Parašė Rokas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąYra ir daugiau privalumu... pvz automatine parkavimo sistema LS modeliuose... na ir visokiu kitokiu japonisku technologiju sedevru
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimą
maybach exeleros (jei kam nors ka nors tai sako.cia geresnis uz ta mersa
Comment
-
Specifications
At the Concours d'Elegance
At the Concours d'Elegance
* Length : 5.89 m (19.3 ft)
* Width : 2.14 m (7.0 ft)
* Weight : 2660 kg (5864 lb)
* Engine : Bi-Turbo V12 oct-turbo from Maybach 57 S 700 hp (SAE) (522 kW), 1020 N·m (737 ft·lbf)
* Top speed : 351 km/h (218 mph)
* 0-62 MPH : 4.4 seconds
* Tyres : 315/25 ZR 23 Fulda Exelero
* Fuel used for Top speed test: 110 octane
* Cost: Approx. $3,765,432.10 (USD)
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimąJei ką nors geresnio žinot - parodykit
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Žinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
Sex'ovas ir elegantiškas Citroen DS Pallais
Linksmasis Citroen 2CV
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąO ką manai apie C6? Man tai visai patinka
Be to, dabar atnaujintas Citroen 2CV visai nieko žiūrisi, nors iš pradžių man šlykštus atrodė ir galvojau, ką su dizainu padrė -bet tai automobilis į kurį daug kartų žiūrėdamas pripranti. (nors tai visai kita kategorija nei C5 ar juolab C6, bet tokie automobiliukai žavi mane).
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNepamirskim, kad yra ir LS600
LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.
MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.
O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...
Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...
Man sportinio automobilio etalonas galėtų būti šis:
http://www.youtube.com/watch?v=-n-S26Tx4Z8
Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.
Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?
Parašė tivoli Rodyti pranešimąŽinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
Comment
-
Parašė sak76 Rodyti pranešimąTai kad jūs abu lyginat skirtingus segmentus...
LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.
MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.
O tas 'gerumas', čia jau kas ko ieško... Treke iš to mersedeso nieko gero, nes tai nėra sportinis automobilis. Komforto atžvilgiu vėlgi, elektronikos ir įvairių važiavimo kontrolės sistemų gausa mažina vairavimo malonumą. Kaina pernelyg didelė, AMG versijos apie 200K EUR. Žodžiu, automobilis labai turtingam pižonui ir tiek...
Jei man reiktų rinktis, iš biznio klasės segmento - Lexus LS, iš sportinių kupe, tikriausiai Corvette Z06 arba Acura NSX. Pirmojo techninės charakteristikos artimos F430 ir Gallardo, bet kaina mažesnė daugiau nei dvigubai. Aišku Chevrolet'as ne Ferrari, bet vairavimo malonumas panašus. O antrasis - devyniasdešimtųjų klasika. Yra ir naujesnė versija, tik jo kaina jau panaši kaip Z06...
Man sportinio automobilio etalonas galėtų būti šis:
http://www.youtube.com/watch?v=-n-S26Tx4Z8
Jokių elektronikų, tik tai ko reikia vairavimui. Geros būklės egzemplioriaus su nedidele rida kaina šiuo metu būtų apie 60-70K USD.
Beje kažkada buvo kalbama apie treko prie Lentvario statybas, ten berods Brundzos iniciatyva buvo, bet panašu, kad viskas ir baigėsi tik kalbomis. Gal kas daugiau turi informacijos?
Aš jaučiu panašius sentimentus kai kuriems 80-90-ųjų modeliams, ypač Lexus SC 400 (1991-1999), Alfa 75, Alfa 155, Audi Quattro ir kt.
2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"
Comment
-
Parašė Rokas Rodyti pranešimą1. BMW 6 nesilygina su MB CL, nes ne ta klasė. BMW 6 su MB CLS lygint reik.
2. MB CL'as buvo sukurtas, kaip labai greitas bei labai komfortiškas auto. Jei tau komforto ir vairavimo malonumo trūksta, tai... Pirmiausia pravažiuok su juo, o tada kritikuok, "kritike"
Comment
-
Parašė sak76 Rodyti pranešimąTai kad jūs abu lyginat skirtingus segmentus...
LS460/600 vs MB S, BMW 7, VW Phaeton, Audi A8, etc.
MB CL vs BMW 6, Bentley Continental GT, etc.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimąŽinau iškrisiu čia iš konteksto ir daugeliui pasirodys, jog tai kibirai...Bet bent man mieliausios mašinos yra šie Citroen gaminiai: Citroen DS Pallais ir Citroen 2CV. Šie modeliai seniai tapo automobilio dizaino ikonomis ir man turi kažkokio žavesio.
Sex'ovas ir elegantiškas Citroen DS Pallais
O kaip jums naujasis C5?
Universalas:
Nežinau kaip jums, bet man jis tikriausiai vienas gražiausių 'žemiškų' automobilių, o žinant, kad tai Citroen tai turi būti tikrai nepaprastas automobilis .
Comment
Comment