Parašė rat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Serijiniams automobiliams - lietuviška elektros pavara (NUOTRAUKOS)
Naujieji vasiukai?
Zinoma smagu, kad tautieciai nesedi sudeje ranku, bet tokie elektromobiliai anaiptol nieko naujo ir jau senai gaminami serijiniu budu.
Didziausia neisspresta problema yra baterijos. Butent tai ir stabdo globalu elektromobilizavima. Ju siulomos svino baterijos deja nieko nesprendzia.
Imkim ir paskaiciuokim: kiek sako internetas, paemus kokia nors pigia svino baterija vieno Ah kaina butu sakykim kokie 3lt (guglius rado kazkokias bulgariskas "monbat", 230ah uz 780lt) ir svoris apie 0.23kg.
Uz 10klt iseitu 3000Ah arba 13vnt 230Ah bateriju, kuriu kiekviena yra 52x28x25cm dydzio ir visos kartu sveria apie 700kg.
Cia galima butu deti taska, nes prikrovus tiek bateriju i mineta Espace butu pasiektas jo maksimalus leistinas svoris, t.y. nieko daugiau i ji nebepakrausi ir nepasodinsi. T.y. vaziuot zinoma gali, bet tik visiskai tuscias.
Su minetais 3000Ah gaunasi apie 36kWh energijos. Kadangi svino baterijos nemegsta buti pilnai iskrautos (~50% laikoma jau totalus minimumas), tai gautume, kad sumoje turim apie 18kWh kas velgi neblogai dera su ju nurodyta kilometro kaina (0.04Lt/km).
Kitaip tariant, jie teigia, kad toki 2 tonu espace galima judinti 100km/h greiciu sunaudojant 18kW arba 25Ag. Na taip, manau teoriskai imanoma, bet velgi - automobilis taigi dar tuscias
Dar zinoma maloni zinia, kad tuos akumuliatorius reikes keist kas 2-3 metus, t.y. vel po 10klt
Anyway, pavyzdys kaip atrodo kiek rimtesnis sprendimas: VW Golf TwinDrive gaila tik kad vokiskai. Bet uztat yra kelios nuotraukos
Vaziuoja geriau nei benzininis, galima kraut is rozetes, nebutu problemu paleist masine gamyba jei ne bateriju kaina. Sitas hibridas ant bateriju sugeba nuvaziuot 50km, bet tam reikalingos licio baterijos kainuoja apie 6000eur. T.y. uz tokia kaina to golfo niekas nepirks.
Nors seip butent tokia kombinacija siuo metu butu pati praktiskiausia: vazinejimui i darba ir po miesta pakaktu is elektros tinklo pakraunamo elektrovarikio, o ilgesnem uzmiescio kelionem automatiskai pasijungtu dyzelis.
Comment
-
Kiek žinau, pagrindinė problema elektromobiliuose yra pakrovimo laikas (pvz. 12h Tesloj). Kodėl, tokiu atveju, jie negalėtų:
1.Standartizuoti baterijų, kad jas būtų galima gaminti masiškai (todėl, aišku, pigiai) ir naudoti visuose automobiliuose. Neturėtų būti labai sunku.
2. Padaryti baterijas lengvai išimamomis ir transportuojamomis. Tai irgi neturėtų būti sunku, nes pvz. tame pačiame Tesla automobilyje jie naudoja tokias pat baterijas, kokios yra eiliniame laptope.
3. Įsteigti "pakrovimo" stotis degalinėse, kurios veiktų taip: i) atvažiuoji į stotį ii) išsitrauki savo standartizuotą bateriją iii) įsidedi jau pakrautą iv) sumoki mokestį už elektrą ir darbą v) tavo bateriją per ateinančias 12 valandų stotis pakrauna, pažymi kelintas krovimo kartas (kiek žinau, jie turi leistiną krovimo kartų kiekį), ir perduoda kitam.
Taip būtų išspręstas vienintelis tokios technologijos stabdis - pakrovimo laikas. Ar aš kažko nesuprantu?Paskutinis taisė blitz; 2008.09.23, 15:20.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
/\ Tai jau bandoma daryti kai kuriuose valstybėse, pvz. Izraelyje. Ilgas, bet įdomus straipsnis apie tai:
http://www.wired.com/cars/futuretran...6-09/ff_agassi
Comment
-
Parašė Tadas Rodyti pranešimą/\
Idealus automobilis. Koks variklis, ar tvarkingas ?
Comment
-
2 litrai, automatas. 96 kW. Pravažiavęs 153 000 km. Truputį viduj yra apibraižymų, bet keista būtų jei jų nebūtų po 7 metų naudojimo. 2001 gimimo ji. Dariau abžiūra Audi centre. Važinėta Vokietijoje iki 135 000 km. likuisieji LT. Variklio diržai keisti DE prie ridos 120k km. Tai keisti reikės kai bus 240k km. Nieko nerado audi centre prie ko prikipti, tai dėl to labai sustiprino mūsų apsisprendimą...You've got one life! Live it!
Comment
-
Na gražus žaisliukas Sveikinu ir linkiu, kad kelelis nedulkėtųMano nuotraukos @Fotki.com
Auto Show Millennium 2007
Retromobile 2007
"Kova 1". Driftingo čempionatas
"Foje" Gali Skambėti Kitaip
Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
Kauno Marių Regioninis Parkas
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTikro lietuvio masina Dujos yr?
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąTikro lietuvio masina Dujos yr?
Comment
-
geri paskutiniai komentarai
Ši mašina yra ne lietuvio, o lietuvės Dujukių nedėsiu, nenoriu gadinti auto. Draugas į Velsatį įsidėjo geras už 3500 lt. ar kažkas panašaus, tai paskui galvą tvarkė, aišku čia gal tik išimtis iš taisyklės, bet.... Ši auto mažai kilometrų darys, taip kad manau neverta man jos gadintiYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimą2 litrai, automatas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Ok, protingieji kurmiai, patarimo reikia. Svarstom su savo brangiausia naujos (kitos) mašinos įsigijimo galimybę. Po ilgų diskusijų ir ginčų priėjom išvados, kad daugmaž abiem tinkamas būtų Fiat Stilo, 2002 metų. Patiko tai, kad jame labai daug visko prikišta, kaip antai: kondicionierius, klimato kontrolė, gera gamyklinė garso aparatūra, navigacija, borto kompiuteris, dviejų lygių vairo stiprintuvas, parktronikai ir t.t. ir pan. Atrodo taip pat neblogai, kaina nesikandžioja. Iš kitos pusės - žinau, kad kuo daugiau visko yra, tuo daugiau yra kam ir sugesti.. o dar ir FIAT (Fix It Again Tomorrow) ne pačios patikimiausios mašinos vardą turi. Tad noriu pritarimo arba paprotinimo nedaryt kvailystės Nes pvz. šis variantas skamba tikrai patraukliai: http://www.autogidas.lt/skelbimas.html?01.12836427
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVariatorius? Jei taip, tai pradėk jau taupyti remontuiYou've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąMatai vieni jau turi pinigų, o kiti juos taupo, žiūrint kokia suma Kai suges informuosiu, tikiuosi nereikės to daryti pagal istorija diržai variklio keisti prie 120k km. O ar tu turėjai skaudžios patirties? O kas tas variatorius? Nesu labai jau atominis mašinų "egzpertas"...
Audi (ZF) kazkur apie 2000 metus isrado pakankamai atsparu grandinini variatoriu. Bet pirmus pora metu ten dar buvo "vaikisku ligu" ko pasekoje tos dezes neretai pareidavo. Veliau berods apie ~2003 pagyde.
Comment
Comment