Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
    O ką laikom "važiuoja"? Jeigu apsukos minimalios tik tiek, kad variklis neužgestų, tai čia važiuoja ar nevažiuoja? Man asmeniškai "važiuoja" yra kai laikai pavarą, paspaudi gazą ir mašina greitėja normaliai be trūkčiojimų - tai ir yra 6-a pavara prie 100km/h, apie 2.5k apsukų benzinui. Galima 90km/h važiuoti 6-a pavara teturint apie 2k apsukų, bet jau norint gazą paspaust, reiks 5-ą pavarą jau naudot.
    Jeigu jums 2k apsukų yra mažai tai tikrai vienareiškinškai blogai sureguliuota pavarų dėžė.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei tokios bėdos kamuoja - vairuok automatą.
    Nemėgstu automatų, aš geriau žinau kokios pavaros ir kada man reiks

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tada šachas ir matas.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Jei tokios bėdos kamuoja - vairuok automatą.
    o jei blogai automatas sureguliuotas?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Jei tokios bėdos kamuoja - vairuok automatą.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    O ką laikom "važiuoja"? Jeigu apsukos minimalios tik tiek, kad variklis neužgestų, tai čia važiuoja ar nevažiuoja? Man asmeniškai "važiuoja" yra kai laikai pavarą, paspaudi gazą ir mašina greitėja normaliai be trūkčiojimų - tai ir yra 6-a pavara prie 100km/h, apie 2.5k apsukų benzinui. Galima 90km/h važiuoti 6-a pavara teturint apie 2k apsukų, bet jau norint gazą paspaust, reiks 5-ą pavarą jau naudot.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Čia jis kažką su dviračiais maišo, tikriausiai

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Jei tau 100 km/h važiuojant per mažos apsukos, tai tiesiog blogai sureguliuota pavarų dėžė.
    gal baigiam kliedėti?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?
    Kas yra "nevažiuoja"? nes tai gali būti daug dalyku. Esu turėjęs auto kur iš 4 cilindrų normaliai dirbo 2, tai žemom apsukom irgi nevažiavo, aukštom užtekdavo inercijos. Iki savartyno kitame mieste davažiavo savom jėgom. Daug dalyku gali būti kodėl "nevažiuoja". Vežk pas meistrą ir tegu aiškinasi, forume nesuremontuosim.

    Jei tau 100 km/h važiuojant per mažos apsukos, tai tiesiog blogai sureguliuota pavarų dėžė.

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    Buvo teigiama kad problema dėžėje ir reikia ją remontuoti
    Pas mane yra problema dėžėje, bet tokia smulki ir su perdavimu nesusijusi, kad neverta visos dėžės iš naujo perrinkt. Tai iš dalies pataikė

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

    Turbūt variklis benzininis be turbinos, todėl ir nevažiuoja. VVT šiek tiek gelbsti, bet pilnai nepadeda tame.
    Buvo teigiama kad problema dėžėje ir reikia ją remontuoti

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?
    Turbūt variklis benzininis be turbinos, todėl ir nevažiuoja. VVT šiek tiek gelbsti, bet pilnai nepadeda tame.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu tavo pavara pradeda važiuoti nuo 100 km/h tai metas į servisą, kažkas negerai su pavarų dėže.
    gaila kad offtopic, bet labai įdomu kas gali būti blogai su dėže kad žemom apsukom nevažiuoja?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Yaris/Prius C/Aqua ant 100 km/h ima apie 10-13 kW. Žinoma prie tokio greičio akumuliatorius stovi ant nulio, ir visa energija eina iš VDV.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
    Priusą stumti 100 kmh užtenka iki 20 kW. 60 kw turėtų būti prie ~180.
    Čia šiek tiek sunkesnis automobilis (Mitsubishi Outlander). Tik sakau kaip pavyzdį kad būna jog rodo kad srebia virš 60 kW, o dirba vien elektra. Bet kai lėtai važiuoji ir spusteli gazą užsikuria benaudojant 30 kW ir mažiau.

    Komentuoti:


  • gerietis
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.
    Priusą stumti 100 kmh užtenka iki 20 kW. 60 kw turėtų būti prie ~180.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    O priežastis, kodėl neleidžia gazuoti, yra todėl, nes baterijos maksimali galia yra mažesnė už el. variklio. Pvz. Prius C/Aqua/Yaris Hybrid turi 45 kW elektrinį variklį (spėju čia MG2), bet maksimali momentinė galia kurią man pavyko išvystyti (iš akumo) niekada neviršija 20 kW. Tad tikrai nepagazuosi vien ant akumuliatoriaus, reikia kad dar kilovatų elektros sugeneruotų VDV.
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2023.09.11, 16:49.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.
    na ant paprasto kur laidas nesikiša irgi niekada nepasieksi max galios neužsukęs VDV. bet su plug-inais tai naujesni modeliai turi visišką EV režimą. seni neturi, nes ten realiai paprasti hibridai su didesne batareika, tai galia pas juos iš ties ribota.
    beje, greičio palaikymui (net ir važiuojant 100) tikrai 60 kW niekas nenaudoja.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...
    Plug-in'u mieste galima būtų važinėt vien elektra, kai akumas tempia 30 km. Tai būna labai pikta dėl kažkokio idioto, kuris parašė tokį kvailą algoritmą kad užsikurtų staigiau pagazavus. Pateisinimas, neva, neužtenka galios netinka, nes tikrai užkuria toli iki maksimalios akumuliatoriaus atidavimo galios. Važiuojant virš 100 km/h el varikliai be problemų ima virš 60kW ir kažkodėl tada neprireikia užsikurt.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai aš prie tų atvirkštinių-nenormaliųjų, atsargiai gazuoju ir vis žiūriu kad netyčia neužsikurtų O kai užsikuria prakeikiu visus japonų inžinierius.
    yra dvi stovyklos - nuo šviesoforo gazuoji kad užsikurtų ir kuo greičiau pasiektų greitį ir tada atleidi pilnai kad užsigesintų, ir antra stovykla kurioje stengiesi niekada neužkurti. Neatsimenu kuri realiai daugiau kuro sutaupo, tikriausiai pirma...

    Komentuoti:

Working...
X