Bėda tai, kad ne kurie elektromobiliai nupustų tą V8 starte nuo šviesoforo, kad net nespėtum numerių pažiūrėt. Čia jau kita paskata "eletrizuotis" adrenalino už vairo mėgėjams
Bėda tai, kad ne kurie elektromobiliai nupustų tą V8 starte nuo šviesoforo, kad net nespėtum numerių pažiūrėt. Čia jau kita paskata "eletrizuotis" adrenalino už vairo mėgėjams
Nukrypstant į automobilius tai startuojant tas pats Sparko VW iUp tikėtina V8 aplenktų.
Man vairavimas- vienas malonumas, ankčiau teko beveik kasdien važinėtis Vilnius-Kaunas-Vilnius, tai jei iš tų laikų, ko nors pasigendu, tai ko gero vairavimas būtų TOP3. Jei man būtų kančia, parduočiau mašiną, važinėčiau su Bolt (kuris mano manymu kolkas labai pigus) sutaupyčiau laiko ir pinigų.
Teoriškai elektromobilio variklio akseleracijos galia yra ribota tik sugebėjimu pakankamai paimti elektros iš baterijų ir tikrai turi didenė galią nei tradiciniai varikliai. Praktikoje dažnai ji būna aprobita tiek pačiame variklyje, o jei ne tai padangų sukibime.
Ne tame esmė. Vairavimas mieste šiaip yra nuobodus ir nervinantis užsiėmimas. :/
Jums turbūt tenka kasdien daug po miestą maltis su auto darbo reikalais ar net į kitus miestus važinėti, todėl ir nervina. Sėdint visą dieną ofise prie kompiuterio ir bendraujant su kolegomis, važiavimas su auto klausantis mėgstamos muzikos labiau toks atsipalaidavimas ir poilsis nei vargas.
Jums turbūt tenka kasdien daug po miestą maltis su auto darbo reikalais ar net į kitus miestus važinėti, todėl ir nervina. Sėdint visą dieną ofise prie kompiuterio ir bendraujant su kolegomis, važiavimas su auto klausantis mėgstamos muzikos labiau toks atsipalaidavimas ir poilsis nei vargas.
Dabar nebe, bet anksčiau, prieš persikeliant į Šnipiškes, teko. Įgriso ir užteko.
Šiaip, kokiame užmiestyje, tuščiame regioniniame kelyje vairuoti yra smagu, bet ne mieste, kur kažkas užlindinėja, kažkas priešais neaišku kodėl stabdį spaudžia, čia dar koks kamštis, vis galvok pro kur greičiau parvažiuoti pavyks, kur mažiau užsikišę.
Šiaip, kokiame užmiestyje, tuščiame regioniniame kelyje vairuoti yra smagu, bet ne mieste, kur kažkas užlindinėja, kažkas priešais neaišku kodėl stabdį spaudžia, čia dar koks kamštis, vis galvok pro kur greičiau parvažiuoti pavyks, kur mažiau užsikišę.
Čia jau sakyčiau problemos su psichologija, jei nervina tokie dalykai, kurie šiaip neturėtų. Man iš kart aišku, jei auto iš paskos važiuoja prisiklijavęs, nardo tarp juostų, pypsina kamščiuose, kad kažkas su vairuotojo nervais negerai. Tada ir paspirtuku ar dviračiu važiuojant arba einant pėsčiomis nervins nepraleidžiantys vairuotojai, užlendantys pėstieji, mamytės su vežimėliais ant tako ar lakstantys vaikai.
Čia jau sakyčiau problemos su psichologija, jei nervina tokie dalykai ,kurie šiaip neturėtų. Tada ir paspirtuku ar dviračiu važiuojant arba einant pėsčiomis nervins nepraleidžiantys vairuotojai, užlendantys pėstieji, mamytės su vežimėliais ant tako ar lakstantys vaikai.
Na, kažkiek gali būti psichologinė priešprieša konfliktinėms ir stresinėms situacijoms (kai koks BMW užlenda ir kerta ant stabdžių, jei nepatikai ), neneigiu. Su dviračiu tokių problemų nėra, nes šiaip dviratininkai tokie tolerantiškesni ir labiau atsipūtę.
Kas turit ar turėjote pikapą? Reikia patarimų.
Renkuosi tarp Ford Ranger, Nissan Navara, Mitsubishi L200 ir Isuzu D Max.
Laukit Rivian R1T, Lordstown Endurance, Tesla Cybertruck, Hummer Pickup nes kitu atvėju tais važinėti yra lygu Putinui kiekvieną savaitę pervesti tam tikrą sumelę. Tokiam patriotiškam jaunuoliui sąžinė turėtu neleisti.
Įtarčiau, kad kažko ieško komercinei veiklai. O čia išvardinti net neturi oficialių atstovybių arba išvis dar negaminami. Siūlau būtinai pasidomėti Toyota Hilux. Žinau keletą puikiai tarnaujančių pavyzdžių.
Įtarčiau, kad kažko ieško komercinei veiklai. O čia išvardinti net neturi oficialių atstovybių arba išvis dar negaminami. Siūlau būtinai pasidomėti Toyota Hilux. Žinau keletą puikiai tarnaujančių pavyzdžių.
Nei vienas negaminamas, dėl to ir sakau arba laukti arba paminti savo principus ir finansuoti Putiną.
Laukit Rivian R1T, Lordstown Endurance, Tesla Cybertruck, Hummer Pickup nes kitu atvėju tais važinėti yra lygu Putinui kiekvieną savaitę pervesti tam tikrą sumelę. Tokiam patriotiškam jaunuoliui sąžinė turėtu neleisti.
Kodėl man nejuokinga... Gal tai net nebuvo humoras.
Kodėl man nejuokinga... Gal tai net nebuvo humoras.
Tai kaip ir ne. Va pats laukiu Tesla Gigafactory Berlin, kai atsidarys kainos koreguosis į gerąją pusę, o kadangi VDV perki - Putiną remi, tai ir klausiu ar nekamuos sąžinė.
Tas pats Berlynas kraus savo teslas greičiausiai energija pagaminta iš Putlerio vamzdžių. Jeigu kalbant apie paramą.
Nebūtinai, Vokietija pirmauja EU pagal pagamina renewables elektrą, plius jei turi namą gali statyti ant stogo saulės bateriją (nelabai apsimoka, bet gali būti nepriklausomas), plius yra LNG terminalai ir dujas galima pirkti iš bet kur. Visa šitai ir mum galioja išskyrus pirmavimą pagal renewables elektrą, bet jei pvz perki VDV tai 100% pinigai keliaus Putino kaljaninei be jokių kalbų.
Comment