Tesla- naujas trendas, surinkimo kokybę primentis Opel Ascona 1983m, bet tas yra dzin. Čia kaip kokiais 2008metais,būtum pirkęs naują kiečiausią Nokia su savaitę laikančią batarke ar Iphone su vos traukiančiu dieną?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kas svarbiau, surinkimo kokybė, ar galia, ekonomija ir ekologija?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Mini kad auto nauja, 3000 nuvažiavus. Taigi pilna atsiliepimų apie tas Teslas, net turint galvoje kad čia truputi kultas ir daugeliui jin patinka ne dėl to kad gera mašina, o dėl to kad mažiau teršia.
+ tikras auto pilotas
+ puiki akseleracija
+ geriausias infotainment, visokie smart summon, dog mode, joe mode ir t.t., ko kituose automobiliuose su žiburiu nerasi už tokią kainą.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Teslos surinkimo kokybė yra klaiki, kai kurie sujungimai turi tokius tarpus kad pirštus ikišti galima.
Šiaip tas pats kaimietis kai pirko savo dyzelį (kas su žmogum turi būti negerai kad imti premium klasės dyzelį?), tai labai gyrė tą Mollers Auto, matyt kokią nuolaidą pritaikę buvo https://www.facebook.com/dealsonwhee...43796929197088
Bet aišku najezdas ant Moller geras. Oi negerai jiems toks PR, žinant, kad Andriulį sekantis būrys žmonių yra jų pagrindiniai klientai. Ypač Audi.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKlausimas, ar šiais laikais apskritai yra gerų mašinų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai Liudvikas pirko savo Q8 man pasidarė smalsu, kodėl žmonės perka tokios klasės dyzelius už tokią kainą? Kodėl juos apskritai kas nors perka, neskaitant tų atvejų, kai reikia dažnai tampytis kokį karavaną ar priekabą? Nu ir tų atvejų, kai kažkas važinėja ilgus atstumus po 50K km į metus, kai realiai jaučiasi degalų ekonomija.
Bet aišku najezdas ant Moller geras. Oi negerai jiems toks PR, žinant, kad Andriulį sekantis būrys žmonių yra jų pagrindiniai klientai. Ypač Audi.
Kiek pamenu, jis rinkosi pagal techologinius sprendimus, kiek daug visokios elektronikos pridėta, ekranų dydis, raiška ir pan. Taip pat pagal pardavėjo parodytą dėmesį (davė berods Q7 išbandyti net kelias dienas). Daugumai paprastų vairuotojų (ne "automobilistų) ta kuro rūšis nelabai rūpi, juolab kaip suprantu, tiek ta SQ7, tiek Q8 neturėjo net benzininės versijos. Kur kas įdomiau, ką Audi galvoja gamindama tokius premium automobilius ne benzininius ar hibridinius, o tik dyzelinius ir dar brokuotus nepaisant skandalo su dyzeliniais varikliais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kai Liudvikas pirko savo Q8 man pasidarė smalsu, kodėl žmonės perka tokios klasės dyzelius už tokią kainą? Kodėl juos apskritai kas nors perka, neskaitant tų atvejų, kai reikia dažnai tampytis kokį karavaną ar priekabą? Nu ir tų atvejų, kai kažkas važinėja ilgus atstumus po 50K km į metus, kai realiai jaučiasi degalų ekonomija.
Bet aišku najezdas ant Moller geras. Oi negerai jiems toks PR, žinant, kad Andriulį sekantis būrys žmonių yra jų pagrindiniai klientai. Ypač Audi.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
...Nu ir tų atvejų, kai kažkas važinėja ilgus atstumus po 50K km į metus, kai realiai jaučiasi degalų ekonomija. - Va butent juos vakaruose perka kas dauga vazineja del to dyzeliai tik ir siulomi.Kas mazai vaziuoja tiek i masina neinvestuoja o perka koki Golf benzina
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Plius dar perpostino delfi ir lrytas, įdomu, ką dabar Moller darys iš savo pusės, pripažins, kad auto brokuotas ar ne.
Kiek pamenu, jis rinkosi pagal techologinius sprendimus, kiek daug visokios elektronikos pridėta, ekranų dydis, raiška ir pan. Taip pat pagal pardavėjo parodytą dėmesį (davė berods Q7 išbandyti net kelias dienas). Daugumai paprastų vairuotojų (ne "automobilistų) ta kuro rūšis nelabai rūpi, juolab kaip suprantu, tiek ta SQ7, tiek Q8 neturėjo net benzininės versijos. Kur kas įdomiau, ką Audi galvoja gamindama tokius premium automobilius ne benzininius ar hibridinius, o tik dyzelinius ir dar brokuotus nepaisant skandalo su dyzeliniais varikliais.
Man pvz nervuoja start/stop sistemos darbas, nes gesina varikly dar visiskai nesustojus. Paklausiau ar galima kazka daryt siuo klausimu - atsakymas buvo NE, nebent aukot garantija
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kodėl tuomet rytuose ir tolimesniuose Vakaruose beveik nėra arba mažai dyzelių?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
...Nu ir tų atvejų, kai kažkas važinėja ilgus atstumus po 50K km į metus, kai realiai jaučiasi degalų ekonomija. - Va butent juos vakaruose perka kas dauga vazineja del to dyzeliai tik ir siulomi.Kas mazai vaziuoja tiek i masina neinvestuoja o perka koki Golf benzinaPaskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 10:44.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Suprantu darbinės mašinos, roomster, passat, octavia, bet Q8 ar Q7 tikrai ne tokios, ypač sportinės S versijos, bet varikliai jų tik dyzeliniai. Gal tiesiog TDI technoligija išplėtota, išpopuliarinta ir iš invercijos stumiama, nes pereiti ant kokių hibridų nėra taip paprasta?
Yra Audi jau ir plug-in hybridai TFSIe vadinasi (Q5,A7,A8). Hybridas yra neefektyvus uzmiestyje o tokias Q7,Q8 tik ir perka smaugt autobanais kur dyzelis nepamainomas.
Trasoj sanaudos skiriasi ypac ant didesnio greicio tau palyginimui (A5 Sportback) 2.0TFSI ir 2.0TDI ant 140km/h 6.5 vs 9.5.Mieste benzinine ima 12-13, dyzelis nezinau bet speju 9 kokiusPaskutinis taisė Darius555; 2019.10.10, 10:52.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Yra Audi jau ir plug-in hybridai TFSIe vadinasi (Q5,A7,A8). Hybridas yra neefektyvus uzmiestyje o tokias Q7,Q8 tik ir perka smaugt autobanais kur dyzelis nepamainomas.
Trasoj sanaudos skiriasi ypac ant didesnio greicio tau palyginimui 2.0TFSI ir 2.0TDI ant 140km/h 6.5 vs 9.5. Automobilis A5 Sportback mieste benzinine ima 12 dyzelis nezinau bet speju 9 kokius
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nemanau, kad dauguma q8 pirkėjų tokie vargšai, kad rūpėtų degalų sąnaudos, kiek per mėnesį susitaupo? Maximum 30 Eur?
Rida i metus 45k, Sanaudos dyzelio 10-11/100, benzino 14-16/100. Parasiau sanaudos tokias nes ant 160km/h autobane tiek valgo 3.0TDI vs 3.0TFSI
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
... perka koki Golf benzinaIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąsutaupo tikrai ne 30eurų. Su tokia karve kaip Q8 spėju dyzelis dar smagiau važiuoja. Nori lakstyt, neperki SUV. Gerai, kad dar elektrinės nenorėjo pakeitimui
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąsutaupo tikrai ne 30eurų. Su tokia karve kaip Q8 spėju dyzelis dar smagiau važiuoja. Nori lakstyt, neperki SUV. Gerai, kad dar elektrinės nenorėjo pakeitimuiPaskutinis taisė Lettered; 2019.10.10, 11:14.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai, kaip matom 2 sekundes iš vis nevažiuoja, ar tai normalu? Kiek tas sutaupymas? 50, 100? O kokie mokesčiai dyzeliams vakaruose? Žiūriu moller naudotus Q8, ridos juokingos, tikrai ne taksistų ar vadybininkų mašinos. Nepamirškim, kad vakarų Europoje dyzeliams nemaži mokesčiai, ribojimai įvažiuoti į centrus ir pan. Tai tas sutaupymas gaunasi minimalus, jei ne minusinis. Čia labiau Audi stumia ir reklamuoja savo senas technologijas, o ne Q8 pirkėjai skaičiuoja kiekvieną eurą ant kuro.
Aplamai jei nebutu dyzeliams paklausos ar juos gamintu pats pagalvok
Tai, kaip matom 2 sekundes iš vis nevažiuoja, ar tai normalu? - ne nenormalu bet ten tikrai nera taip kaip jis raso yra lagas bet ne 2s.O jei nori kad jo nebutu junkis dezes rezima i <S> ir audi drive select statyk ant <Dynamic>, tik nervins kad palaiko auksta apsukas tuomet.
Siaip manau reikia laukti update'o siuo klausimu is gamyklos, tokia beda turejo R.Rover Sport dyzeliniai, bet kaip suprantu isleido upate'a softo ir issprende.
PS Audi Q5 2.0TDI ir SQ7 jokio lago neturi, turi tik 3.0TDI su MHEV technologija (naujoji A6 A7 Q8)Paskutinis taisė Darius555; 2019.10.10, 11:20.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAplamai jei nebutu dyzeliams paklausos ar juos gamintu pats pagalvok
Comment
Comment