Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bimbam Rodyti pranešimą

    Kiek žinau, dyzelis daugiau išmeta kietųjų dalelių, bet mažiau CO2, o benzinas atvirkščiai. Tai greitkeliuose ir kaimuose geriau dyzelis, o mieste - benzinas. Aišku čia tik ekologine prasme.
    Iš litro dyzelio gaunasi daugiau kg CO2, nei iš litro benzino. Tiesiog bendru atveju dyzeliniai varikliai sudegina mažiau litrų kuro ir dėl to CO2 išmetimas gaunasi mažesnis. Bet jei paimsi kokį benzininį hibridą, kuris benzino litrais degina panašiai ar mažiau kaip dyzelinis motoras dyzelio, tai hibrido CO2 išmetimas bus mažesnis nei dyzelio, jau nekalbant apie suodžių nebuvimą ir t.t.

    Nors pats ir nemėgstu dyzelių, tenka pripažinti realybę, kad vis dar daug jų nuperkama, ir ne tik senų trantų, bet ir brangių naujų.
    Vis tik, skaičiuojant vienetais, tarp naujų LT parduodamų automobilių dominuoja benzininiai.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Dėl naujų automobilių viskas aišku ir taip. Nelabai ką ir rinktis iš dyzelių
      VW Golf:
      Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	416
Size:	104,8 kB
ID:	1858159
      Show must go von!

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Elementariais. Jam reikia katalizatorių, kurius išpjauna, ir paskui mus nuodija. Dyzelgeitai buvo ir USA ir pan. beje.
        naujesni benzinai po kokiu 2017m irgi turi katalizatorius, dpf, opf ir t.t. kas mažina patikimumą, resursą ir t.t.

        Aš visuomet skeptiškai žiūriu į šitą auto vartojiškumo kultūrą, kai tikslas, kuo anksčiau, kad automobilis atsirastų savartyne..

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Smalsu normalaus žmogaus apibrėžimas, nes keista ir tuo pačiu smalsu matyti bet ką, kas galvoja, kad minimum 67 proc jo tautiečių nėra normalūs žmonės.
          Bene pats dyzeliu važinėji?

          Comment


            Parašė oranger Rodyti pranešimą

            Tai va, realybė pritaikyta sašokams kol kas
            Na su pickupais tai kaip ir aišku. Visgi tai gana nišinis produktas. Kalbu labiau apie lengvąsias mašinas. Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais. Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis. Nu čia panašiai, kaip kokio BMW 5 Betmeno turėjimas dažnai koreliuoja su vairuotojo imbecilumu. Mašina šiaip puiki, bet jas dažniausiai vairuoja žemesnio protinio išsivystymo žmonės.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Na su pickupais tai kaip ir aišku. Visgi tai gana nišinis produktas. Kalbu labiau apie lengvąsias mašinas. Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais. Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis. Nu čia panašiai, kaip kokio BMW 5 Betmeno turėjimas dažnai koreliuoja su vairuotojo imbecilumu. Mašina šiaip puiki, bet jas dažniausiai vairuoja žemesnio protinio išsivystymo žmonės.
              Lengvą tai aš turiu kaip tik su EcoBoost varikliu. Bet pickupo kaimui iki 10 tūkst. eurų be dyzelio nieko negausi... Po kokių 5-7 metų bus jau kitaip.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis.
                Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.
                Flickr

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Aš, beje, nesakau, kad dyzeliniai varikliai yra iš principo kažkuo blogi. Gal ir viskas gerai ten su jais.
                  Ne gal, o tikrai su jais viskas yra gerai.

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.
                    Jeigu kažko nežinai, o tikrai nežinai, nueik į to gamintojo saitą. Q7 yra benzininės versijos ir visada buvo.

                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Pvz. aš važinėju su nauja Toyota, kuri dyzelių beveik neturi, bet lygiai taip pat dauguma visokių naujų brangių suv'ų kaip Audi, Mercedes dažniausiai yra dyzeliai. Iš prabangių brandų tik Porsche visiškai atsisakė dyzelių, bet kokios nors Audi Q7 net nėra benzininės versijos.
                      Toyotai visada buvo problemos su dyzeliais. Europa juos aplenke ir nukonkuravo. Japonai labiau i hybridus nuejo
                      When a man lies, he murders some part of the world

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Bet faktas, kad bent jau lengvųjų mašinų sektoriuje dyzelio turėjimas koreliuoja su žemu IQ ir žemomis pajamomis.
                        O kaip tavo megiamas Andriulis? Jis su dyzeliokiu lakioja
                        When a man lies, he murders some part of the world

                        Comment


                          Kaip sakant, sunku būti samčiu tarp šaukštų...

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Toyotai visada buvo problemos su dyzeliais. Europa juos aplenke ir nukonkuravo.
                            Problemas su technika turi visi (tai yra inžnierijos taisyklė), bet Toyotos D-4D yra geras variklis, kitaip nei D-CAT.

                            Comment


                              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                              Problemas su technika turi visi (tai yra inžnierijos taisyklė), bet Toyotos D-4D yra geras variklis, kitaip nei D-CAT.
                              D-4D senas kaip pasaulis, technologija nepletota, kol, galop, visai nutraukta. O nutraukta del to, kad nepavyko nieko labai patobulinti. Skirtingai nuo VW group ar BMW
                              When a man lies, he murders some part of the world

                              Comment


                                Po truputį pradedu žiūrinėtis naujo auto ir pastebiu, kad nauji elektromobiliai tik nedaug brangesni už panašios klasės su vidaus degimo varikliais. Nebėra taip, kad reikia pirkti kibirą su batareikom už prabangaus modelio kainą. Tarkim BMW X3 vs iX3 arba Audi e-tron vs Q8 ir pan. Tas džiugina.

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                  D-4D senas kaip pasaulis, technologija nepletota, kol, galop, visai nutraukta. O nutraukta del to, kad nepavyko nieko labai patobulinti. Skirtingai nuo VW group ar BMW
                                  Šitie niekada nemokėjo gaminti variklius. MB dar sugebėdavo kažką išspausti, bet po W123 visiškas degradansas.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Klausiau apie normalius žmones t.y. ne Vofką iš Nemančinės ir ne Sašoką iš Naujininkų su išpjautu DPF.
                                    Kaip matai iš statistikos, "normalių" yra mažuma.

                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                    ir svaresnis aplinkai (nauju auto)
                                    Ne. Dyzelis vienų išmetamųjų dalelių išmeta mažiau, o kitų daugiau nei benzinas. Net nauji dyzelio varikliai. O nauji tiesioginio ipurškimo netgi padidina taršą.

                                    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
                                    Po truputį pradedu žiūrinėtis naujo auto ir pastebiu, kad nauji elektromobiliai tik nedaug brangesni už panašios klasės su vidaus degimo varikliais. Nebėra taip, kad reikia pirkti kibirą su batareikom už prabangaus modelio kainą. Tarkim BMW X3 vs iX3 arba Audi e-tron vs Q8 ir pan. Tas džiugina.
                                    Taip, kainos dėl smarkaus subsidijavimo ir ekeltromobiliams skirto modelio gamybos nuo pradžios ( o ne tik į seną ikišus baterijas) panašėja. Bet yra dar ir krovimo aspektas. Viešų stotelių mažai, o purvynuose laikantys (didžioji dauguma) lietuvių tikrai neturi kur krauti namuose. Dabar jau kaikur prabangesniuose projektuose tik pasirodo parkingai su pakrovimo glaimybe. Daugiau elektriniai yra riboti tik ties privačių namų garašais ir entuziastais kurie važiuos per puse miesto kad rasti tuščia viešo krovimo stotelę.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Šitie niekada nemokėjo gaminti variklius. MB dar sugebėdavo kažką išspausti, bet po W123 visiškas degradansas.
                                      kad jau mėgsti kalbėt faktais, konkrečiai kas blogai su vėlesniais MB varikliais. Būtų gerai su kodais

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                        O kaip tavo megiamas Andriulis? Jis su dyzeliokiu lakioja
                                        Žmonės daro klaidas. Kiek pamenu, jis pats tai labai greit pripažino, kai paaiškėjo, kad ta jo mašina normaliai netraukia. Bet kokiu atveju koreliacija nėra ir negali būti šimtaprocentinė. Tiesiog realybė tokia, kad jei žmogus vairuoja lengvąjį auto dyzelį, žymiai didesnė tikimybė, kad jis pasižymi kuklesniais intelektiniais pajėgumais, nei žmogus vairuojantis analogišką ne dyzelį. Čia panašiai kaip galima spręsti apie žmogų pagal tai už ką jis balsuoja rinkimuose. Ne 100% tikslumas, bet dažniausiai pataikysi.

                                        Comment


                                          jei tu koreliacijas matai, tai ok. Tau smagu, turbut.
                                          When a man lies, he murders some part of the world

                                          Comment

                                          Working...
                                          X