Tai kad Rusijoje nėra jokių technical merits. Istoriškai net biudžetinės klasės automobilio nemokėjo pasigaminti be Fiat pagalbos, o ir dyzelinių DMU traukinių taip ir neišmoko gaminti, nepaisant nelabai sėkingų DRkių. Nauji Moskvičiai yra, viso labo, kinietiškos mašinos su Moskvič ženkliukais. Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.
MiG'ai pas juos geri. Nors MiG-9 1946 m. pritaikė reverse-engineeredBMW variklius, bet netrukus su MiG-15 ir MiG-17 atsvėrė amerikonus Vietname. MiG-29 pardavė net Vokietijai jau po jos suvienijimo. Modelis iki dabar plačiai naudojamas. Tiktų, kaip transporto priemonė ir iki Šanchajaus nusipirkt hamburgerio ir atgal, be jokių vizų.
Tesla Model Y yra perkamiausias automobilis pasaulyje (2023). Pagal dabartines pardavimo apimtis tikėtina kad ir šiemet bus perkamiausias automobilis pasaulyje.
Hertz išpardavinėja dešimtis tūkstančių Tesla, ir kainos nuo $21k (Tesla Model 3, 2021). Čia JAV, tai mum mažiau aktualu. Pas mus galima rasti minimaliai dėvėtus Model 3 Long Range apie €25k.
Apačioje pirmas pasitaikęs Model 3, tikrai galima rasti geresnių pasiūlymų. Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
Nebūtinai elektrinis.
Tai kad Rusijoje nėra jokių technical merits. Istoriškai net biudžetinės klasės automobilio nemokėjo pasigaminti be Fiat pagalbos, o ir dyzelinių DMU traukinių taip ir neišmoko gaminti, nepaisant nelabai sėkingų DRkių. Nauji Moskvičiai yra, viso labo, kinietiškos mašinos su Moskvič ženkliukais. Nu nemoka Rusija gaminti transporto priemonių nors nusišauk.
Švedas Bo Andersson buvo GAZ vadovu 2009 - 2013 ir paskui AvtoVAZ vadovu 2013 - 2016. Kažkokioj švedų laidoj mačiau labai išpopuliarėjusį interviu su Bo, kur jo klausė apie darbą Rusijoje ir Rusijos industrinius pajėgumus. Jis ten be gailesčio išsiliejo. Apie GAZ mažai kalbėjo, o darbą AvtoVAZ vadovu lygino su plaukiojimu šūdų baseine. Taip ir išsireiškė. Į visas puses absoliuti nekompetencija, korupcija belekokia, pridaryta ypatingai durnų sprendimų kuriuos labai sunku pakeisti, perteklinės biurokratijos belekiek ir t.t. Automobilių surinkėjai ryte į darbą girti ateina. Ne išgėrę, o girti. Ir t.t.
Ieškojau to inteviu (jis švediškas, bet gal yra angliški titrai) ir neradau.
Randu tik interviu kuriuos publikavo pats AutoVAZ ar Renault-Nissan-Mitsubishi (AutoVAZ buvę partneriai). Šiuose interviu jis giria Rusijos automobilių rinka, kad ji tuoj taps Europos didžiausia. AutoVAZ yra "one of the great companies", "world class products", "Russia has great workers". Visiškai nieko panašaus į ką jis kalbėjo švediškai, palikęs AutoVAZ.
Tesla Model Y yra perkamiausias automobilis pasaulyje (2023). Pagal dabartines pardavimo apimtis tikėtina kad ir šiemet bus perkamiausias automobilis pasaulyje.
Hertz išpardavinėja dešimtis tūkstančių Tesla, ir kainos nuo $21k (Tesla Model 3, 2021). Čia JAV, tai mum mažiau aktualu. Pas mus galima rasti minimaliai dėvėtus Model 3 Long Range apie €25k.
Apačioje pirmas pasitaikęs Model 3, tikrai galima rasti geresnių pasiūlymų. Koks sedanas už tokią (ar žemesnę) kainą Lietuvos sąlygomis būtų geresnis variantas?
Nebūtinai elektrinis.
2019, 70kkm
75 kWh, 455 hp
€28k
Lietuvoje visokių citybee automobiliai nurošomi dar net grantiniam nepasibaigus, tai pirkti naudotą nuomotą auto reiktų truputį smegenų neturėti.
Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
Ne tik ridoje esmė, o kaip drožiami automobiliai, pats dažnai matau kaip per visokias žvyruotas aikšteles, bordiūrus skraido citybee automobiliai daužydami dugną, nes kai ne savo auto, tai svarbu kuo greičiau nuvažiuot nelėtinant per visokius kalnelius.
Na čia dažnai galima matyti iš ridos. Kur 2 metų senumo rida 200k tai aišku kaip buvo naudotas ir kokio stovio jis bus. Šita tesla tai pagal ridą panaši į tipinio lietuvio 15k per metus.
Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.
Viena yra 200k pravažiuoti lygiam autobane 150km/h. Kita yra trigubai mažiau atidrožta miestuose ir įvairiais keliais. Su ne mažiau motovalandų nei pirmu atveju.
Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.
Tie kurie pravažiuoja 200k per 2 metus ne autobanais važinėja, o drožiami mieste kkaip taksi ir pan.
Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.
100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.
Šiaip būna darbinių auto kurios susuka po tiek. Didesnių valstybinių masteliais nesunkiai gaunasi. Net ir LT vadybininkai Vilnius-Kaunas-Klaipėda važinėdami nesunkiai po 50k+ susuka. Vokietijoj/Prancūzijoj/Lenkijoj nesunkiai ir 100k per metus gaunasi.
100k per metus susukantis taksi vėlgi atrodytų kaip kelis kart daugiau autostradom nuvažiavus mašina. Būna, bet ir būklė atitinkama.
Taigi 2 metų senumo ne Prancuzijoje važinėtas pardavinja.
Kodėl Vilniaus sovietinių daugiabučių kiemuose tiek daug premium gamintojų top-of-the-range modelių?
Automobiliai nebūtinai nauji, bet vis dar naujausi modeliai. Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio, BMW X6, Volvo XC90, Lexus NX ir t.t.
Įdomiai atrodo duobėti ir neapšviesti parkavimai, kur parkuojama belekaip, bet kas ketvirta kas penkta mašina premium gamintojų top-of-the-range modelis. Ne visi parkavimai taip, bet jų nemažai.
Tas naujausias dizainas tai toks... nelabai vykęs.
Man naujasis dizainas gražesnis už senąjį, nėra tuščios pievos per vidurį.
BET: dabartinis proporcinis šriftas baisiai atrodo kai pasitaiko "I" arba "1" - simboliai susigrūdžia vienas prie kito.
Comment