Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar kas nors gali paaiskinti, kokiu apskritai privalumu turi Alfos? BMW, Audi, MB del "vairavimo malonumo" ir kokybes, Toyota (kaip ir daugelis kitu japonu) del patikimumo ir surinkimo kokybes ir t.t.
    Paskutinis taisė John; 2008.06.02, 23:22.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ar kas nors gali paaiskinti, kokiu apskritai privalumu turi Alfos? BMW, Audi, MB del "vairavimo malonumo" ir kokybes, Toyota (kaip ir daugelis kitu japonu) del patikimumo ir surinkimo kokybes ir t.t.
      Kaip kam ko reikia..vieniem minkstos vaziuokles, kitam, kad "gerai trauktu", dar kitam, kad pigiai remontas kainuotu. John, kiek masinu esi isbandes? Tik pabandes gali kazka lygint..

      Comment


        Man patinkantys dalykai Alfose yra:

        - Dizainas: tiek vidaus, tiek išorės. Nors tai subjektyvu, manau, mažai yra gražesnių mašinų už pvz. 159, Brera ar net GT.
        - Unikalumas: dėl mažesnio jų skaičiaus keliuose.
        - Variklio garsas: vėl subjektyvu, bet Alfos varikliai (netgi dyzeliai!) skleidžia gražesnį garsą.

        Alfos naujos važiuoklės taip pat yra gana geras kompromisas tarp minkštumo ir sportiškumo, bet čia Alfa tikrai neišsiskiria

        Dėl "vairavimo malonumo" - man, asmeniškai, valdymas pasirodė kiek per jautrus. Be to, Alfos dažnai yra kritikuojamos dėl per daug didelio apsisukimo skritulio.

        Žodžiu Alfos pliusai: visi dalykai įvaizdžiui ir pasirodymui prieš mergas.
        Minusai: patikimumas ir ekonomika.
        Paskutinis taisė blitz; 2008.06.03, 01:12.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Skelbime radau toki Europoje neiprasta eksponata, Toyota Fortuner: http://motors24.delfi.lt/Default.asp...view&id=117766

          Siaip idomu, nes Europoje si modeli vargiai kur nors rastume ir su ziburiu.

          http://motors24.delfi.lt/gfx/vehicle...4608120966.jpg
          Europoje šitas modelis vadinas 4runner, labai nepopuliarus. Yra ir Lietuvoje:
          Seniena (1993)
          http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1862348

          Nu naujas (2006)
          http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1853317

          http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1522431

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            Europoje šitas modelis vadinas 4runner, labai nepopuliarus. Yra ir Lietuvoje:
            Seniena (1993)
            http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1862348

            Nu naujas (2006)
            http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1853317

            http://auto.plius.lt/pirkejams/skelb...eji&id=1522431
            Fortuner gaminamas ant Hilux bazes. Nejau ir 4 Runner taip pat?
            Taip pat nesuprantu, kodel taip elgiamasi su isores dizainais skirtingoms rinkoms, lyg tai kazka keistu.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Fortuner gaminamas ant Hilux bazes. Nejau ir 4 Runner taip pat?
              Tikrai taip. Daugiau gali rasti čia:
              http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_4Runner

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Tikrai taip. Daugiau gali rasti čia:
                http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_4Runner
                Tai kad ten nieko konkretaus apie Hilux baze kaip ir nerasoma...

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tai kad ten nieko konkretaus apie Hilux baze kaip ir nerasoma...
                  Šiaip, jei domina gali pasiskaityti, nesakau, kad apie Hilux bazę. Kai kuruiose žalyse jis parduodamas kaip Toyota Hilux Surf. Bazė yra Hilux, šiaip, nieko gero. Turėjom mes tokį, džiagėmės atsikratę Vietoj jo įsigijom Ford Ranger, tai nesulyginamai geriau.

                  Comment


                    [atkelta iš temos "Ekonomikos naujienos"]

                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Gegužę naujų automobilių pardavimai Lietuvoje sulėtėjo
                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17247851

                    Gerai kad sulėtėjo.

                    Nes psichologinę nepilnavertiškumo būsena, kompensuojama naujais lizingo automobiliais pagydo max 2 mėn.

                    Vėliau lieka ta pa ti būsena plius įsipareigojimas bankui.
                    Paskutinis taisė vytauc; 2008.06.04, 00:16.

                    Comment


                      Parašė Tomasl Rodyti pranešimą
                      Gerai kad sulėtėjo.

                      Nes psichologinę nepilnavertiškumo būsena, kompensuojama naujais lizingo automobiliais pagydo max 2 mėn.

                      Vėliau lieka ta pa ti būsena plius įsipareigojimas bankui.
                      Damn it, taip svajojau apie naują ford fiestą, o dabar reikės važiuoti in Marijampolę II-o golf'uko pirkti

                      Comment


                        Parašė Tomasl Rodyti pranešimą
                        Nes psichologinę nepilnavertiškumo būsena, kompensuojama naujais lizingo automobiliais pagydo max 2 mėn.
                        Užtat garantija jam galioja ir gali važinėti visiškai nesukdamas galvos dėl remonto - 3 metus. O jei tvarkingai ekspluatuosi, tai ir 5
                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          Bet ar pirkti naują automobilį pigiau, nei įsigyti kelerių metų senumo, bet retsykiais patvarkyti?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė amiko Rodyti pranešimą
                            Bet ar pirkti naują automobilį pigiau, nei įsigyti kelerių metų senumo, bet retsykiais patvarkyti?
                            O čia jau loterija. Gali pasisekti, o gali ir ne. Betkokiu atveju, apynaujų automobilių mazgai ir detalės yra pakankamai brangūs, o ir taisyti juos dažnu atveju moka tik firminiai servisai.

                            Viskas aišku priklauso nuo finansų. Išbandęs tiek vieną, tiek kitą variantą, galiu drąsiai sakyti, kad geriau imti naują.

                            Tam kas labiau nusimano technikoje ir turi laiko paieškoti pigesnių dalių, pažįstamų mechanikų ir pan. - gali atrodyti kitaip. Kiekvienam savo.

                            P.S. šiuos pranešimus tuoj perkelsiu į temą "Automobiliai".
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                              O čia jau loterija. Gali pasisekti, o gali ir ne. Betkokiu atveju, apynaujų automobilių mazgai ir detalės yra pakankamai brangūs, o ir taisyti juos dažnu atveju moka tik firminiai servisai.

                              Viskas aišku priklauso nuo finansų. Išbandęs tiek vieną, tiek kitą variantą, galiu drąsiai sakyti, kad geriau imti naują.

                              Tam kas labiau nusimano technikoje ir turi laiko paieškoti pigesnių dalių, pažįstamų mechanikų ir pan. - gali atrodyti kitaip. Kiekvienam savo.

                              P.S. šiuos pranešimus tuoj perkelsiu į temą "Automobiliai".
                              Pritariu vytauc. Jei yra laiko, galimybių ir rimtų pažįstamų gal geriau ir apynaujį pirkti. O šiaip naują pats pirkęs ir nesigailiu. 4 metus važinėju ir jokių problemų, o garantinis pravertė porą kartų

                              Comment


                                O aš skaitau taip, kad geriau 6 metų senumo BMW, negu už tokią pat kainą bet koks naujas automobilis. Aišku, geriau naujas BMW, bet daug dirbti reikėtų

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  O aš skaitau taip, kad geriau 6 metų senumo BMW, negu už tokią pat kainą bet koks naujas automobilis. Aišku, geriau naujas BMW, bet daug dirbti reikėtų
                                  Sutinku kad gal toks variantas ir geriau, bet kaip ir minėjau turi pats nusimanyti mašinose, ar bent jau tikrai gerų kontaktų turėti kad nenusipirktum bėdos

                                  Comment


                                    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                    Užtat garantija jam galioja ir gali važinėti visiškai nesukdamas galvos dėl remonto - 3 metus. O jei tvarkingai ekspluatuosi, tai ir 5
                                    nepamirsk, kad naujam auto reikia varyti technikine specializuota, kuri kainuoja tikrai daugiau negu paprasta, atliekama "Regitroj". Uz ja moki pats

                                    Comment


                                      Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
                                      Sutinku kad gal toks variantas ir geriau, bet kaip ir minėjau turi pats nusimanyti mašinose, ar bent jau tikrai gerų kontaktų turėti kad nenusipirktum bėdos
                                      Pagal tave taip iseina, kad bet kuri bent kazkiek pravazineta, t.y. nenauja masina, butinai turi but sugedus, uzdrozta, su defektais?

                                      Comment


                                        Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
                                        Pagal tave taip iseina, kad bet kuri bent kazkiek pravazineta, t.y. nenauja masina, butinai turi but sugedus, uzdrozta, su defektais?
                                        be jokio abejo panaudotas automobilis visada bus geresnės būklės nei naujas. kukumaka... ir dar - kaune kas antram name gal ir yra po nelegalų taisymo, padangų montavimo ar dar kokio bieso, susijusio su nenaujų automobilių priežiūra (garbės žodžio - garantijomis), ir turbūt vienintelis argumentas už panaudotą automobilį - kaina.

                                        Comment


                                          Parašė aMariux Rodyti pranešimą
                                          nepamirsk, kad naujam auto reikia varyti technikine specializuota, kuri kainuoja tikrai daugiau negu paprasta, atliekama "Regitroj". Uz ja moki pats
                                          Matyt turi omeny techninę priežiūrą kas kažkiek km. Tepalus, filtrus ir visoskius stabdžių ir aušinimo skysčius vistiek reguliariai keisti reikia. Firminis servisas gal ir paima kokius 15-20% viršaus. Bet užtat firmware atnaujina, gamintojo rekomenduotus darbus atlieka nemokamai ir t.t.
                                          Citroen servise tokia priežiūra per metus kainuoja ~400 lt
                                          Subaru irgi panašiai. Su kokiu BMW, ar MB gal ir brangiau.
                                          Kaip po dykumą blaškiausi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X