Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).

    Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
    Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

      Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
      Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?

      Comment


        Apart tą Toyota Hilux iš "Top Gear: Killing a Toyota"
        Daužė, mėtė, padegė, numetė nuo namo ir toliau veikia.



        Comment


          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

          Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
          Nėra tokių

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Nėra tokių
            Ką rekomenduotum vietoj Civic'o?

            Comment


              Jazz Turiu 2013, per 11m. ir apie 270 k. km. neturėjo visiškai nei vieno gedimo Tik jau rūdis viena kita kaltis pradėjo o šiaip dauguma Toyotų vis dar neužmušamos, aišku, priklauso nuo modelio.
              Paskutinis taisė wrm; 2024.03.21, 22:13. Priežastis: pridėta rida

              Comment


                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                Ką rekomenduotum vietoj Civic'o?
                150-200k km nuo taško A iki taško B veš visos

                Comment


                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                  Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
                  Audi 80 B3

                  Comment


                    Parašė t-k-k Rodyti pranešimą

                    koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
                    UAZ-452

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                      Nuomonės apie šitą?
                      Turim šeimoje ir sedaną, ir hečbeką, abu su 1,5 benziniais varikliais. Esam labai patenkinti, puikūs automobiliai. Skirtumas tarp hečbeko ir sedano, tas, kad hečbeko didesnė ir patogesnė bagažinė ir sportiškiau atrodo, sedanas - elegantiškesnis. Minusai: jei sunki koja, stovi daug kamsčiuose, tai kuro sąnaudos apie 9, seno dizaino multimedija.

                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                      Tas 1.5 trijų cilindrų ne stebuklas, net naujam normalus tepalo suvartojimas galimas iki 1l/1000km. Ilgaamžiškumas Hondos irgi istorijos vadovėliuose likęs. Iš kitos pusės ko gero daugumos šiuolaikinių auto direct injection benzų tos pačios bėdos kamuoja.
                      1,5 motoras yra 4 cilindrų, 1,0 - 3 cilindrų

                      Comment


                        Ačiū Kaid

                        Esu nustebęs kad forume ant jų varoma. Nemažai apžvalgų indikuoja kad tai geriausias automobilis savo kategorijoje. Car and Driver jį deda #1 keliuose skirtinguose reitinguose.

                        Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
                        ​​​

                        Comment


                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                          Koks ar kokie automobiliai yra labiausiai ilgaamžiai ir negendantys?
                          Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                            Ar yra kažkokių problemų su tepalais, kaip indikavo šiame forume?
                            ​​​
                            Nėra. Mūsų atveju viskas laiku ir oficialiame servise aptarnaujama.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
                              Priusai yra labai geros mašinos, labai talpios, mažų sąnaudų. Tik po 10-15 metų tenka pasikeisti hibrido akumą, nežinau po kiek jie eina Lietuvoje, naujas JAV kainuodavo $2000 antram Priusui ir $2500 trečiam. Dar yra visokių perdirbinių, tie pigesni, bet ir eksploatavimo trukmė atitinkama. Jeigu automobilis patinka ir nėra labai nutrintas, tikrai verta pasikeisti ir važiuoti toliau.

                              Comment


                                Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
                                Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
                                -

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Akumai susideda iš atskirų blokų, dažniausiai pirmi nusibaigia viduriniai, ten karščiausia. Užtenka pakeisti tuos bloguosius, tik reikia rasti pakeitimui panašių parametrų į "gerus" naudotus. Ir gerai būtų kad remontininkas nepagailėtų laiko baterijos ekvalizavimui.
                                  Dar yra JAV firmelė, gaminanti didesnės talpos ličio alternatyvas už panašią kainą (originaliai pas senus priusus ne pluginus NiMH).
                                  Esmė kad ardyti akumą kas 2 mėnesius yra brangiau negu tiesiog visą pakeisti iš karto.
                                  O dėl ličio jonų pakaitalų tai kaip tik prieš porą dienų skaičiau apie vieną tokią firmelę iš JAV, kur bateriją sukūrė atrodo visiškas neišmanėlis ir visiems ją įsigijusiems prasideda vargai ir iš viso baterijos keitimai. Tai tikrai yra įmanoma, tik reiktų sulaukti realiai mokančių tokią padaryti.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tie, su kuriais taksistai/kurjeriai važinėja, anksčiau būdavo dyzeliniai VW, dabar hibridiniai prius.
                                    Prius su dujom kosmiškai maža kilometro kaina gaunasi, todėl taksistai važinėja.
                                    Gal ir ilgaamžiškiausi, bet nebūtinai, nes ta pigi kilometro kaina atpirktų net jei nebūtų ilgaamžiškiausi.

                                    Comment


                                      Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
                                      Belekiek daug jų.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                        Kodėl šitas 40+k EUR Toyota sedanas toks populiarus Vilniuje?
                                        Belekiek daug jų.
                                        Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                          Nemačiau tokių dar Vilniuje (čia ga amerikietiškas variantas?).
                                          Gal iš JAV tempia, ten jos populiarios. Dėvėtos apie 20k. Paprastas sedanas tik JAV kelis metus buvo "most reliable car in its class". Ir dydžio kaip laivas. Labai daug detalių, įskaitant variklį, dalinasi su Lexus ES.
                                          ​​​​​​
                                          Vilniuje irgi belekiek daug. Visokiausių versijų. Kai atkreipiau dėmesį tai visur jas matau. Žymiai daugiau nei užsienio šalyse kuriose laikas nuo laiko būnu.


                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240411-003306_Gallery.jpg Views:	1 Size:	278,2 kB ID:	2123474
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240411-003306_Gallery.jpg Views:	0 Size:	278,2 kB ID:	2123475
                                          ​​
                                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.04.11, 00:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X