O tai neribotai ir savo reikmėm darbas duos? Beje koks modelis nusimato? Aš su P206 darbine važinėju, bet savo reikmėm pas mus sunkiau... O nors ir duotų neribotai visvien norėčiau saviškės, su kuria galiu garaže ar plovykloj ištisą pusdienį praleist Darbinė kažko taip netraukia
Šviečiasi Toyota Auris. Man kolkas mašina, kaip Gator ir pasakė yra tik priemonė pasiekti tašką B iš taško A. Reikia daug pinigų, kad aš nusipirkčiau mašiną, kuri būtų man tokia mylima kaip tau HAMMER
Absoliuciai nieko panasaus.
O ir naujesnes Volgos beveik identiskos pagal kebula, dureles visose tokios pat staciakampes, ne taip kaip visu masinu uzeina ant galinio sparno, kaip ir tame video.
Užtat Fiat 500 suteiktas aukščiausias 5 žvaigždučių Euro NCAP saugumo testų įvertinimas. Nesuprantu kaip tiek pat žvaigždučių gali gauti toks ir už jį kelis kartus sunkesnis automobilis.
Fiat 500:
Jau įsivaizduoju šio dizaino ir (spėju) inžinerijos stebuklo sėkmę tarptautinėse rinkose.
Dizainas, ko gero, nekito nuo pat pardzios t.y 1977.
Ir nereiktu taip nuvertinti, nes ta masina is esmes buvo vienintelis tarybinis automobilis, kuris buvo kazko vertas. Aisku sita sekmes istorija jau tikriausiai arteja i pabaiga, bet 80'uju vidury ir pabaigoje tai buvo lygiavertis konkurentas analogiskiems produktams pagrindinese pasaulio rinkose.
Comment