Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
nuo +10 laipsnių žieminės pradeda panašėt sukibime su vasarinėm, prie +5 jau susilygina. Vėlgi tos pačios žieminės būna skirtigų mišinių, kietesnio, minkštesnio kurie skirtingai elgias prie temperatūrų. Dar niuansas sausas ar šlaipias asfaltas - žieminė gali blogiau stabdyta ant sauso prie +7, bet ant šlapio kraus į vienus vartus. stabdymui labai didelę reikšmę kas prieš tai buvo su padanga, ar važiuota ir pašilus, ar tieiog aplinkos temperatūros. Taip kad aiškint "teste kibiriukas prie bbz kokios temp. stabdė blogiau su su bbz žieminėm" tai jau žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
Būtent, žmonės galvoja, kad žieminės reikalingos tik po pusnynus važinėti, o tai, kad ant sauso asfalto dar net prie pliusinės temperatūros žieminės geriau dirba nežino. Tokie balandžio 1 d. skuba padangų keisti ir po to stebisi iš kur tiek avarijų "netikėtai" pašalus.
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
Gal aš per ramiai važinėju. Nepamenu kada bilekokiais padangas būčiau privedęs iki cypimo ir slydimo posūkyje. Nors ir mėgstu praignoruoti perteklinius greičio ribojimus naujai išasfaltuotuose šunkeliuose.
Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.
Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
žieminės prie 20+ temperatūros perkaitinėja, stipriau dėvisi, ir kas blogiausia - stabdymo kelias ilgėja. Šoninis palaikymas irgi krenta. Aišku važiuojant pensininko režimu nepajusi tol ko neįvažiuosi netikėtai kam subinėn.
15min.lt 2024.03.08 Ar tikrai nuo šiol kas mėnesį teks susimokėti už šildomas sėdynes automobiliuose?
Jeigu iki šiol, norėdami įsigyti transporto priemonę, pavyzdžiui, su šildomomis sėdynėmis, už tai sumokėdavote iš karto, dabar vairuotojams to daryti nebus būtina. Gamintojai skelbia, kad tiesiog reikės užsisakyti prenumeratą, už kurią vėliau tektų sumokėti atitinkamą mokestį
Jau įsigiję automobilius, net BMW markės, neturėtų sunerimti – mokestis buvo siūlomas tik naujiems modeliams Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Naujoje Zelandijoje ir Pietų Afrikoje. Tiesa, dėl menkos paklausos BMW apsigalvojo.
Atšaukė galimybę prenumeruoti
Pirmą kartą BMW automobilių gamintojai apie tokią prenumeratą paskelbė 2020 m., tai turėjo būti vienas iš daugelio būdų suteikti lankstumo klientams, kurie galėtų pasirinkti mokėti už transporto priemonės funkcijas, kai jiems patogu, ir nustoti mokėti, kai jų nebereikia.
Tačiau vietoj tokių galimybių, kaip padidintas elektromobilio našumas, kurį vėliau pasiūlė „Mercedes“, ar kitų technologijomis paremtų funkcijų, pavyzdžiui, autonominio parkavimo ar 5G duomenų ryšio, BMW sulaukė kritikos dėl to, kad sugalvojo imti abonentinį mokestį už jau gamykloje sumontuotas šildomas sėdynes.
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).
Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
Comment