Na va... SPaudoje pasitvirtino gandai, kad į Lietuvą atkeliauja Veyron'as
Sklando gandai, kad užsakytas dar vienas Bugatti's pirkėjui iš Lietuvos.
Įspūdingi parametrai ir dar įspūdingesnės kuro sąnaudos, ypač laikant "dugną"
It also consumes more fuel than any other production car, using 40.4 L/100 km (5.82 mpg) in city driving and 24.1 L/100 km (10 mpg) in combined cycle. At full throttle, it uses more than 125 L/100 km (2.1 mpg), which would empty its 100 L (26.4 gallon) fuel tank in just 12.5 minutes.
Bugačiui belieka palinkėt sėkmės brūžinant Lietuvos kelius
Ir dar pagalvojau. O kam reikalingi visokie BMW ir Jaguarai. Kai yra Škoda Superb
Praeito modelio kaina buvo nuo 63 000 iki 100 000 litų Tai šitas ko gero brangiau truputį atsieis. http://www.netcarshow.com/skoda/2009-superb/
Bugačiui belieka palinkėt sėkmės brūžinant Lietuvos kelius
Kiek žinau tas nusipirkęs žmogus beveik visą savo laiką prabūna Latvijoje, o Lietuvoi būna laibai mažai laiko, o Latvijoje tikrai geresni keliai..Retai turbūt kada pamatysim Lietuvoi..nebent kelyje Vilnius-Panevėžys-Ryga..
Ir dar pagalvojau. O kam reikalingi visokie BMW ir Jaguarai. Kai yra Škoda Superb
Jeigu tiek daug žmonių perka visus tuos BMW ir Jaguarus, vadinasi yra daug priežasčių kodėl jie yra geresni už Škoda Superb..ir išvis jeigu turi užtektinai pinigų nusipirkt naują vidutinės klasės bmw, tai kam tada pirk Škoda Superb (kuri iš esmės yra VW Passat..tik ženkliukas kitas)..
Jau gan senai aišku kad į Lietuvą keliauja..tik kad atkeliaus tik 2010ais metais..
Kiek žinau tas nusipirkęs žmogus beveik visą savo laiką prabūna Latvijoje, o Lietuvoi būna laibai mažai laiko, o Latvijoje tikrai geresni keliai..Retai turbūt kada pamatysim Lietuvoi..nebent kelyje Vilnius-Panevėžys-Ryga..
Jeigu tiek daug žmonių perka visus tuos BMW ir Jaguarus, vadinasi yra daug priežasčių kodėl jie yra geresni už Škoda Superb..ir išvis jeigu turi užtektinai pinigų nusipirkt naują vidutinės klasės bmw, tai kam tada pirk Škoda Superb (kuri iš esmės yra VW Passat..tik ženkliukas kitas)..
1. Parašiau, kad patvirtino gandus spauda, nes girdėt ir pats jau seniai girdėjau pletkų būdu
2. Citata iš delfio:
Jau balandį į Lietuvą turėtų atkeliauti daugiau nei milijoną eurų (neskaitant mokesčių) kainuojantis „Bugatti Veyron 16,4“.
3. Spėju net ne apie tą žmogų galvoji, aišku jei aš pats gerai informuotas
O tu bent važiavęs kitais Latvijos keliais, išskyrus ViaBaltika? Važiuojant nuo Šiaulių link Rygos per Joniškį, įvažavus į Latvijos teritoriją, supranti, kad Lietuvoj keliai yra tiesiog "auksiniai"... Pas latvius nei stulpelių su atšvaitais kelkraščiuose nei žymėjimo, nei ženklų su kryptimi... Apie kelio dangą, kuri kas 5 metrus "susiūta" skersai kelio... Važiuoji kaip per tarką... Dar apie jų vienintelę autostradą... Nors nėra ką ten apie ją šnekėt, mūsų kelias Kaunas - Alytus geresnės būklės... Nuoširdžiai tikiuosi, kad tu tik juokavai
Kiek žinau tas nusipirkęs žmogus beveik visą savo laiką prabūna Latvijoje, o Lietuvoi būna laibai mažai laiko, o Latvijoje tikrai geresni keliai..Retai turbūt kada pamatysim Lietuvoi..nebent kelyje Vilnius-Panevėžys-Ryga..
Gerbiamasai, jūsų labai geras humoro jausmas . Geri keliai prasideda likus 10km iki Rygos ir ViaBaltica... Ryga per Liepoją = .
Indai sukūrė pigiausią pasaulio mašiną, ir pakankamai "ecofriendly" (bet kaip suprantu turi problemų, kadangi kaina maža, ši mašina su saugumu). (Jei kam įdomu dar, tai kaip suprantu indų Tata yra subsidijuojama korėjiėčių Daewoo).Straipsnis anglų kalba čia.
Susipažįstame, mano vardas Tata Nano...Mano kaina tėra 2.500 USD...
/\ Sveikintina idėja, bet kraupu net pagalvoti apie šio "automobilio" būsimą kokybę. Vien ko vertas buvo Tatos CityRover. Netikiu, kad šis modelis bus sėkmingas, ypač kai egzistuoja tokia didelė rinka naudotiems automobiliams. Jei man duotų 2500 dolerių, geriau nusipirkčiau kokią seną Toyota Corollą ir ilgai, ir laimingai važinėčiau, vietoj to, kad investuočiau į abejotinos reputacijos kompanijos abejotinos reputacijos bandymus atrasti savo rinkos nišą.
Geriau Indija galvotu apie tai, kaip riboti automobiliu skaiciaus augima ir siaip tarsa, nes ta salis man kvepia dar viena a la "ekologine katastrofa", kuria jau is esmes tapo salia esanti Kinija, kur nereikejo ir Tatu Nanu (pakako VW Santana, kurie ten dar visai neseniai buvo gaminami... o gal ir tebera)...
Indai sukūrė pigiausią pasaulio mašiną, ir pakankamai "ecofriendly" (bet kaip suprantu turi problemų, kadangi kaina maža, ši mašina su saugumu). (Jei kam įdomu dar, tai kaip suprantu indų Tata yra subsidijuojama korėjiėčių Daewoo).Straipsnis anglų kalba čia.
Susipažįstame, mano vardas Tata Nano...Mano kaina tėra 2.500 USD...
Joks save gerbiantis indas su tokia nevažinės. Ratukai nuo Maximos vežimėlio neįžiūriu tik ar lieti ratlankiai
Comment