Parašė tivoli
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąEsminis klausimas - is kur paimt tiek elektros? Is anglies?
Arba is keliasdesimties statomu ir planuojamu atominiu elektriniu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKad ir is tokios 22,500 MW hidrolelektrines
Arba is keliasdesimties statomu ir planuojamu atominiu elektriniu.
Plius prisides labai brangios energijos paskyrstymo problemos.
Mazdaug corolos ar golfo dydzio elektromobiliui su tipine ~12tkm metine rida per menesi reikia apie 350-400kWh energijos. Moderni seima (butas) per menesi vidutiniskai sudegina sakykim 150-200kWh. T.y. persedus ant elektromobiliu gyventoju energijos sanaudos padidetu 3-4 kartus turint omeny, kad viena seima turi viena automobili. Daznai ju yra du.
Jokio miesto elektros tinklai tokio kruvio neatlaikys. Kitaip tariant, teks is naujo elektrifikuot visa sali.
Uzsibrezk pageidaujam kinijos automobilizavimo lygi ir lengvai pasiskaiciuosi kiek tam reikes elektros.
Dar pridekim tai, kad kol kas dar neisrastos tokios baterijos kuriu butu galima prigamint tokiais kiekiais kokiu reikia kinijos autorinkai.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąPlius prisides labai brangios energijos paskyrstymo problemos.
Mazdaug corolos ar golfo dydzio elektromobiliui su tipine ~12tkm metine rida per menesi reikia apie 350-400kWh energijos. Moderni seima (butas) per menesi vidutiniskai sudegina sakykim 150-200kWh. T.y. persedus ant elektromobiliu gyventoju energijos sanaudos padidetu 3-4 kartus turint omeny, kad viena seima turi viena automobili. Daznai ju yra du.
<...>
Šiaip neturiu po ranka statistikos, bet pramonė suryja labai didelę elektros energijos dalį!
O dėl Kinijos siūlau mažiau rūpintis. Juo geriau, kad Kinija ko nors neįpirks. Nes tai, ką Kinija įperka, tai to anksčiau ar vėliau pradės trūkti ir mums.
Comment
-
/\
Jėga
O čia šis tas įdomesnio:
„Chevrolet Volt” - pakraunamas iš elektros lizdo
Parašė gazas.lt„Chevrolet Volt” gali tapti išsigelbėjimu „General Motors” kompanijai – šis elektros variklį turintis automobilis bus pradėtas gaminti 2010 m. ir galbūt padės gamintojui grįžti į lyderių pozicijas.
Naujausios „Volt” nuotraukos ir susijusi informacija pasirodė šio mėnesio pradžioje, interneto svetainėje „The Car Connection”. Tuo tarpu pati pirmoji „Volt” koncepcijos premjera įvyko Detroito (JAV) automobilių parodoje, 2007 m. sausį. Atnaujinta versija buvo pristatyta Kinijoje, tų pačių metų balandį.
„General Motors” labai rimtai žiūri į šį projektą – šiuo metu yra įtraukta 200 inžinierių ir 50 dizainerių, dirbančių vien ties „Volt” kūrimu. Dar 400 specialistų kuria ir tobulina sudėtines sistemas bei elektros komponentus.
Gamintojai nuo pat pradžių vengė hibrinio automobilio sąvokos, nes anot jų, tai bus tik elektros variklį turintis automobilis. Kol kas nėra galutinės informacijos apie į serijinę gamybą pateksiančio automobilio techninius duomenis, tačiau koncepcija turi 160 AJ variklį, padedantį įveikti 64 km atstumą. Papildomai montuojamas ir 1,4 l darbinio tūrio 4 cilindrų variklis, skirtas generatoriaus veikimui - jo pagalba pakrautomis baterijomis galima nukeliauti iki 579 km.
Panašu, jog „Chevrolet Volt” yra svarbus žingsnis „General Motors” kompanijos istorijoje. Kol kas galima įvertinti pateiktas gamintojų nuotraukas ir pradėti laukti iš elektros lizo pakraunamo automobilio pasirodymo prekybos salonuose. Planuojama, jog JAV „Volt” pasirodys 2010, o Europoje – 2011 metais.
Comment
-
Ankščiau atsimenu labai diskutavome kas geriau ar nauja mašina ar senesnė bet aukštesnės klasės. Tai va, aš dabar mastau. Ar Audi A4 2001-02 metų ar nauja iš solonos Clio (ar panaši kito gamintojo)? Audi kaip ir už 30 000 lt. pirkčiau, o Clio už 40 000 lt., tik kad Clio už 13 000 lt. gali atgal pajamti po 5 metų, o Audi po 5 metų bus jau 12 metų senumo, tai net nežinau kiek už ją duos ar iš vis ką nors gausiu. Bandau skaičiuoti išlaikymą.... Clio už 1000 lt. ar biškį daugiau galima pajamti garantinį 80 000 km. ir 4 metams. Mane tas tenkina, nes mašinai grynai miestui būtų skirta. Pinigų kaip ir yra tik va dvejonės dar didesnės, nei turimas pinigų kiekis ką "egzpertai" rinktumėtės ?
Trečias variantas: pirkti žemę kaime, ūkio paskirties po metų virstančia teisingos paskirtiesYou've got one life! Live it!
Comment
-
Aš rinkčiausi Audi A4, visu pirma klase kita, visu antra Audi ne BMW kaina nors ir 12 metu senumo turetu likti panasi apie 10000 - 12 000, beto sumokesi ne 40 o 30 tukst (dar islaidos remonto jeibus defektu), ir atgausi po 5 metu panasius pinigelius. O vaziuoja Audine tikrai linksmai, pats turiu tokia 2001 2,5TDI del Clio net nezinau ka pasakyti.
Comment
-
Keista, kad dar neparašė tie kas už naują manau dar sulauksim. Matot mašina ne man, tai man dzin kokia ji, svarbu kaštai-litai per 5 metus. Bijau, kad į Audi dar nereikėtų 5k lt. investuoti per pirmus metus.
ramshut kiek laiko turi A4, ar daug kainuoja remontas? Beje visi sako man nepirk tik 2,5TDI bus užkaltas ir pan. o kaip pačiam?You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąKeista, kad dar neparašė tie kas už naują manau dar sulauksim. Matot mašina ne man, tai man dzin kokia ji, svarbu kaštai-litai per 5 metus. Bijau, kad į Audi dar nereikėtų 5k lt. investuoti per pirmus metus.
ramshut kiek laiko turi A4, ar daug kainuoja remontas? Beje visi sako man nepirk tik 2,5TDI bus užkaltas ir pan. o kaip pačiam?
Comment
Comment