Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
    Ok, protingieji kurmiai, patarimo reikia. Svarstom su savo brangiausia naujos (kitos) mašinos įsigijimo galimybę. Po ilgų diskusijų ir ginčų priėjom išvados, kad daugmaž abiem tinkamas būtų Fiat Stilo, 2002 metų. Patiko tai, kad jame labai daug visko prikišta, kaip antai: kondicionierius, klimato kontrolė, gera gamyklinė garso aparatūra, navigacija, borto kompiuteris, dviejų lygių vairo stiprintuvas, parktronikai ir t.t. ir pan. Atrodo taip pat neblogai, kaina nesikandžioja. Iš kitos pusės - žinau, kad kuo daugiau visko yra, tuo daugiau yra kam ir sugesti.. o dar ir FIAT (Fix It Again Tomorrow) ne pačios patikimiausios mašinos vardą turi. Tad noriu pritarimo arba paprotinimo nedaryt kvailystės Nes pvz. šis variantas skamba tikrai patraukliai: http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.12836427
    Teko truputi 2002 m. FIAT STILO paturėti. Kas tikrai yra pas šiuos modeliu tai prigrūsta visko ko reikia ir ko nereikia. Šiaip pirmas įspūdis lb geras - gražu ir t.t. Bet per trumpa laiką paturėjus iškilo keletą nemenkų bėdų, kaip tarkim bevažiuojant atsisakė vairo stiprintuvas (jausmas smagus - ir ačiū Dievui tai nebuvo staigus posūkis). Na ką sustojau - sakau pasižiūrėsiu, po kapotu, gal kokio skystimo nepapyliau, o ten tik elektronika Na ką - pas elektriką susiruošiau. Kitą rytą užkuriu - ogi stiprintuvas veikia kaip ir veikė. Tad ir elektrikas nieko negalėjo pasakyti, tad ir liko šiokia dilema.
    Kita nemenka bėda tai dėl detalių - kai prieš pusantrų metų turėjau - tai "gilesnių" detalių sunku buvo rasti.
    Ir galiausiai nusprendus kad neverta investuoti į naftos perdirbėjus teko parduoti, nes miesto sąlygomis benzinuką lb mėgo. Pardavus ruseliui kitą dieną pakeliui į Maskvą parėjo motoras, kažkas tipo nušoko diržai ir padarė žalos nemenkai .... dėl ko dar ilgai jis man Tad toki mano smulkūs pastebėjimai apie šia gražią bet ...... mašinytę. Jei konkrečiau tai modelis buvo 1.8 16V Dynamic 98 kW / 133 PS. Jei labai norima tokio modelio gan daug yra parduodama in Germany. Tad su nedideliu mušimu galima visai nebloga kaina susirasti.
    P.s. patys Italai pripažino, kad tai nenusisekęs modelis.
    Paskutinis taisė Traford; 2008.09.29, 15:44.

    Comment


      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
      Ok, protingieji kurmiai, patarimo reikia. Svarstom su savo brangiausia naujos (kitos) mašinos įsigijimo galimybę. Po ilgų diskusijų ir ginčų priėjom išvados, kad daugmaž abiem tinkamas būtų Fiat Stilo, 2002 metų. Patiko tai, kad jame labai daug visko prikišta, kaip antai: kondicionierius, klimato kontrolė, gera gamyklinė garso aparatūra, navigacija, borto kompiuteris, dviejų lygių vairo stiprintuvas, parktronikai ir t.t. ir pan. Atrodo taip pat neblogai, kaina nesikandžioja.
      Spek kodel ta kaina nesikandzioja

      O seip tai pasivazinek pats ir nuspresk ar tau ta masina tinka ar ne. As nesenai kelis tukstancius susukau su naujuoju Bravo kuris pakeite tavo minima Stilo. Labai grazus tiek is vidaus tiek is isores, is pirmo zvilgsnio kokybiskos salono medziagos, kruva visokiu zaislu.
      Bet veliau teko konstatuot, kad jis graziai atrodo tik stovedamas pardavimo salone.
      Realiam gyvenime salono plastiku tekstura tokia, kad mikliai prisirenka dulkiu ir niekaip nebeissivalo (idomu, koks idiotas ja tokia sugalvojo), visi tie prabangos atributai daugiau erzina nei dziugina, nes iki galo nedadaryti.

      Zodziu pradzioje kilus mintis "o, pagaliau vel yra fiatas kuri jau galima pirkti" kazkaip savaime isgaravo. O kai pasiziurejau kas ten gyvena po kapotu, tai nusprendziau, kad "ilgai negyvens".

      Comment


        Parašė a_p Rodyti pranešimą
        Variatorius yra kiek kitoks automatines dezes tipas leidziantis tolygiai keisti perdavimo koeficienta. T.y. nera diskreciu "pavaru" tokiu kaip tradiciniame automate ar mechanineje dezeje. Labiausiai paplite motoroleriuose. I automobilius ju anksciau beveik nedejo, nes tradicinis dirzinis variatorius tiesiog nesusitvarko su apkrovimu.

        Audi (ZF) kazkur apie 2000 metus isrado pakankamai atsparu grandinini variatoriu. Bet pirmus pora metu ten dar buvo "vaikisku ligu" ko pasekoje tos dezes neretai pareidavo. Veliau berods apie ~2003 pagyde.
        Tai kiek tos vaikiškos bėdos gali kainuoti? O stipriai nedrožiant gal nevisada išlenda...?
        You've got one life! Live it!

        Comment


          Parašė fredis Rodyti pranešimą
          Tai kiek tos vaikiškos bėdos gali kainuoti? O stipriai nedrožiant gal nevisada išlenda...?
          Tiek kiek visos dezes keitimas, sena berods skaitosi "neremontuotina". T.y. gal ir butu galima, bet kadangi nera "neoriginaliu" daliu tai neapsimoka. Seip jei jau tiek isgyveno ir dar nemire, tai daug sansu, kad ir toliau nemirs.

          Beje, o tu tikras kad ten variatorius? Audi dejo ir normalius automatus.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            Tokiam važiavimui greičiau ar lėčiau nei leistina, labai didelę įtaka daro spidometro paklaidos. Man dažnai susidaro toks vaizdas jog dauguma vairuotojų prieš fotoradarus pristabdo iki leistino greičio ir net nepagalvoja jog gali važiuot lėčiau. Viena karta buvo atvejis kai su draugu važiavom vienas paskui kita, tai aš sau ramiai važiavau ~70 (leistina 70), o draugas veliau sakė "Kur tu leki, virš 80 variau ir tai vos spėjau vytis tave". Šiaip man dažnai irgi susidaro ispūdis jog kiti važiuoja žymiai lečiau nei leistina, nors pats ne karta pagal savo mašinos rodmenis važiavau daugiau nei leistina pro pareigūnus, bet niekad nieks manęs nesustabdė.
            Tamstos mašina matyt europiečių-kreivarankių rinkta. Manau kiekvienas save gerbiantis vairuotojas žino, kad max paklaida +/- 3km/h. Jei mašinoj paklaida jau net +/- 10km/h nu, tai sorry čia...
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Parašė SPX Rodyti pranešimą
              Tamstos mašina matyt europiečių-kreivarankių rinkta. Manau kiekvienas save gerbiantis vairuotojas žino, kad max paklaida +/- 3km/h. Jei mašinoj paklaida jau net +/- 10km/h nu, tai sorry čia...
              Nežinau ar tiesiom rankom rinko, ar kreivom, nes gamybos procese tikrai nedalyvavau. Tačiau tas teiginys "kiekvienas save gerbiantis vairuotojas žino, kad max paklaida +/- 3km/h" yra teisingas tik jei mašina yra pakankamai nauja, priedo paklaidos dydis priklauso ir nuo greičio. Ir dėl savo automobilio prietaisų rodmenų neabėjoju nė trupučio, bandžiau ir tikrinau tai ne kartą.

              O jei grįžtant prie temos, tai drysčiau ir suabėjoti ar tie minimi matuokliai rodantys greitį yra visiškai tikslūs (metrologinės patikros tikriausiai neturi). Kažkaip nenorom kyla mintis jog rodmenys tyčia/netyčia gali būti didesni skatinant vairuotojus labiau pristabdyti.
              Paskutinis taisė sleader; 2008.10.01, 21:07.

              Comment


                Bolloré kompanija suvienijusi pajėgas su Pininfarina, 2009 metais, į masinę gamybą ketina išleisti Pininfarina B0 elektromobilį:



                Iš pranešimo spaudai:

                This car will not be a prototype. It will be a mass production model, with the first units coming off the production line at the end of 2009, after which production will be ramped up gradually based on the availability of the batteries. Built in Turin by Pininfarina-Bolloré, a joint venture formed by the two family-owned groups, the B0 electric car will be powered by Bolloré’s proprietary LMP technology, using a combination of batteries and supercapacitors manufactured in Bolloré’s plants in Quimper, France and Montreal, Canada. The B0 will be a fully-electric vehicle without any carbon dioxide production, having been designed from the ground up with that aim in mind. Its batteries will be housed in a compartment specially designed for that purpose and located under the car, between its axles, lowering its centre of gravity and providing it with outstanding road-holding properties.
                With its superb body styled by Pininfarina, Italy’s renowned vehicle design shop, the B0 electric car will be an elegant four-seater, four-door hatchback with an automatic gearbox. Its LMP battery, which will be rechargeable in a matter of hours from a standard domestic main socket, will provide it with a range of 250 km (153 miles). The B0 will have a top speed that is electronically limited to 130 km/h (80 mph) and will feature potent acceleration, reaching 60 km/h from a standing start (0 to 37 mph) in 6.3 seconds. The B0 will also feature solar panels on its roof and hood, so as to help recharge its electrical power reserves.
                Apie pagrindinį elektromobilio komponentą:

                At the heart of any electric car, lies the battery. Bolloré is a highly diversified group of companies with a combined yearly turnover of 10 billion US dollars and 35,000 employees. For the past 30 years, the group has been the world’s leading producer of components for capacitors. Thanks to its acquired know-how in extruded polymers and the storage of electrical energy, Bolloré has been working for 15 years through its subsidiary, Batscap, to develop a solid-state lithium polymer battery. This battery is able to store, weight-for-weight, and it can be recharged in just a few hours. The battery does not require any maintenance and has a lifespan of around 200,000 km (125,000 miles). Another key benefit is its unmatched safety while in operation. Added to that, the B0 electric car does not emit any exhaust gases, nor any fine particles. The car’s LMP batteries thus help combat air pollution. The batteries of the B0 also contribute to reducing noise, another nuisance which affects people’s quality of life in urban environments.
                Keletas vaizdų:

                Salonas



                Prietaisų skydas







                Automobilio kėbule įmontuoti saulės elementai





                Automobilio kaina nėra skelbiama.
                Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                Comment


                  Tiesiog nuostabu... belieka tiketis, kad tai taps tendencija t.y. nuoseklus perejimas prie alternatyviu energijos saltiniu automobiliuose.

                  Beje, galima speti, kad del saules baterijos ant automobilio stogo, ateityje turetu labai ispopuliareti daugiaauksciai parkingai be stogo ar virsutiniai tokiu parkingu aukstai bei atviri parkingai lauke.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Tiesiog nuostabu... belieka tiketis, kad tai taps tendencija t.y. nuoseklus perejimas prie alternatyviu energijos saltiniu automobiliuose.
                    Jei elektra elektrinese generuojama is duju ar mazuto, tai dar nera perejimas.

                    Beje, galima speti, kad del saules baterijos ant automobilio stogo, ateityje turetu labai ispopuliareti daugiaauksciai parkingai be stogo ar virsutiniai tokiu parkingu aukstai bei atviri parkingai lauke.
                    Nebent "is principo". ~2 kvm saules bateriju musu platumose per para vidutiniskai geba sugeneruot apie 1KWh energijos, t.y. ~0.2Lt. Vargu bau ar kazkas del to labai suks galva.
                    Del tos pacios priezasties vargu ar atsipirks pacios i stoga sumontuotos saules baterijos.

                    Comment


                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                      Jei elektra elektrinese generuojama is duju ar mazuto, tai dar nera perejimas.
                      Na, ko gero, savaime suprantama, kad ateityje niekas nebestatys mazutiniu ir dujiniu elektriniu.

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Tiek kiek visos dezes keitimas, sena berods skaitosi "neremontuotina". T.y. gal ir butu galima, bet kadangi nera "neoriginaliu" daliu tai neapsimoka. Seip jei jau tiek isgyveno ir dar nemire, tai daug sansu, kad ir toliau nemirs.

                        Beje, o tu tikras kad ten variatorius? Audi dejo ir normalius automatus.
                        O kaip tai sužinoti?

                        To Traford:

                        Aš esmeniškai nepirkčiau. Bet jeigu patinka tai kodėl ne... Draugas turėjo senesnį modelį, tai džiaugėsi, niekas negedo važiavo ilgai ir gražiai sakė tik Fiat pirks. Nu ir nuspirko naujesnį modelį, taisyti nespėjo, tai taip ir nesuprato ar čia modelis kaltas ar šiaip užtaikė ant nekokio Fiat.
                        You've got one life! Live it!

                        Comment


                          Parašė fredis Rodyti pranešimą
                          geri paskutiniai komentarai

                          Ši mašina yra ne lietuvio, o lietuvės Dujukių nedėsiu, nenoriu gadinti auto. Draugas į Velsatį įsidėjo geras už 3500 lt. ar kažkas panašaus, tai paskui galvą tvarkė, aišku čia gal tik išimtis iš taisyklės, bet.... Ši auto mažai kilometrų darys, taip kad manau neverta man jos gadinti
                          Ką jūs šnekat, piemenėliai ! Tikri vyrai važinėjaja tiktai dujom !

                          Kaip po dykumą blaškiausi

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Na, ko gero, savaime suprantama, kad ateityje niekas nebestatys mazutiniu ir dujiniu elektriniu.
                            O kokias statys? Anglines? Tai dar blogiau.
                            Apie atomines kol kas nelabai girdisi. Greiciau atvirksciai - vis daugiau ju uzdaroma. Beprotybe, bet taip jau yra.

                            Comment


                              Sorry, nesusilaikiau, šiektiek japoniškos reklamos















                              Mano nuotraukos @Fotki.com

                              Auto Show Millennium 2007
                              Retromobile 2007
                              "Kova 1". Driftingo čempionatas
                              "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                              Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                              BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                              Kauno Marių Regioninis Parkas

                              Comment



                                Super tikri pikciurnos

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Super tikri pikciurnos
                                  Tas piktas veidelis mane ir pakerėjo Sustatom kartais šalia su Accord Coupe tai atrodo surįs tą Hondą su vaikišku veideliu
                                  Mano nuotraukos @Fotki.com

                                  Auto Show Millennium 2007
                                  Retromobile 2007
                                  "Kova 1". Driftingo čempionatas
                                  "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                                  Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                                  BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                                  Kauno Marių Regioninis Parkas

                                  Comment


                                    Tai va, tesiant mitsubishiu tema. Taip atrodo mazdaug realus elektromobilis be visokiu koncepciniu nusisvaigimu (pardavimai europoje planuojami nuo 2010):





                                    Licio baterijos, 47kW galingumo variklis, 150km atstumas is vieno pakrovimo.

                                    Is 220V tinklo reiktu kraut 6 valandas, is trifazio 380V tinklo - 2.x val.
                                    Kas velgi reiskia, kad ribojantis veiksnys yra ne automobilio baterijos ar elektronika, bet elektros tinklas.
                                    Paskutinis taisė a_p; 2008.10.05, 23:30.

                                    Comment


                                      Kitas praktiskai serijinis elektromobilis irgi kiek susijes su mitsubishi:



                                      Pirma karta isdalinta rinktiniams klientams ir vazineja po londona, antra karta nuo 2009 pabaigos bus laisvai pardavinejama.

                                      Licio baterijos, 4-6 val krovimo is 220V tinklo uztenka ~100km ridai.

                                      Comment


                                        868 gražiau atrodo su įjungtom šviesom, o 109 be įjungtų šviesų geriau atrodo nei "brolis" beje tavo Hammer tavasis lygtais 109, kiek pamenu iš ratų ar klystu ?
                                        You've got one life! Live it!

                                        Comment


                                          o kam taip kraipyti nuotraukas? minusas uz tai...
                                          www.tomflagman.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X