Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Man kyla klausimas - ką daro medžiotojai kurie neturi pickupo?
    Deda į automobilio priekabą.
    Beje, į pickupą geras elnias ar briedis irgi netilps.

    Comment


      Parašė Tramvajus Rodyti pranešimą

      Kaip tik priežastis skubėti padaryti gerą VT, kol dar savaeigių automobilių nėra, nes jie bendrai miestuose visai nieko nepagerins, o turi didelį potencialą pabloginti situacijas pėstiesiems ir miestų gyventojams. Visai geras ir labai liūdnas video apie tai, ko galime laukti, kai paplis savaeigiai automobiliai:
      Savaeigiai autobusai kita kalba, bet visai neaišku, kada jie pasidarys tinkami kasdieniam naudojimui.
      Kodėl autonominės auto turėtų pabloginti sąlygas žmonėms? Manau kaip tik bus mažiau greičio viršijimo, važiavimo per raudoną, nepraleidimo išvažiuojant iš kiemo ir pan. Manau net tokiu atveju jei žioplas pėstysis išbėgs į gatvę autonominės auto galės netgi greičiau sugreaguoti ir sustoti.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kodėl autonominės auto turėtų pabloginti sąlygas žmonėms? Manau kaip tik bus mažiau greičio viršijimo, važiavimo per raudoną, nepraleidimo išvažiuojant iš kiemo ir pan. Manau net tokiu atveju jei žioplas pėstysis išbėgs į gatvę autonominės auto galės netgi greičiau sugreaguoti ir sustoti.
        Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

          Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
          Tai priims taisyklės, kad negalės daugiau nei X min važinėti ieškodamas. Arba priims kitokius tarifus. Arba priims, kad gali išleisti žmogų tik prisiparkavęs. Arba dar n būdų kaip tokią "problemą" panaikinti.
          Paskutinis taisė Gator; 2025.01.13, 09:55.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            Tai priims taisyklės, kad negalės daugiau nei X min važinėti ieškodamas. Arba priims kitokius tarifus. Arba priims, kad gali išleisti žmogų tik prisiparkavęs. Arba dar n būdų kaip tokią "problemą" panaikinti.
            Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.

            Comment


              Parašė vital7777 Rodyti pranešimą

              Aha, tai kuom tada tas AI bus geriau uz zmogu vairuotoja, su visais sitais apribojimais? Kol kas AI tai labai blogai - jie nesugeba issivazineti gan paprastuose situacijose ir sudaro kamscius lygioj vietoj - siulau pasiziureti video is san francisco etc. O bendrai paemus - AI vairuojami auto neisprenzia nieko, o idealiu atveju jei kada nors veiks labai labai gerai, tai tik padidins trafika ir kamscius mieste. Nebent griaunam miestus ir visur darom 10 juostu autostradas.
              AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                AI išsprendžia pačią opiausią, darbo apmokėjimo problemą.
                Labiau ne darbo apmokėjimo, o kūno su pulsu darančio darbą. Dirbtinio intelekto su jį palaikančiais davikliais ir priežiūra bei atnaujinimais kaina irgi bus nejuokinga. Ir tikėtina ji labiau bus susijusi ne su savikaina, o su sutaupomais atlyginimais.

                Comment


                  Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                  Nes turėtų labai padidinti eismą. Dabar, kai važiuoji į centrą padarau du važiavimus automobiliu ir moki už stovėjimą. Autonominis automobilis padės išvengti stovėjimo mokesčio, nes AI gainios automobilį aplink centrą arba parvarydamą automobilį namo ir vakare parvarydamą į centrą - gaunam keturias keliones.
                  Puiku, reiškia reikės mažiau parkavimo vietų, t.y. nereiks parkavimo vietos ir namuose ir prie ofiso, užteks vienos namuose.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                    Tai taip, Rennes tik sąlyginai mažas miestas, kurį galima sėkmingai lyginti su Kaunu. Yra tokių sistemų jau daug kur, įskaitant ir Paryžių, kur vairuotojų nebėra vienose populiariausių 1 ir 4 linijose.

                    Taip, galbūt Lietuvoje tai kol kas sunku įsivaizduoti. Bet lygiai taip pat neaišku, ar artimiausiu laiku įvyks mistinė revoliucija, kuri, kaip kai kas forume teigia, padarys tramvajus nebeaktualia transporto priemone. Priminsiu, kad po Antrojo pasaulinio karo futuristai Amerikoje svaigo apie skraidančius automobilius. Rezultatą matome - amerikiečiai ir toliau stovi milžiniškuose kamščiuose, tik dabar jau svaigsta apie AI madą, kuri gal išspręs, o gal ir neišspręs, kamščių problemos.
                    Aš nors sakyčiau esu optimistas, kad ateityje laukia mūsų AI automobiliai ir visą kitą, ir nepaisant kaip toli AI pažengė per paskutinius metus, bet esame dar labai toli iki kažko tokio, kas čia forume buvo minėta, tikrai ne 10 metų. Nes realiai, kad AI veiktų efektyviausiai turėtų dauguma automobilių būti su AI ir galima bendrauti tarpusavyje, tai iki tokio lygio ne vienos dešimties metų reikės.

                    Comment




                      Visiems AI vairavimo kosmonautams

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą


                        Visiems AI vairavimo kosmonautams
                        Nenustebciau, jog bendrai visuomenėje tokios kolkas dar utopinės idėjos susilaukia daug palaikymo, kai paskaičius komentarus apie tramvajų Kaune apart šio forumo dominuoja vien neigiami komentarai.

                        Comment


                          BNS / TV3.lt 2025.02.25
                          Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų
                          Grupė Seimo narių siūlo istorinės vertės transporto priemonę laikyti automobilius, sulaukusius 40 metų.
                          Šiuo metu istorinis automobilis gali būti pripažintas, jeigu yra sulaukęs 30 metų. „Regitros“ BNS pateikti duomenys rodo, jog Lietuvoje iš viso užregistruoti 2683 automobiliai su istoriniais numeriais. Iš jų 1531 transporto priemonė yra pagaminta po 1985-ųjų.
                          Tai reiškia, kad jei toks įstatymas būtų priimtas dar šiemet, minėti automobiliai prarastų savo statusą.

                          Pagal antradienį registruotus saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimus taip pat siūloma atsisakyti nuostatos, kad modelis turi būti nebegaminamas mažiausiai 15 metų.

                          „Istorinio automobilio statusas būtų suteikiamas iki 1985-ųjų metų. Manau, kad tai – tie laikai kai istoriniai automobiliai turėjo savo autentiškumą ir savitumą (...). Manau, kad istorinis automobilis turi būti istorinis, tikrai senas“, – kalbėjo vienas iš pakeitimų iniciatorių A. Nedzinskas.

                          https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...asinu-n1400435
                          Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
                          Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.

                          Comment


                            Nedzinskas nervuojasi kad jo Pobieda turi tokį pat statusą kaip trečias golfas, todėl reikia keisti istorinių amžių. Įdomu, vaikiško šampano problemą nedzinskas jau išsprendė? Juk dėl to jį išrinko į Seimą.
                            -

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              BNS / TV3.lt 2025.02.25
                              Siūlant ilginti istorinių automobilių amžių, statusą prarastų per 1,5 tūkst. mašinų


                              Tai, kad 1995 m. pagaminti automobiliai nelabai istoriniai, tai teisybė.
                              Ar ši problema dabar yra prioritetinė Seimui - atskiras klausimas.
                              Tai nėra taip, kad sėdi ir tik svarbiausius klausimus sprendi. Kaip ir kiekvienam darbe yra keli svarbiausi, nemažai vidutinių, nemažai menkai svarbių.

                              Logiškas ištaisymas, nes 3 golfas tai ne istorinis, o dar normaliai esme dalyvaujantis kaip įprastas automobilis.

                              Comment


                                Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Toli gražu ne visi seni automobiliai registruojami kaip istoriniai.
                                  Turi būti originalūs - bet tai tas pats galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.
                                  Taip pat turi pažadėt nenaudoti kasdienai (TA tik kas 5 metus ir paprastesnė). Bet ir tas taip pat galioja ir 3 golfui, ir tikrai istoriniam.

                                  Taip, kad vis tiek lieka tas metų klausimas esminis, nes visi kiti reikalavimai galioja vienodai.

                                  Comment


                                    Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
                                    Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Turbūt dešimtys tūkstančių senesnių automobilių tiesiog yra paprasti ir jiems taikomi visi einamieji reikalavimai. Draugo sūnus turi Golf II, berods 1986 m. Tvaroksi kaip su paprasta.
                                      Tas įstatymas labiau aktualus autotechnikos megėjams, restauratoriams ir kolekcininkams.
                                      Tai aišku ki, kad niekas prievarta nededa istorinių numeriu sulaukus amžiaus. Turi pats kreiptis.
                                      Ir nėra jokio punkto, kuris išskirtų 3 golfą nuo tikros istorinės. Abu atitinka amžių. Abiem reikia originalių dalių, abiem reikia nebūt kasdieniais.
                                      Taip, kad jei nuspręsi, kad tavo golfas nebebus kasdieninis, tai lygiai taip pat gausi istorinį numerį.

                                      Comment


                                        Daug piknaudžiavimo su tais istoriniais automobiliais, tai kaip ir logiškas būtų sprendimas.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X