Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista tik matyti 156 penktoje nuotraukoje.
    Ne keista, bet malonu
    Ačiū John už nuotraukas ir lauksim didesnės egzotikos
    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

    Comment


      Parašė blitz Rodyti pranešimą
      Geros nuotraukos

      Atsimenu ir iš savo kelionės, kad Bangkoke dominuoja naujos, japoniškos mašinos, dėl ko susidaro įspūdis, kad esi labai turtingoje šaly.
      Tas tiesa. Nors masinos cia pigios (manau, kainos panasios, kaip JAV), bet paskaiciavus nominaliuas gyventoju pajamas ir tu masinu kainas, jos visvien butu sunkiai ikandamos eiliniam gyventojui. Palyginus su Malaizijos (kur nominalios gyventoju pajamos apie 1,5x didesnes) sostine Kuala Lumpur'u, tiek masinu amzius, tiek vidutine kaina cia atrodo kur kas geriau. Taip pat skiriasi ir masinu klases: be iprastu Taksi Coroll'u dominuoja SUV/Pick-upai (kainuojantys apie 13-18K £) arba vidutines bei aukstesnes klases (Toyota Camry, Nissan Teana) sedanai, kainuojantys panasiai, kuomet Malaizijoje dominuoja compaktine klase arba vidutines zemesnes klases sedaniukai (vietos gamybos Proton, Toyota Vios ir panasus modeliai), o pick-up'u pasitaiko kur kas maziau.

      Is eurpietisku masinu teko matyti sayginai nemazai paskutines ir priespaskutines kartos BMW3 ir S bei E klases MB, iskaitant ir senstelejusi (1998-2000m) MB SEC 500, kuriu apskritai nesu daug mates (arba nepamenu) kur nors kitur. Kaip suprantu, Eurpietiskos msinos cia yra labai "exclusive", del ko BMW arba MB is tikruju reiskia ypatinga prestiza, nes su Europietiskomis kainomis plius importo mokesciais (kas reiskia, kad BMW ar MB cia turetu kainuoti gerokai brangiau, nei Europoje) tai tiesiog reiskia, kad esi labai turtingas.

      Taip pat, pavyzdziui, lyginant su Lietuva, gyventoju pajamos cia apie 2,5-3 kartus mazesnes (net lyginant Bankoka su Vilniumi, Vilniuje pajamos turetu buti bent apie 1,5 karto didesnes, nei sostineje Bankoke), masinos cia atrodo gerokai naujesnes (vertinant "is akies", dauguma automobiliu neatrodo senesni, nei 3-4 metu bei vis dar einamu modeliu).

      Zodziu ivertinus tokius faktorius, visvien atrodo truputi keista matyti tiek daug nauju, dideliu ir brangiu automobiliu salyje, kuria kai kurie vis dar vadina "3rd world" (vertinant kai kuriuos faktorius, taip galima sakyti). Tai pat ir infrastruktura, sukurta tiems automobiliams, atrodo, svelniai tariant, nekukliai (miskas greitkeliu, estakadu, viaduku, automatizuota sviesoforu sistema ir t.t.), kas turejo kainuoti, ko gero, ne viena desimti milijardu $.
      Paskutinis taisė John; 2008.04.09, 11:06.

      Comment


        /\ Pažįstamas grįžo iš atostogų Brazilijoje. Kaip papasakojo, tai beveik tas pats, jog III pasaulio šalis, bet naujų mašin sukasitai irgi ohoho, ir smarkiai Europos rinkoje nematytų. Nors šiaip Brazilija yra viena pagrindinių vokiškų mašinų "fabrikų" pasaulinėje rinkoje. Bet vėl nenorėčiau tikėti, jog su mažesnėm pajamom sugeba žmonės nusipirkti už didelę kainą pakankamai savarankiškai. Arba turi egzistuoti tam tikra nuolaidom paremta įstatiminė bazė darbo automobiliams, arba šiaip šis visur naujų automobilių vaizdas išlieka dėsningas dėl didesnės populiacijos.
        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
        Dordrechtas/Haarlemas
        Nesebaras/Plovdivas
        Kiolnas

        Comment


          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
          /\ Pažįstamas grįžo iš atostogų Brazilijoje. Kaip papasakojo, tai beveik tas pats, jog III pasaulio šalis, bet naujų mašin sukasitai irgi ohoho, ir smarkiai Europos rinkoje nematytų. Nors šiaip Brazilija yra viena pagrindinių vokiškų mašinų "fabrikų" pasaulinėje rinkoje. Bet vėl nenorėčiau tikėti, jog su mažesnėm pajamom sugeba žmonės nusipirkti už didelę kainą pakankamai savarankiškai. Arba turi egzistuoti tam tikra nuolaidom paremta įstatiminė bazė darbo automobiliams, arba šiaip šis visur naujų automobilių vaizdas išlieka dėsningas dėl didesnės populiacijos.
          Gali buti, kad tai savotiskas kulturos reiskinys - tureti kuo didesne ir grazesne masina. Azijoje del to nei kiek neabejoju, nes ivaizdis cia yra viskas. Net Uncyclopedijoje saipomasi is tailandieciu pomegio akcentuoti "casual clothing" t.y. rengimasi tik solidziai atrodanciais drabuziais (grieztas ne treningams, sortams, kedams ir t.t.), nepriklausomai, kas esi - turtingas vietos verslininkas, eilinis ubagas, turistas... kas sukuria gersni tavo ivaizdi. Masinos cia atlieka panasu vaidmeni (tik kur kas efektyvesni), todel graziai rengtis ar tureti gera masina = pagarba is kitu, kas yra bemaz svarbiausias socialinis faktorius sitoje salyje t.y. kaip tave mato kiti.

          Comment


            Net Uncyclopedijoje saipomasi is tailandieciu pomegio akcentuoti "casual clothing" t.y. rengimasi tik solidziai atrodanciais drabuziais (grieztas ne treningams, sortams, kedams ir t.t.)
            Bet casual clothing ir yra šortai, kedai ir pan.
            Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

            Comment


              Parašė 99 Rodyti pranešimą
              Bet casual clothing ir yra šortai, kedai ir pan.
              Na cia tai labiau reiskia paprastas kelnes (tegul ir dzinsus), kokius nors uzdarus batus (ne kedus) ir marskinelius, turincius kokia nors apykakle (tai jokiu budu nereiskia formalaus apsirengimo). Treningai, kedai ar t-shirt'as, ko gero, labiau reikstu sportswear ar kazka panasaus (aisku, JAV ar UK tai gali buti vadinami "normaliais" rubais, nes daugelis juos devi kaip kasdienini apdara, ka cia vargiai pamatysime).
              Paskutinis taisė John; 2008.04.09, 11:57.

              Comment


                Kam taip tokį gražų modelį aplipinti????

                You've got one life! Live it!

                Comment


                  Idomu tik ką "krivūlė" an galinės palangės daro, gal čia is serijos kai būna eksponuojama policininko kepurėlė?

                  Tatai mane va veža tas nuotraukoje matomas banginis. LEEDAS.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Pagal valytuvų judėjimo kryptį sprendi? Bet numeriai atrodo lietuviški.
                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                    Comment


                      Parašė praetor Rodyti pranešimą
                      Pagal valytuvų judėjimo kryptį sprendi? Bet numeriai atrodo lietuviški.
                      Matyt vaira perkele.

                      Comment


                        Parašė tivoli Rodyti pranešimą
                        Bet vėl nenorėčiau tikėti, jog su mažesnėm pajamom sugeba žmonės nusipirkti už didelę kainą pakankamai savarankiškai. Arba turi egzistuoti tam tikra nuolaidom paremta įstatiminė bazė darbo automobiliams, arba šiaip šis visur naujų automobilių vaizdas išlieka dėsningas dėl didesnės populiacijos.
                        Tiesiog reikia atidet i sali musu europietiska supratima apie bendro salies pragyvenimo lygio ir vaizdo gatveje santyki.

                        Azija ne veltui vadinama kontrastu salimi. Skirtumas tarp turtinguju ir vargsu ten gerokai didesnis nei mums iprasta. Todel ir vidutine palatos temperatura turi buti vertinama kiek kitaip.

                        Snekant "vaizdziai", lietuvoje nera labai daug brangiu masinu, bet bent kazkokia masina sau gali leisti praktiskai kiekvienas. Tailande (ir seip kitose 3rd world pasaulio salyse) kiek kitaip: kiek didesnis % zmoniu gali sau leisti ultrabrangias (salies pajamu masteliu) masinas, bet dar daugiau negali sau leist absoliuciai jokios masinos. Ir dirba po 16 valandu per para vien tam kad nemirtu badu.
                        Bankokas savaime yra megapolis, kuriame gyvena bene 18 milionu zmoniu. Ir visai ne stebuklas, kad ten susikoncentravus salies grietinele. Galu gale, tik pasiturintys zmones turi laiko maltis po miesta, kiti arba dirba arba miega.
                        Is artimesniu pavyzdziu, galima paimt rusija ir maskva, santykis irgi panasus nors ir ne toks ekstremalus.

                        Comment


                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                          Tiesiog reikia atidet i sali musu europietiska supratima apie bendro salies pragyvenimo lygio ir vaizdo gatveje santyki.

                          Azija ne veltui vadinama kontrastu salimi. Skirtumas tarp turtinguju ir vargsu ten gerokai didesnis nei mums iprasta. Todel ir vidutine palatos temperatura turi buti vertinama kiek kitaip.

                          Snekant "vaizdziai", lietuvoje nera labai daug brangiu masinu, bet bent kazkokia masina sau gali leisti praktiskai kiekvienas. Tailande (ir seip kitose 3rd world pasaulio salyse) kiek kitaip: kiek didesnis % zmoniu gali sau leisti ultrabrangias (salies pajamu masteliu) masinas, bet dar daugiau negali sau leist absoliuciai jokios masinos. Ir dirba po 16 valandu per para vien tam kad nemirtu badu.
                          Bankokas savaime yra megapolis, kuriame gyvena bene 18 milionu zmoniu. Ir visai ne stebuklas, kad ten susikoncentravus salies grietinele. Galu gale, tik pasiturintys zmones turi laiko maltis po miesta, kiti arba dirba arba miega.
                          Is artimesniu pavyzdziu, galima paimt rusija ir maskva, santykis irgi panasus nors ir ne toks ekstremalus.
                          Reiktu pastebeti, kad cia klesti pigiu sedanu segmentas (Honda City, Toyota Vios), kurios skirtos zemesnes viduriniosios klases populiacijai. Tokiu masinu clabai daug. Taip pat keista tai, kad salyginai neturtingoje salyje masinu amzius atodo gan mazas. Net i skurdziose Tailando vietose (Pietuose) vyauja paknkamai jaunos masinos (kuriu apie 90% yra pick-up'ai).

                          Comment


                            Parašė fredis Rodyti pranešimą
                            Kam taip tokį gražų modelį aplipinti????

                            http://foto.terpe.lt/inkelti/20080412/P1020724.JPG
                            Biški lipduką atvirkščiai užsilipdė (kairėj). Turbūt iš skubėjimo .

                            Comment


                              http://www.fhm.lt/fhm/kompaimasinos/?topic_id=75

                              Kaip jum?

                              Comment


                                nu nieko sau
                                visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                                Comment


                                  Kaip suprantu, toje Suproje irengta kazkokia ypatinga tubina, kuri suteikia labai daug galios... siaip idomu, kaip tai atsiliepia degalu sanaudoms ir variklio ilgaamziskumui bei kitoms charakteristikoms?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Kaip suprantu, toje Suproje irengta kazkokia ypatinga tubina, kuri suteikia labai daug galios... siaip idomu, kaip tai atsiliepia degalu sanaudoms ir variklio ilgaamziskumui bei kitoms charakteristikoms?
                                    Papraščiausią NOS'ą naudoja (azotą), pasibaigė azotas, pasibaigė ir filmukas

                                    Comment


                                      O turbinos negali but idetos kelios? Juk yra masinu, kur nuo tam tikru apsuku staigiai kyla variklio galia ir masina sauna i prieki.

                                      Comment


                                        Danijoje teko laimė vos ne kasdien matyt audi r8.

                                        tikrai įspūdinga mašina





                                        Paskutinis taisė TH1; 2008.04.21, 12:26.
                                        .

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Kaip suprantu, toje Suproje irengta kazkokia ypatinga tubina, kuri suteikia labai daug galios... siaip idomu, kaip tai atsiliepia degalu sanaudoms ir variklio ilgaamziskumui bei kitoms charakteristikoms?
                                          Na taip, ne tiek ir mažai tos galios, jei neklystu tai tas pats eksponatas, 1002 AG



                                          O ši pasikinkius 1268 AG:


                                          nedaug trūksta iki pakilimo nuo žemės
                                          Paskutinis taisė 99; 2008.04.21, 12:44.
                                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                          Comment

                                          Working...
                                          X