Neieškokite problemų
Viskas turi savo kainas.. normalu, kuo naujesnė mašina, tuo dalys brangesnės
Tačiau hondos tikrai patvarios, prižiūrėt riekia ir savų šrotų žinot
2 mėnesius jau lakstau po turgus, kasdien po n kartų vartau skelbimus ieškodamas auto... Per tą laiką nuomonė keitėsi n kartų... Ieškausi dyzelio nuo 97m., pageidautina sedanas, kubatūra nuo 1,6 iki 2,0, klima, elektra ir t.t. Mokėt žadu iki 16000LT, t.y. ~4600 eurų. Pastaruoju metu esu apsistojęs prie: Alfa Romeo 156 (ilgą laiką jos vienos ir teieškojau, bet visgi abiejų pakabų silpnumas baimina ), Mitsubishi Galant (nuo 97'), Peugeot 406 (nuo 99'). Kas dar ką gali pasiūlyt, galbūt į ką nors nesu atkreipęs dėmesio
audinkeles... aš tau siūlyčiau pasižvalgyti į Citroen Xm, ypač 2,1 kubaturos dyzeliuka. aišku, jei nori naujesnės, tai superine mašina yra renault laguna 6bėgių 2,2 tdi. www.manoauto.tvk.lt neblogas puslapis
Hm... o kiek Audi A4 ar A6 kainuotų? Hammer, reik turėt savo tvirtą nuomonę Juk tu važinėsi, jei ką tai parduosi
P.S. Iš tavo variantų man galantas nieko, dėl tos priežasties, kad ne itališkas ir ne prancūziškas B)
A4 per daug banalu Tas pats ir IV golf'as apie kurį irgi ilgai galvojau... Bet labai jau skurdūs salonai Nors visgi vokiečių 1,9TDI yra nepakeičiamas auksas... Na o A4 dar priedo ir senos iki kokių 5 eurų... Galantą turėjo draugelis porą mėnesių, tiesa 2,5 benzą. Buvo patenkintas, bet visgi pardavė ir imtų nebent naujesnį dyzelį. Pežą turi tėvas. Pas jį 2001 galo benzas. 1,8l, traukia gerai, komfortabilus, gera izoliacija ir t.t. Jis man patinka, bet visgi ar reik šeimoj antro tokio pat automobilio? Na man tiesą sakant nesvarbu, jei daiktas man patinka, galiu tokių ir 10 šalia turėt Alfa... Didžiausia mano meilė ir didžiausias galvos skausmas... 2 mėnesius jų ir teieškojau... Benzininiai Twin Sparkai gan greit atkrito... Per daug nepatvarūs. Pradėjau dairytis 1,9JTD kurie pasižymi kur kas didesniu patvarumu, bet vėlgi pabūgau važiuoklės Širdžiai mieliausia Alfa, kišenei mieliausias Pežas.
/\
156-ta ir aš labai domėjausi, labiausiai pasisekęs koncerno modelis. Tikras automobilis skirtas vairuotojui, išorės dižainas, salonas, viskas tiesiog užburia. 1998m. Europos metų automobilis. Techniškai pažangus. Dėl gėdimų tai teko girdėt, kad iki 100 000km nelinkus jin gesti, po to tik pradeda ožiuotis. Gedimai gal ir liktų gedimais, bet tikriausiai niekam nepaslaptis, kad ne Vokiškų automobilių taisymas nemenkas malonumas, lyginant su Vokiška technika. Kaip bebūtų, gal ir galima paaukot keletą tūkstančių vardan savęs ir įdomesnio automobilio, o ne vardan dar vienos Audi ar VW.
Na ką... Išsirinktas tik šiandien ryte iš Belgijos parvarytas Galant'as Dar stovėjo ant tralo, net variklio dangio negalėjau pasikelt Na bet dirba gražiai, nedūmina, apsukos nešokinėja, man bežiūrint atsirado kitas žiūrovas ir teko nedelsiant sakyt - perku Beeinant link banko rankpinigių nusiimt užmačiau tą patį žmogelį stebintį kol nueisiu, taigi teko likt saugot mašinos ir į pagalbą pasitelkt tėvus Baisoka visgi, kad be jokių diagnostikų imt ketinu, bet bent jau salonas teigia, kad auto nenudrožta Šiaip tai smagus auto - klima, visi langai elektra, spalva LABAI tamsiai žalia, beveik juoda
Vaidosius, kad dar ant tralo stovi Pirmadienį parsivešiu, nusiplausiu ir padarysiu pirmąją fotosesiją O Volvo variantą irgi mąsčiau S40 domino, o V70 jei neklystu tik universalai buvo?
Na o metai 98, rida - 160K
Jo... Belgai sucks... Arba čia parvežus tautiečiai pasisavino
O šis pokštas mane pravirkdė Dėliojaus visokius ratlankius, žiūrėjau kas kaip atrodo ir vienam pažystamui nusiunčiau šį variantą kaip bendrą automobilio vaizdą, o žmogus nepastebėjo klastos ir patikėjo, kad tai dabar ant mašinos estantys ratai Pažiūrėjęs dar kartą beabejo suprato
Comment