Nežinau, gal koks Altas ir pardavinėdavo. Bet visos tos signalkės būdavo pigus kiniškas šlamštas, todėl dauguma turguje pirkdavo. Gal tik prieš kokį 15-10m lygtais vakaruose uždraudė tas sirenas ir pas mus jau traliukai partempdavo mašinas tik su centriniu. Kažkaip nuo tada ir patys nustojo dėti.
Pas draugelį šviežiai sudėtoje ir dabar „klasikinis“ dviejų pultelių variantas gal sujungė kad nuo naujo atsirakintų durelės, nežinau. Bet sirena tai klasikinėje vietoje Kam jam ant seno tranto prireikė aliarmo, istorija nutyli.
Nežinau, gal koks Altas ir pardavinėdavo. Bet visos tos signalkės būdavo pigus kiniškas šlamštas, todėl dauguma turguje pirkdavo. Gal tik prieš kokį 15-10m lygtais vakaruose uždraudė tas sirenas ir pas mus jau traliukai partempdavo mašinas tik su centriniu. Kažkaip nuo tada ir patys nustojo dėti.
Gal galite pasakyti (išvardinti) bent kelias vakarų šalis, kuriose uždraustos garsą skleidžiančios signalizacijos? Mielai persikraustyčiau gyventi tenais. Vienąkart skaičiau straipsnį, apie tai jog ne tokia ale "atsilikusi" šalis kaip Rusija planavo jas uždrausti. Vardan gyventojų ramybės, triukšmo nebuvimo. Kažin kaip ten pas juos dabar?
P.S. Jei gerai supratau, ten kur minėjote apie traliukais partempiamas mašinas, ar gerai jus supratau, jog iš vakarų atvežtos mašinos neturi garsinių signalizacijų? Nes šiuo metu, savo namų kieme pamatęs mašiną su nelietuviškais numeriais, vos negaunu infarkto - pastoviai meldžiuosi, kad tik nepradėtų kaukti, mat kaip žinia, Lietuvos policija neturi galimybės nustatyti mašinos su užsienietiškais registracijos numeriais savininko, kad galėtų va taip va paprastai paskambinti vairuotojui ir informuoti, kad ateitų išjungti. Ačiū Dievui, tokių situacijų, kad kauktų ne Lietuvoje registruota mašina, dar nebuvo (tik kartą po draudžiančiu ženklu stovėjo balarusas, tai į vietą atvykę pareigūnai tik apžiūrėjo mašiną, nufotografavo numerius, tačiau patys pripažino, jog nustatyti kieno tai mašina - labai sudėtinga). Vat su signalizacija tai bjauriau - ne tai kad policija skambina savininkui, bet jis nekelia ragelio, o išvis neįmanoma išsiaiškinti kieno tai turtas, kur šiuo metu vairuotojas yra, nebent kreiptis į tos šalies policiją su užklausa, bet tai užtruks nemažai laiko.
Nes šiuo metu, savo namų kieme pamatęs mašiną su nelietuviškais numeriais, vos negaunu infarkto - pastoviai meldžiuosi, kad tik nepradėtų kaukti, mat kaip žinia, Lietuvos policija neturi galimybės nustatyti mašinos su užsienietiškais registracijos numeriais savininko, kad galėtų va taip va paprastai paskambinti vairuotojui ir informuoti, kad ateitų išjungti. Ačiū Dievui, tokių situacijų, kad kauktų ne Lietuvoje registruota mašina, dar nebuvo (tik kartą po draudžiančiu ženklu stovėjo balarusas, tai į vietą atvykę pareigūnai tik apžiūrėjo mašiną, nufotografavo numerius, tačiau patys pripažino, jog nustatyti kieno tai mašina - labai sudėtinga). Vat su signalizacija tai bjauriau - ne tai kad policija skambina savininkui, bet jis nekelia ragelio, o išvis neįmanoma išsiaiškinti kieno tai turtas, kur šiuo metu vairuotojas yra, nebent kreiptis į tos šalies policiją su užklausa, bet tai užtruks nemažai laiko.
Kokioje tu čia aikštelėj gyveni, kad įsivariusi tokia baisi fobija? Pas mane kaukia porą kart į savaitę max.
Nes šiuo metu, savo namų kieme pamatęs mašiną su nelietuviškais numeriais, vos negaunu infarkto - pastoviai meldžiuosi, kad tik nepradėtų kaukti, mat kaip žinia, Lietuvos policija neturi galimybės nustatyti mašinos su užsienietiškais registracijos numeriais savininko, kad galėtų va taip va paprastai paskambinti vairuotojui ir informuoti, kad ateitų išjungti.
Ausu kistukai ir garsa izoliuojancios ausines turbut pagerintu gyvenimo kokybe. Ir dar raminamieji.
Ausu kistukai ir garsa izoliuojancios ausines turbut pagerintu gyvenimo kokybe. Ir dar raminamieji.
Apskritai Lietuvos teritorijoje važinėjančios mašinos registruotos kitose šalyse yra opi piktžaizdė, apie kurią kažkodėl per daug garsiai nekalbama. Kadangi tokios savininką nustatyti sudėtinga (arba išvis neįmanoma), tai ideali terpė (priedanga) daryti nusižengimus, nusikaltimus bei slapstytis nuo policijos. Nebent darant pažeidimą būsi operatyviai pagautas vietoje policininkų, kaip kad Kauno kalėdinės eglutės padėjėjas su Norvegijos numeriais.
Apskritai Lietuvos teritorijoje važinėjančios mašinos registruotos kitose šalyse yra opi piktžaizdė, apie kurią kažkodėl per daug garsiai nekalbama. Kadangi tokios savininką nustatyti sudėtinga (arba išvis neįmanoma), tai ideali terpė (priedanga) daryti nusižengimus, nusikaltimus bei slapstytis nuo policijos. Nebent darant pažeidimą būsi operatyviai pagautas vietoje policininkų, kaip kad Kauno kalėdinės eglutės padėjėjas su Norvegijos numeriais.
Nežinau kaip ten pas tave bet Kaune retas atvejis sutikti, ir tai dažniausiai tik per šventes kai grįžta braškiaskyniai.
Taip galima kentėti ištisą laiką. Taip, vienos dažniausiai paveikia vos 30sek. ir daugiau nebetriukšmauja. O kitos? Dar ne taip seniai gyvenau sovietiniame mikrorajone, tai ten būdavo durnesnių nutikimų - kaukia ir nematai už kurio kvartalo arba pakaukia, po kažkiek laiko nutyla ir atrodo jau viskas, gali atsikvėpti... Ne! Įsijungia vėl! Ir žinok tu, kuris suveikimas tikrai bus jau paskutinis. Todėl nedelsiant skambinu 112 (pageidautina, kad skambučio metu jie girdėtų kaukimą). Pakol savininkas informuojamas ir ateina pasižiūrėti, ji būna jau nutilusi, tačiau informacija apie netvarkingą sistemą bent jau pasiekė žmogų.
Na o kaip minėjo kitas forumo narys, jei automobiliai atgabenami iš vakarų valstybių, kuriose šita nesąmonė jau uždrausta, gal aš be pagrindo bijau? Dažniausiai tai pasitaiko pamatyti, žinoma, su Vokietijos numeriais.
O galima kaip nors pačiam fiziškai išsimontuoti tą triukšmadarę? Kalbu ne apie šalia priekinių durų mirksinčią lemputę, bet apie patį garsą. Nes mano galva, ji visiškai nereikalinga, jei tavo langai išeina į priešingą pusę? Ar tuomet neteksi draudimo, nes pats nededi jokių pastangų apsaugoti savo automobilį?
Jeigu savo automobilio - tai turėtum turėti raktelį kuriuo gali atjungti signalizacijos sireną ar kokia panaši sistema. Jeigu kito automobilio - tai nebent išrinkus ir atjungus atsarginį akumuliatorių.
aišku įmanoma, tačiau normaliose sistemose signalizaciją gali išgirsti tik esant realiems pavojams, o ne šiaip sau kaip visokiose šlamštinėse. esu vieną kartą praėjęs šalia mašinos ir sumirksėjo lempos „ale dar kartą ir pradėsiu kaukt“, tai nenuostabu kaip naktimis ištisi rajonai negali užmigti.
Na tose kiniškose tai galėdavai reguliuoti jautrumą kiek atsimenu, tik buvo tokių protaujančiu kuriem maksimalų jautrumą padarydavo ir tada po dugnu palindusi katė įjunkdavo sireną.
Tai kas nors galite pasakyti, ar automobilis su užsienio šalies numeriais gali pradėti kaukti ar ne? Nes kaip vienas minėjo, vakaruose garsinės signalizacijos jau uždraustos nemažai laiko. Tai jeigu mašina parvaryta iš tenais... Gyvenu naujų daugiabučių rajone, tai šalia mano namų ilgesniam ar trumpesniam laikui teko matyti mašinų su pačių įvairiausių šalių numeriais, dažniausiai Vokietijos.
Iš įdomesnių - Prancūzija, Ispanija, Austrija, o štai gal mėnesį laiko šalimais smirdėjo Toyota C-HR su Itališkais numeriais. Tikra egzotika. Kaip žmonėm šauna į galva vežtis mašinas iš tokių labiau nutolusių šalių?
Pas pažįstamą dabar stovi Subaru Legacy iš Ostino Teksase aukcionio. Labai menkas daužimas, todėl nebus pigiausias variantas ir sutvarkyta vyks į Vokietiją arba Olandiją pardavimui. JAV-Lietuva-Vokietija/Olandija. Va tau ir logistika šiais laikais. O tu čia peizėji apie Italiją, kuri ranka pasiekiama.
Pas pažįstamą dabar stovi Subaru Legacy iš Ostino Teksase aukcionio. Labai menkas daužimas, todėl nebus pigiausias variantas ir sutvarkyta vyks į Vokietiją arba Olandiją pardavimui. JAV-Lietuva-Vokietija/Olandija. Va tau ir logistika šiais laikais. O tu čia peizėji apie Italiją, kuri ranka pasiekiama.
Bet tai kažkoks zoologijos sodas su tais užsienietiškais numeriais. Dar netgi su rumuniškais mačiau. Juk tai skurdesnė už Lietuvą šalis, kam mums vežtis mašinas iš jų? Gal čia rumunų turistas koks... Aš sakau taip - LR teritorijoje važinėkim su lietuviškais nr. - taip policijai palengvinsim galimų KET pažeidėjų nustatymą. Su JAV numeriais matyti tai dar neteko.
Su rumuniškais numeriais dažnai važinėja Rumunijos romai (čigonai liaudiškai). Po visą Europą jie taip. Kai matysi sėdės chebra mašinoj, nueik paklaust ko jiems čia reikia.
Pas pažįstamą dabar stovi Subaru Legacy iš Ostino Teksase aukcionio. Labai menkas daužimas, todėl nebus pigiausias variantas ir sutvarkyta vyks į Vokietiją arba Olandiją pardavimui. JAV-Lietuva-Vokietija/Olandija. Va tau ir logistika šiais laikais. O tu čia peizėji apie Italiją, kuri ranka pasiekiama.
Vežtis gali iš kur nori, svarbu kad perregistruotų lietuvoje. Bet kam registruoti, policija vis tiek nebaudžia už važiavimą neregistruota nebent pagauna girtą ar pan, o pranešimai tiesiog nueina į šiukšlių dėžę, nes net nebando bendradarbiauti su kitų ES šalių policija. Matai Lenkijoje lietuviškus numerius nubaudžia, Lietuvoje Lenkiškų ne, nors abu vadovaujasi ta pačia bendradarbiavimo sutartimi. Tai kas čia kaltas?
Vežtis gali iš kur nori, svarbu kad perregistruotų lietuvoje. Bet kam registruoti, policija vis tiek nebaudžia už važiavimą neregistruota nebent pagauna girtą ar pan, o pranešimai tiesiog nueina į šiukšlių dėžę, nes net nebando bendradarbiauti su kitų ES šalių policija. Matai Lenkijoje lietuviškus numerius nubaudžia, Lietuvoje Lenkiškų ne, nors abu vadovaujasi ta pačia bendradarbiavimo sutartimi. Tai kas čia kaltas?
O kam jam registruoti Lietuvoje jei gali sėkmingai važinėti su užsienietiškais numeriais ir taip būti kelis kart sunkiau nustatomas? Bent jau su ES/EEE valstybių numeriais tai galima važinėti neribotą laiką.
O kam jam registruoti Lietuvoje jei gali sėkmingai važinėti su užsienietiškais numeriais ir taip būti kelis kart sunkiau nustatomas? Bent jau su ES/EEE valstybių numeriais tai galima važinėti neribotą laiką.
Nuo gegužės griežtės baudos už aplinkos teršimą – Seimas antradienį priėmė tai numatančias Administracinių nusižengimų kodekso pataisas.
„Katalizatoriai neturi būti išpjaunami, jie yra mūsų gyvenamųjų zonų priešas“, – Seime sakė S. Gentvilas.
Pataisos numato, kad baudos gyventojams (100-300 eurų) ir įmonių vadovams (300-500 eurų) bus skiriamos už transporto priemonių su neveikiančia išmetamųjų dujų neutralizavimo sistema naudojimą. Už pakartotinį pažeidimą baudos didės iki 900 eurų.
Tokio pat dydžio baudos numatomos, jei išmetamų teršalų kiekis viršys nustatytus ribinius dydžius. Iki šiol už tokį nusižengimą baudos siekė 60-300 eurų arba 140-600 eurų už pakartotiną pažeidimą.
300-600 eurų baudos gyventojams, o 750-1500 eurų – įmonių vadovams grės už tai, jeigu jie naudos transporto priemones su prietaisu, išderinančiu gamintojo neutralizavimo įrangos veikimą. Už pakartotiną pažeidimą baudos augs iki 900-2250 eurų.
Už pastarąjį pažeidimą grės ir transporto priemonės konfiskavimas.
Comment