Beje, John, tada kai pasirode tas 5 klases BMW E34, ar tuo labiau Audi 100 ir 200, Lexus is vis dar nebuvo...
O stai palyginimui, kaip atrode berods pirmasis Lexus(1989):
Tikrai stebetina, turint omeny, kad isejes tik 1989 Lexus duoda i kaulus tiek BMW, tiek Mercedes ir Audi. Ir tai daro jau ne vien surinkimo kokybe, komfortu bei techninemis charakteristikomis, bet ir ivaizdziu ir prekes zenklo stiprumu... Jeigu tokia tendencija tesis, vokiskosios "trijules" laukia sunkus laikai, vejantis savo japoniska konkurenta.
Kita vertus, gal ir nereiktu stebetis, nes Toyotos produkcijos vadybos sistema is esmes neturi lygiu pasaulyje.
Tas Lexus IS-F, tai fantastiškas automobilis. Man vien "paprasti" Lexus IS yra vieni iš mėgstamiausių, o šis, tai ya kažkas tokio. Man japoniškas dizainas labiau prie širdies, nei pvz vokiškas. Japoniški automobiliai traukia dėl savo papiktintos ar kaip išsireikšti išvaizdos. Sportiškumas, veržlumas, piktumas, derantis su solidumu. Dar netgi labai didelis Lexus privalumas - jų ne tiek daug kaip vokiškų automobilių, tad vairuodamas Lexus, gali pasijusti šiek tiek išskirtiniu. Taip pat Lexus turi savo veidą ir nėra taip, kad pamatai Lexus ir galvoji, na šita kėbulo linija iš tokio automobilio, kita iš anokio. O pastaruoju metu vokiečiai pradeda grybauti su dizainu, vakar pamačiau kaip turėtų atrodyti naujas E-Class Mercede, šonas dar dar, bet priekinė dalis, tai siaubas
Manau daugelis sutiks, kad toks testas yra objektyvesnis nei vien sausas techinių charakteristikų lyginimas ar asmeninis įsitikinimas - Lexus IS-F prieš kolegas vokiečius: http://www.motortrend.com/roadtests/...amg_comparison
O kas liečia Xmaster paminėtą Lexus "veidą" ir unikalias linijas, tai galime sulygint: BNV 330i vs. Lexus IS 350:
p.s. asmeniškai nepatinka nei bnv, nei mb, nei lexus, nors reikėtų pažymėti, kad šių gamintojų automobiliai visuomet yra tarp savo segmento lyderių.
Galima čia vokiečių ir japonų mašinų mylėtojų užklaust, kodėl jums nepa/neįtinka prancūziškas dizainas? Aš sakyčiau visai išvaizdūs automobiliai. Ko visi "vokiečiai" ir "japonai" taip "stumia" ant prancūzų mašinikių? Vien man saldainiai yra Renault Laguna III, Renault Megane II ir "kibiriukas" Clio III; Peugeot 306, 206. O Fiat Grande Punto yra šauniai atrodantis automobilis, nereikia apmiršti FIAT ateities - savotiškai juokingo Fiat 500. Nežinau, bet man, europietiškas skonis asocijuojasi su prancūziškais ir itališkais "kibiriukais" (galbūt daugeliui tai asocijuojasi su moterišku atomobiliu), o ne su snobišku japonų ar vokiečių solidumu
problema, ko gero, ta, kad vien dizainas automobiliui reiskia nelabai daug. Prancuziski automobiliai uzsitarnavo nepatikimu ir gendanciu masinu varda (nezinau, kiek tai pagrista, bet, ko gero, tiesos yra), kur vokieciai ir (ypac) japonai laikosi geriau. O apskritai, dizainas yra skonio reikalas... man prancuzisku automobiliu dizainas tikrai neimponuoja labiau, nei vokisku ar japonisku.
Tas Lexus IS-F, tai fantastiškas automobilis. Man vien "paprasti" Lexus IS yra vieni iš mėgstamiausių, o šis, tai ya kažkas tokio. Man japoniškas dizainas labiau prie širdies, nei pvz vokiškas. Japoniški automobiliai traukia dėl savo papiktintos ar kaip išsireikšti išvaizdos. Sportiškumas, veržlumas, piktumas, derantis su solidumu.
Uzmirsai jau kaip atrode LS'as priespaskutinis. Kazkokia desimtmeciu pavelavusi banginio kopija.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Prancuziski tiek citroen tiek peuogot, bet ne renault, tikrai gerai laiko.. Visa beda, kad juos reikia pastoviai priziuret, sesnesniuose(iki 95m.) grybaudavo elektra, nes kontaktai buvo jungiami ne prie korpuso, o per perejimus, kurie oksiduodavosi. tiesa, jiems reikalingi spec irankai ir visos konstrukcijos ismanymas, nes daznai norint kazka pakeisti reikia vos ne puse masinos isardyti. Beda galima ispresti paciam krapstantis, arba remontuojantis pas tokias auto kertancius meistrus. Kas del dizaino, manau prancuziskos ir italiskos konkurentu neturi..
Comment