Įdomiausia yra kaina.
Kažkaip neįprasta kad elektrinė Volvo yra pigiausias savo segmento automobilis.
Pigesnis nei Kia ar Byd.
In a perfect prelude to the fully electric small SUV’s arrival in some markets later this year, it has been crowned Car of the Year by The Sun and Small SUV/Crossover of the Year in the News UK Motor Awards.
Rob Gill, The Sun Motors Editor, said: “The EX30 is everything you expect a modern Volvo to be – safe, Scandi cool and sustainable – at a price you’d never expect.
“The EX30 is going to be a huge hit. We’re utterly convinced of it. Not only does it take home our Small SUV/Crossover of the Year crown, it is the stand-out winner as The Sun Car of the Year.”
Jeigu mašina nėra garantinė, lupi lauk SIM kortą ir važiuoji ramus. Tik visa šitai jau bus ankščiau surinkta telefonu
išsilupi sim kortą ir nebeturi nei įkrovimo stotelių žemėlapio, nei galimybės nuotoliu įjungti šildymą. nebūtų geriau tęsti nuotolines paslaugas, tik ne per gamintoją, o per savo serverį?
išsilupi sim kortą ir nebeturi nei įkrovimo stotelių žemėlapio, nei galimybės nuotoliu įjungti šildymą. nebūtų geriau tęsti nuotolines paslaugas, tik ne per gamintoją, o per savo serverį?
Reikia rinktis kas svarbiau - ar privatumas, ar keletas funkcijų, be kurių galima išgyventi. Atsakymas "neturiu ko slėpti" netinka.
Reikia rinktis kas svarbiau - ar privatumas, ar keletas funkcijų, be kurių galima išgyventi. Atsakymas "neturiu ko slėpti" netinka.
Reikia rinktis abu, dėl to ir propaguoju išmanių paslaugų teikimą pats sau, kai prietaisai jungiasi ne prie svetimo kompiuterio, o prie mano (ar bent jau pačio išnuomoto kur nors duomenų centre).
Reikia rinktis abu, dėl to ir propaguoju išmanių paslaugų teikimą pats sau, kai prietaisai jungiasi ne prie svetimo kompiuterio, o prie mano (ar bent jau pačio išnuomoto kur nors duomenų centre).
kiek tipinių vairuotojų sugebės perprogramuoti chipą ir pasistatyti savo serverį?
JAV energijos departamentas buvo paskelbęs varžybas sukurti vilkiką su didžiausiu energetiniu efektyvumu.
Dabar yra rezultatai. Laimėjo Volvo, energetinį efektyvumą pagerinusi daugiau nei 2,3x (improvement in ton-mile-per-gallon).
Daugiau nei 2x. Belekas
Dabar yra naujos varžybos "SuperTruck 3" sukūrimui.
Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
Taigi Volvo legalus kinietis, priklauso Geely, Volvo didesnė dalis R&D - EU, kaip ir dalis gamybos, bet komponentai ir tt iš šalies sutelkta kurioje 60 ar70% elektroakumuliatorių gamybos, bei kuri stipriai pažengusi elektroautomobilių gamyboje, beigi dotuojami šie sektoriai paskutinius 20 metų.
Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.
Energetinis efektyvumas yra gerai, bet yra kiti aspektai. Pvz nuotraukoje vilkikas nesugeba padaryti posūkio neišvažiuojant į priešpriešinį eismą, realybėje važiuojantys vilkikai sugeba. Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą, saugumo žymėjimų ir dar neaišku ko. Nors dar reikia nepamiršti, kad Europoje važinėjantys Volvo vilkikai ir taip yra apie 2x energetiškai efektyvesni nei JAV važinėjantys hauleriai.
omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
Nuotraukoje esantis neturi veidrodžių kurie didina oro pasipriešinimą
Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
Arba kažką blogai suprantu arba čia max nelogiška.
Europiniai vilkikai 2x mažiau degalų sunaudoja nei JAV?
Ir internetas rodo kad plius minus tas pats.
Tai reikia žiūrėti ne best class, o kokie realiai važiuoja.
omg bbd, "nesugeba" ... dailininkas taip mato, o ne "vilkikas nesugeba".
omg bbd, "neturi veidrodžių" ... užtai turi kameras aplinkui.
omg bbd "saugimo žymėjimų neturi" ... nzn kas tai yra, bet turbūt ypatingai įtakoja į oro pasipriešinimą.
Dailininkas? Prie ko čia dailininkas jeigu kalbame apie realų prototipą?
Kameros yra brangios ir mažai efektyvios, bet daug dažniau gendančios.
Jei čia norėjai parašyti kažką, kad tipo nesamonė ir galutiniam rezultate taip nebus (nu nes veidrodžiai privalo būt ir pan.), tai siūlau kada autostradoj atkreipt dėmesį, pamatysi ne vieną fūrą be veidrodžių, tik su kamerytėm iškištom, jau šiandien mūsų keliais važinėjančią
Idomu kur jūs matote tiek neatitinkančių rekalavimų fūrų Ar jau panaikino veidrodžius kaip privalomą fallbacką kai kameros eilinį kartą neveiks?
Comment