Parašė blitz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Ši mano ''paskaitėlė'' bus apie nedaugeliui žinomos markės oldtaimerį "Horch Typ 40"
Sukurti vidutinės klasės visureigį Vokietijos vermachtas patikėjo Auto union firmai-Hoch.
Kariuomenei šie visureigiai buvo tiekiami nuo 1934m. Jie buvo patikimesni už anksčiau gamintu jų analoginius visureigius. įpač gerai buvo vertinami jų V8 tipo 3,5l varikliai. Gamindami visureigį, Horch konstruktoriai lipdė jį apie variklį.
Anuomet tai buvo modernus motoras,su kabančiais vožtuvais, pasiekenčiais maksimalias 80 AG, alkūniniam velenui sukantis 3600aps/min. Kiekvienam cilindrų blokui buvo sumontuoti atskiras Solex 30 BFG modelio karburatorius. Horch turėjo 4 laipsnų mechaninę pavarū dėžę.Tiesa tai nebuvo tikras visureigis, nes neturėjo visų varančių ratų(varė tik galiniai). Sudėtingiausi važiuoklės dalis nepriklausoma visų ratų pakabos dalis, su dvigubomis skersinėmis svirtimis, besimenčiomis skersinėmis spyruoklėmis. Pakaba gerai prisitakydavo prie kelio salygų ir visureigio ratai nepakibdavo ore.
Važioklė turėdavo apie 100 tepimo taškų, kuriuos tepti reikėjo kas 1000km. Tepimui yra naudojama rankinė slėgio tepalinė, su ja reikėdavo į tepimo tašką varyti konsistencinį tepalą, kol šis pradėdavo sunktis pro plyšius. Laiku nesutepus dalys greitai sudildavo.
Jis nesunkiai įveikdavo 0,5 gylio brąstą, žvyrkeliu galėjo važiuoti 90km/h greičiu. Su ginklais ir kariais automobilis svėrė 3,3t.Не мы такиe, жизнь такaя...
Comment
-
Gali būt, kad šitas BMW patiurlinguotas ir galima standžių balansą reguliuot kaip pvz pas kokį F-1 bolidą ar kokį kitą lenktyninį. Tada gali procentais skirstyti jėgą į priekinius ir galinius ratus, galima ir 100-0 padaryt matyt, tada gale paprasčiausiai neveikia stabdžiai, veikia tik priekyje. Arba tiesiog padaryta, kad galima atjung galinius stabdžius. Nors yra tekę matyti kaip biudžetininkai tiesiog nuspaudę stabdžius spaudžia gazą, bet tada mašina visiškai vietoj nestovi.
Comment
-
Parašė AIRzol Rodyti pranešimąSpaudi stabdžius ir akseleratoriu vienu metu.
Comment
-
Bandžiau tik vieną kartą, stabdžių nenaudojau, bet gavosi gana neblogai. Tereikia įspausti sankabą, įmesti bėgį, smarkiai užkelti apsukas ir staigiai atleisti sankabą. Tada greičio pedalą laikyti įspaudus iki dugno, o apsukas reguliuoti naudojant sankabą.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Visada galvojau, kad tuo pat metu nuspaudus stabdi ir spaudziant gaza su galiniais varomais?
Gal dar reikia atsisakyti visokiu ABS ir pan?
Ar ne?
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąBandžiau tik vieną kartą, stabdžių nenaudojau, bet gavosi gana neblogai. Tereikia įspausti sankabą, įmesti bėgį, smarkiai užkelti apsukas ir staigiai atleisti sankabą. Tada greičio pedalą laikyti įspaudus iki dugno, o apsukas reguliuoti naudojant sankabą.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąbet tokiu atveju ir darai driftą? O norint vietoje deginti padangas, reikia ir stabdį (nebandžiau, todėl ir klausiu)You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąDeja negaliu padėti. Pačiam būtų įdomu išsiaiškinti, bet spėju, kad reikia daryti tą patį, ką sakiau, tik po to staigaus sankabos atleidimo perkelti tą koją ant stabdžių...visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)
Comment
-
galit uzsirasyt pas mane i pamokas
http://www.youtube.com/watch?v=sbTOPrZr3Bw
cia su isnuomuota masina
aishku sauliu paisyt neiseina nes diffas neblokuotas
saules paisant galima su stabdziais pazaist bet galima ir be ju apsieit
http://www.youtube.com/watch?v=G6RkSbWFXLAPaskutinis taisė Bolidas; 2008.08.17, 17:36.
Comment
-
su ijungta esp nieko nesigaus turi ja ishjungt, nes ji neleidzia slyst masinai
EPS sistema valdo kitas sistemas anti-lock braking system (ABS), electronic brake-force distribution (EBD), the electronic differential lock (EDL) traction control (ASR) system. Ju pagalba i kiekviena rata duoda atitinkama kieki jegos ir stabdymo kad automobilis judetu reikiama kryptim neslystant
8.0 ESP versija turi vandens nuvalymo nuo stabdziu disku funkcija, kad efektyviau stabdytu esant lietui ar vaziuojant per balasPaskutinis taisė Bolidas; 2008.08.26, 19:55.
Comment
-
Parašė Bolidas Rodyti pranešimąsu ijungta esp nieko nesigaus turi ja ishjungt, nes ji neleidzia slyst masinai
EPS sistema valdo kitas sistemas anti-lock braking system (ABS), electronic brake-force distribution (EBD), the electronic differential lock (EDL) traction control (ASR) system. Ju pagalba i kiekviena rata duoda atitinkama kieki jegos ir stabdymo kad automobilis judetu reikiama kryptim neslystant
8.0 ESP versija turi vandens nuvalymo nuo stabdziu disku funkcija, kad efektyviau stabdytu esant lietui ar vaziuojant per balas
O tai kaip ta sistema isjungt?
Comment
-
mano masinose yra knopkes ESP paspaud tada dega lempute ant spidometro, kai ji dega reishkias kad sistema neveikia, nes siaip ji visada aktyvi buna uzvedus masina ir turi ishjungt ja jei nori paskraidyt
cia neryshki nuotrauka bet per viduri kur avarinio trikampis pirma knopke is kaires ESP uzrasyta
http://www.bolidas.com/vidus.jpgPaskutinis taisė Bolidas; 2008.08.26, 20:24.
Comment
-
Parašė Bolidas Rodyti pranešimąmano masinose yra knopkes ESP paspaud tada dega lempute ant spidometro, kai ji dega reishkias kad sistema neveikia, nes siaip ji visada aktyvi buna uzvedus masina ir turi ishjungt ja jei nori paskraidyt
cia neryshki nuotrauka bet per viduri kur avarinio trikampis pirma knopke is kaires ESP uzrasyta
http://www.bolidas.com/vidus.jpg
Comment
-
Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąO kokiu principu veikia ESP sistema? ir ar ja turint imanoma "piest" saules? su quattro
Dažnai žiemą tuščiame apsnigtame kelyje staigiame posūkyje net nemažinu greičio ir nestapdau - tiesiog susuku vairą į norimą pusę, o visą kitą atlieka ESP. Viskas įvyksta panašiai kaip su rankiniu stabdžiu. Bet šitą patarčiau atlikti tik ant sniego dangos, ant ledo iš ESP jokios naudos
Comment
Comment