Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O kas nors galvojo, kad ev daugiausia ten? Juk čia bendra suma įskaitant automobilius iš senai pirktus.
    Ev procentas daugiau nei įspūdingas.

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą

      Gal rytoj bus -1. Kas dieną nesukinėsi gi greičio.
      Ir žieminės padangos ant sauso asfalto sukimba prasčiau negu vasarinės.
      Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Kiek tekdavo klausyti interviu auto laidose, tai 7°C yra riba nuo kurios žemiau yra žieminių pranašumas, aukščiau – jau vasarinių. Drėgmės niekad neakcentavo. Pvz. Formulėj 1 aišku visos ten vasarinės, bet kuo minkštesnis mišinys, tuo greitesnis, nes labiau limpa. Visgi, įprastų padangų bandymai daryti, jog vasarinė aišku vasara geriau stabdo, sakykim nuo tų 7°C, bet prie žemesnės tiesiog vasarinė labiau kietėja, tai ir sukibimas mažėja, nes darosi tarsi plastmasinė. Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
        skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
        *censored*

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Ten dar chemijos daug įvairios, ne tik gumos kietumas, bet atsargiai žiūrėčiau į paties teiginį.
          Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.

          -

          Comment


            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

            Nzn kokios priežastys (chemija, minkštumas, protektoriau raštas), bet žiūrėjau youtube kibiriukų testus, tame tarpe stabdymo ant asfalto, ir vienas išsiskyrė prasteniu stabdymu, pasirodo jis vienintelis buvo su žieminėmis. Padangų modelio neprisimenu, bet iš top tier. Kituose testuose kur tas pats automobilio modelis buvo su vasarinėmis, skirtumo didelio nebuvo.
            nuo +10 laipsnių žieminės pradeda panašėt sukibime su vasarinėm, prie +5 jau susilygina. Vėlgi tos pačios žieminės būna skirtigų mišinių, kietesnio, minkštesnio kurie skirtingai elgias prie temperatūrų. Dar niuansas sausas ar šlaipias asfaltas - žieminė gali blogiau stabdyta ant sauso prie +7, bet ant šlapio kraus į vienus vartus. stabdymui labai didelę reikšmę kas prieš tai buvo su padanga, ar važiuota ir pašilus, ar tieiog aplinkos temperatūros. Taip kad aiškint "teste kibiriukas prie bbz kokios temp. stabdė blogiau su su bbz žieminėm" tai jau žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
            *censored*

            Comment


              Parašė PukiS Rodyti pranešimą

              žieminės gaidys - švelniai tariant kvaila.
              važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.

              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                važinėk žieminėm vasarą, niekas nedraudžia.
                matau su teksto suvokimu irgi sunku, ane?
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                  skirtingi mišiniai skirtingai dirba, yra tokių vasarinių kuriom riba 10 laipsnių. Bet taip, aiškint kad vasarinės ant sauso asfalto sukimba geriau net ir žiemą gali tik visiškas diletantas
                  Būtent, žmonės galvoja, kad žieminės reikalingos tik po pusnynus važinėti, o tai, kad ant sauso asfalto dar net prie pliusinės temperatūros žieminės geriau dirba nežino. Tokie balandžio 1 d. skuba padangų keisti ir po to stebisi iš kur tiek avarijų "netikėtai" pašalus.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.01, 12:50.
                  Flickr

                  Comment


                    Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.

                    Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.

                      Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
                      Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
                      Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Turiu visiškai priešingą patirtį su žieminėmis vasara.
                        Esu taip "damušinėjęs" vasarą berods Conti Winter contact 3 ir kažkuriuos žieminius Bridgestone. Tai valdomumo pojūtis buvo labai prastas. Padangos labai kaito važiuojant didesniu greičiu, per stipresnį lietų sukibimas buvo toks, kad atrodė jog važinėčiau žiemą su tomis pačiomis žieminėmis (kuriioms žiemą jokių priekaištų neturėjau). Taip pat pvz. važiuojant į posūkius, jos imdavo cypti ir slysti kažkur -20 km/h nuo greičio, kuriuo galėjau tą posūkį įveikti su vasarinėmis. O vasarinės kažkas iš Hankook'u ventus, kurie tikrai ne brangiausi ar premium klasės. Tai po tų dviejų vasaros sezonų pasidariau kategorišką nuostatą sau, kad žiemą - žieminės, o vasara - vasarinės.
                        Gal aš per ramiai važinėju. Nepamenu kada bilekokiais padangas būčiau privedęs iki cypimo ir slydimo posūkyje. Nors ir mėgstu praignoruoti perteklinius greičio ribojimus naujai išasfaltuotuose šunkeliuose.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                          Nemėgstu žiemą važinėt su pusplikėm padangom, tai žiemines mėgstu damušinėt vasarą. Sakyčiau geros žieminės mūsišką vasarą geriau nei vidutiniškos (bet ir ne kinietiškos) vasarinės. Geriau laikosi ant kelio, stabilesnės per lietų ir t.t. Gal kitur prie +40 ar vokiškais greičiais vasarinės suvarytų į vienus vartus. Ir net minkšto mišinio žieminių per vieną vasarą nuo 5mm nesudrožiau iki nebelegalaus protektoriaus. Kai dėjau naujas žiemines, senas palikau su 4mm likučiu. Gal dar montažkė pardavė kam nors , o ne perdirbimui atidavė. Vienintelis trūkumas - su žieminėm degalų sąnaudos stabiliai 0.5L didesnės.

                          Aišku su topinėm vasarinėm gal būtų kitaip.
                          žieminės prie 20+ temperatūros perkaitinėja, stipriau dėvisi, ir kas blogiausia - stabdymo kelias ilgėja. Šoninis palaikymas irgi krenta. Aišku važiuojant pensininko režimu nepajusi tol ko neįvažiuosi netikėtai kam subinėn.
                          *censored*

                          Comment


                            15min.lt 2024.03.08
                            Ar tikrai nuo šiol kas mėnesį teks susimokėti už šildomas sėdynes automobiliuose?
                            Jeigu iki šiol, norėdami įsigyti transporto priemonę, pavyzdžiui, su šildomomis sėdynėmis, už tai sumokėdavote iš karto, dabar vairuotojams to daryti nebus būtina. Gamintojai skelbia, kad tiesiog reikės užsisakyti prenumeratą, už kurią vėliau tektų sumokėti atitinkamą mokestį
                            Jau įsigiję automobilius, net BMW markės, neturėtų sunerimti – mokestis buvo siūlomas tik naujiems modeliams Vokietijoje, Jungtinėje Karalystėje, Naujoje Zelandijoje ir Pietų Afrikoje. Tiesa, dėl menkos paklausos BMW apsigalvojo.

                            Atšaukė galimybę prenumeruoti
                            Pirmą kartą BMW automobilių gamintojai apie tokią prenumeratą paskelbė 2020 m., tai turėjo būti vienas iš daugelio būdų suteikti lankstumo klientams, kurie galėtų pasirinkti mokėti už transporto priemonės funkcijas, kai jiems patogu, ir nustoti mokėti, kai jų nebereikia.

                            Tačiau vietoj tokių galimybių, kaip padidintas elektromobilio našumas, kurį vėliau pasiūlė „Mercedes“, ar kitų technologijomis paremtų funkcijų, pavyzdžiui, autonominio parkavimo ar 5G duomenų ryšio, BMW sulaukė kritikos dėl to, kad sugalvojo imti abonentinį mokestį už jau gamykloje sumontuotas šildomas sėdynes.

                            https://www.15min.lt/m/id/verslas/au...e-1636-2204508

                            Comment


                              Gal kas žinot kodėl Europoje nepardavinėja Hyundai Sonata?
                              Viskas labai gerai, įskaitant patikimumą, ir kainuoja kaip biudžetinis sedanas.







                              Edit: Nuotraukose kiek brangesnė Sonata versija su apie 300 hp, kuri kainuoja apie $35k.
                              Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 12:20.

                              Comment


                                Bet nėra ir kitų labai konkurencingų Hyundai modelių, pvz Elantra (starting at $22,775).


                                Comment


                                  Nuomonės apie šitą?
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                    Nuomonės apie šitą?
                                    Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).

                                    Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                      Kaip suprantu viskas su juo, išskyrus raisbojišką išvaizdą, yra labai gerai (sedanas IMHO žymiai gražesnis).

                                      Bet bent jau LT bėda ta, kad jų mažai yra ir daug kainuoja. Pats prieš kelis mėn. ieškojau chečbeko kasdien drožti ir vienas variantų buvo toks civicas. Tai jų kainos maždaug 1,5 karto didesnės nei panašių metų golfo. Teko pirkti golfą
                                      Golfas trydos spalvos?

                                      Comment


                                        Visokie golfai visada buvo gerokai pigesni už Toyotas/Hondas, bet prasidėjus remontams pasimato kodėl golfas pigesnis

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                          Golfas trydos spalvos?
                                          Norėjau, bet rinkausi iš buvusių vadybininkų automobilių, o jie visi pilki arba juodi
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X