vartotojo brand'o suvokimo ir identifikacijos klausimą, jokio. Įdomus atvejis brandingo ir tiek. Ar kas matėt Ferrari ar Corvette džipą ar sedaną? O Opel ar Ford super sportinį automobilį?
Jesus, let it go, man. Jokio man skirtumo, išskyrus vartotojo brand'o suvokimo ir identifikacijos klausimą, jokio. Įdomus atvejis brandingo ir tiek. Ar kas matėt Ferrari ar Corvette džipą ar sedaną? O Opel ar Ford super sportinį automobilį?
Taip, bet Corvette yra atskiras prekės ženklas! Kaip ir Ford turi Mustang. GT - išimtis, sutinku, bet ar daug kas žino tą GT? Nedaug jų pagaminama ir parduodama. Tai lyg ir sako, kad nelabai pavykęs ėjimas.
Anyway, jei tai naujas trendas, tai tvarkoj, lauksiu kada Porsche išleis kokį mažą vienatūrį bioenergija varomą.
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Taip, bet Corvette yra atskiras prekės ženklas! Kaip ir Ford turi Mustang. GT - išimtis, sutinku, bet ar daug kas žino tą GT? Nedaug jų pagaminama ir parduodama. Tai lyg ir sako, kad nelabai pavykęs ėjimas.
Anyway, jei tai naujas trendas, tai tvarkoj, lauksiu kada Porsche išleis kokį mažą vienatūrį bioenergija varomą.
Toks pat prekinis zenklas kaip ir Lacetti, Captiva, Focus, Golf ir pan. Corvette gamintojas yra Chevrolet. Corvette yra modelio pavadinimas, o ne gamintojas.
Skonio reikalas. Nors Lamborghini brand'ui tradicinės kėbulo formos atrodo dar mažiau priimtinos, negu Prosche, Estoque proporcijos atrodo žyyymiai geriau subalansuotos negu Porsche hečbekas.
O tie Lambo "nauji konceptai", beveik garantuoju, yra vadinamosios "Artist's impressions" - t.y. žurnalų dailininkų nupaišyti piešinėliai, kurie su tikru dizainu daugeliu atvejų turi mažai ką bendro...
Toks pat prekinis zenklas kaip ir Lacetti, Captiva, Focus, Golf ir pan. Corvette gamintojas yra Chevrolet. Corvette yra modelio pavadinimas, o ne gamintojas.
Ar Focus ir Golf turi savo logo? Nemanau. Tai ne modelis, tai atskiras "brand".
Na ir kas, kad jis turi savo zenkliuka, bmw turi Alpina zenkla (nemaisyk su m3), kiti kitus, bet gamintojas nuo to nepasikeicia. Corvette gamina Chevrolete.
O tai Lexxus yra Toyota, nes Lexxus priklauso Toyotai? O Jaguar yra Tata?
Whatever, pasiduodu, tebūnie..
Lexus priklauso Toyota korporacijai, todel tech. pase rasoma, kad gamintojas Lexus ir tarkim IS200, o ne Toyota IS200, tas pats ir su Jaguar. O Corvette gamina Chevrolet, todel tech. pase bus Chevrolet Corvette, o ne Corvette Corvette.
Fleimeri tu fleimeri, ar tu skiri kas yra markė (parent brand) ir modelis (sub brand)? Iš tavo pačio šaltinio pacituosiu:
"General Motors Europos rinkoje nebrangius Daewoo automobilius pradėjo pervadinti Chevrolet, tad 2005 metais Corvette tapo atskira marke. Corvette automobiliai buvo parduodamai atskirai ir nepriklausomai nuo korėjiečių gamintų Chevrolet ir dažniausiai yra parduodami Cadillac auto atstovybėse."
Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment