Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Nauja mašina imti tik sukti kilometrus, kur aktualu kuo mažiau laiko servise praleisti. Tai arba darbinė, arba kasdien važinėji autostrada.
    Jei naudoji kaip asmeninę į ir iš darbo mieste su kokiu 1000km per mėn tai nauja mašna kainuos daug kartų brangiau ir net juokinga kažką bandyti sakyti atvirkščiai, nes klausimas lieka ar 3, ar 5, ar 10 kartų brangiau nauja, o ne ar apskritai brangiau
    Naują mašiną reiktų vertinti ne tik kaip visada naują. Išsimokėsiu lizingą - važinėsiu su 5m su žinoma istorija ir maža rida. Dar po 5m važinėsiu su 10m su maža rida ir su žinoma istorija. Jei pirkčiau padėvėtas - visą tą laiką važinėčiau keliom mašinom su neaiškia istorija ir didele rida. Galima mobile.de pasižiūrėt kiek kainuoja gero stovio padėvėtos auto...

    Dėl statuso simbolio - yra labai daug žmonių, kuriem senas BNW yra solidžiau už naują kibiriuką už tą pačią ar net šiek tiek didesnę kainą.

    Comment


      bet senas BMW tikriau ne del statuso yra geriau uz nauja kibiriuka

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        Dėl statuso simbolio - yra labai daug žmonių, kuriem senas BNW yra solidžiau už naują kibiriuką už tą pačią ar net šiek tiek didesnę kainą.
        Tai čia jau nesusiję su mūsų diskusija dalykai, dabar kalbame apie seno vs naujo kainas. Tai yra senas golf vs naujas golf, senas bmw vs naujas bmw.

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Praktiškai visi (bent europietiški) ne caro Riuriko laikų turbodyzeliai turi riboto resurso dvigubos masės smagračius. Tuo pačiu ardymu dažniausiai keičiami
          kartu su sankaba, proceso kaina 800-1000€ eilės. Daug važiuojant gali tekti pasikeisti net ne vieną kartą.

          Arba, 2000-3000€ vertės automobilio kontekste, toks gedimas reiškia šrotą.
          Ka reiskia riboto resurso? O benzinas neturi ?

          Comment


            Parašė liutass Rodyti pranešimą
            bet senas BMW tikriau ne del statuso yra geriau uz nauja kibiriuka
            Taip geriau pritariu kol nereikia remontuot. O BMW remontas patikek labai brangus

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

              Taip geriau pritariu kol nereikia remontuot. O BMW remontas patikek labai brangus
              Na ir dar kol nereikia patekti į avariją su iš 5 gabalų suklijuotu "nedaužtu" ir "neskandusiu" metalo laužu aka "lediniu gerų metų BMW".

              Comment


                Klausimas del lizingu su likutine verte.. pvz reklaminis BMW pasiulymas:
                https://www.krasta-auto.lt/bmw/wp-co...pasiulymas.pdf

                Pradinė įmoka / avansas 7 098,00
                Mėnesinė įmoka 299,00 Likutinė vertė 13 080,00

                Automobilio kaina 35 490 EUR su PVM. Lizingo mėnesinė įmoka 299 eur/mėn. Apskaičiuojama įsigyjant automobilį išperkamąja nuoma su 20% pradine įmoka, sutarties terminas – 60 mėn. Likutinė vertė – 13 080 eurų, ridos apribojimas – 90 000 km. Palūkanos – 2,50 %

                Tam prasme dabar skaitosi norma sumoketi 7k eur, atvazineti 5 metus mokant kiekviena menesi po 300+kasko, kas siai masinai butu kokie 500 + benzas ir po to tiesiog padovanot masina atgal. Paskui po 5 metu jei vel nori vazinet su kazkokia masina vel moki pirma inasa ir taip toliau... Viskas butu galbut ir neblogai, jei ne tas pradinis inasas 7k, kuris isgaruoja po lizingo i niekur?

                Gal as pabusiu tas kuris nupirks ja po 5 metu uz 13800 su 90k rida

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                  Klausimas del lizingu su likutine verte.. pvz reklaminis BMW pasiulymas:
                  https://www.krasta-auto.lt/bmw/wp-co...pasiulymas.pdf

                  Pradinė įmoka / avansas 7 098,00
                  Mėnesinė įmoka 299,00 Likutinė vertė 13 080,00

                  Automobilio kaina 35 490 EUR su PVM. Lizingo mėnesinė įmoka 299 eur/mėn. Apskaičiuojama įsigyjant automobilį išperkamąja nuoma su 20% pradine įmoka, sutarties terminas – 60 mėn. Likutinė vertė – 13 080 eurų, ridos apribojimas – 90 000 km. Palūkanos – 2,50 %

                  Tam prasme dabar skaitosi norma sumoketi 7k eur, atvazineti 5 metus mokant kiekviena menesi po 300+kasko, kas siai masinai butu kokie 500 + benzas ir po to tiesiog padovanot masina atgal. Paskui po 5 metu jei vel nori vazinet su kazkokia masina vel moki pirma inasa ir taip toliau... Viskas butu galbut ir neblogai, jei ne tas pradinis inasas 7k, kuris isgaruoja po lizingo i niekur?

                  Gal as pabusiu tas kuris nupirks ja po 5 metu uz 13800 su 90k rida
                  Šitą klausimą geriausiai atsakytų Deals on Wheels (aka Laurynas Bogusevicius). FB susirask ir tiesiog nusiusk žinutę, jis paaiškins iki smulkmenų, kas, kaip, kodėl.

                  Bent man žiūrint iš akies, palūkanos 2.5% atrodo daugokai. Turėtų būti <2%. Su likutine verte viskas atrodo ok.
                  Paskutinis taisė John; 2019.07.08, 23:18.

                  Comment


                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                    Klausimas del lizingu su likutine verte.. pvz reklaminis BMW pasiulymas:
                    https://www.krasta-auto.lt/bmw/wp-co...pasiulymas.pdf

                    Pradinė įmoka / avansas 7 098,00
                    Mėnesinė įmoka 299,00 Likutinė vertė 13 080,00

                    Automobilio kaina 35 490 EUR su PVM. Lizingo mėnesinė įmoka 299 eur/mėn. Apskaičiuojama įsigyjant automobilį išperkamąja nuoma su 20% pradine įmoka, sutarties terminas – 60 mėn. Likutinė vertė – 13 080 eurų, ridos apribojimas – 90 000 km. Palūkanos – 2,50 %

                    Tam prasme dabar skaitosi norma sumoketi 7k eur, atvazineti 5 metus mokant kiekviena menesi po 300+kasko, kas siai masinai butu kokie 500 + benzas ir po to tiesiog padovanot masina atgal. Paskui po 5 metu jei vel nori vazinet su kazkokia masina vel moki pirma inasa ir taip toliau... Viskas butu galbut ir neblogai, jei ne tas pradinis inasas 7k, kuris isgaruoja po lizingo i niekur?

                    Gal as pabusiu tas kuris nupirks ja po 5 metu uz 13800 su 90k rida
                    Pirkti consumer goods - šiuo atveju automobilį, išsimokėtinai yra apskritai lochiška.

                    Mokėdamas grynais spėčiau gausi dar kokius 5-10% nuolaidą nuo kainos.
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Kodėl pirkdamas grynais gausi nuolaidą?

                      Comment


                        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                        Kodėl pirkdamas grynais gausi nuolaidą?
                        Spėčiau, kad pardavėjas nori greito pardavimo, nereikia daryti credit check ir kitų reikalų.

                        Žinoma, spėčiau kad pats pardavėjas skolinasi už kokius 1,5%, tai tu mokėdamas grynais, o ne sklindamasis iš jo atimi dar tą papildomą pelno maržą.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Spėčiau, kad pardavėjas nori greito pardavimo, nereikia daryti credit check ir kitų reikalų.

                          Žinoma, spėčiau kad pats pardavėjas skolinasi už kokius 1,5%, tai tu mokėdamas grynais, o ne sklindamasis iš jo atimi dar tą papildomą pelno maržą.
                          visokius credit check daro bankas, nes sutarties pasirasymas dar + 200 eur prie reikalo.
                          Pardavejas nieko nesiskolina - jam vokieciai atvaro tacka for free, jis uzdeda sutarta marza, parduoda tacka, gauna is banko visa suma, atidauoda gamintojui paliekant sau dali. Cia gi nauja masina, jos nereikia pirkt tam kad parduot. Bankas suma istampo klientui uzdedamas viso 2.9%

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            visokius credit check daro bankas, nes sutarties pasirasymas dar + 200 eur prie reikalo.
                            Pardavejas nieko nesiskolina - jam vokieciai atvaro tacka for free, jis uzdeda sutarta marza, parduoda tacka, gauna is banko visa suma, atidauoda gamintojui paliekant sau dali. Cia gi nauja masina, jos nereikia pirkt tam kad parduot. Bankas suma istampo klientui uzdedamas viso 2.9%
                            Sankauskas tiesiog nusišneka.
                            Šiaip, jeigu rimtai, pasikonsultuok su žmonėmis, kurie tuo užsiima, jei pats tingi daug aiškintis.

                            In a nutshell, VW gausi apie 10% off nuo kainoraščio, Ford (Inchcape) gausi daugiau. Palūkanos neturi būti daugiau, nei 2%. Likutinė po 5 metų 35%. Už grynus, aišku, normalūs žmonės mašinų šiais laikais neperka. Nebent Tomaševskiai ar panašūs puspročiai ir net buhalteriškai tai daryti būtų idiotizmas, nebent esi ant tiek blogas investuotojas, kad kitur negausi 2+ % grąžos nuo savo po pagalve turimų grynų (kurių tikriausiai neturi anyway).

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Sankauskas tiesiog nusišneka.
                              Šiaip, jeigu rimtai, pasikonsultuok su žmonėmis, kurie tuo užsiima, jei pats tingi daug aiškintis.

                              In a nutshell, VW gausi apie 10% off nuo kainoraščio, Ford (Inchcape) gausi daugiau. Palūkanos neturi būti daugiau, nei 2%. Likutinė po 5 metų 35%. Už grynus, aišku, normalūs žmonės mašinų šiais laikais neperka. Nebent Tomaševskiai ar panašūs puspročiai ir net buhalteriškai tai daryti būtų idiotizmas, nebent esi ant tiek blogas investuotojas, kad kitur negausi 2+ % grąžos nuo savo po pagalve turimų grynų (kurių tikriausiai neturi anyway).
                              Yep, nes pirkti consumer goods su paskola yra didelio ekonominio raštingumo ženklas.

                              Tas 50 colių televizorius ir kelionė į Bahamus kurių taip norisi - tegu puspročiai perka už savus. Protingi žmonės skolinasi iš banko ir viską turi čia ir dabar.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Yep, nes pirkti consumer goods su paskola yra didelio ekonominio raštingumo ženklas.

                                Tas 50 colių televizorius ir kelionė į Bahamus kurių taip norisi - tegu puspročiai perka už savus. Protingi žmonės skolinasi iš banko ir viską turi čia ir dabar.
                                Ekonomika nėra stiprioji tavo sritis, is it?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Sankauskas tiesiog nusišneka.
                                  Šiaip, jeigu rimtai, pasikonsultuok su žmonėmis, kurie tuo užsiima, jei pats tingi daug aiškintis.

                                  In a nutshell, VW gausi apie 10% off nuo kainoraščio, Ford (Inchcape) gausi daugiau. Palūkanos neturi būti daugiau, nei 2%. Likutinė po 5 metų 35%. Už grynus, aišku, normalūs žmonės mašinų šiais laikais neperka. Nebent Tomaševskiai ar panašūs puspročiai ir net buhalteriškai tai daryti būtų idiotizmas, nebent esi ant tiek blogas investuotojas, kad kitur negausi 2+ % grąžos nuo savo po pagalve turimų grynų (kurių tikriausiai neturi anyway).
                                  Nueik pirkt i metu gala gausi dar daugiau nes reikia padaryti pardavimu plana.Ant Audi gali tiketis iki 15%,siaip skaitau reikia pirkti kam yra akcija, nebent neturi kur pinigu det.Pvz siuo metu gausybei Volvo modeliu, Audi A6,VW Tiguan

                                  Comment


                                    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                    Yep, nes pirkti consumer goods su paskola yra didelio ekonominio raštingumo ženklas.

                                    Tas 50 colių televizorius ir kelionė į Bahamus kurių taip norisi - tegu puspročiai perka už savus. Protingi žmonės skolinasi iš banko ir viską turi čia ir dabar.
                                    Kaip ir dauguma amerikiečių tą daro, todėl turbūt ir BVP atitinkamas. Jeigu man reikia naujo automobilio, ką siūlote daryti? Taupyti 5 metus ir per tą laiką važinėti senu laužu, kuriam dar reiks kišti daug pinigų remontams? Koks požiūris yra peilis ne tik asmeniniam gyvenimui, bet ir valstybės ekonomikai, kai iš apyvartos į kojines išimami pinigai. Turint atliekamus 50k Eur kur kas labiau apsimoka investuoti į NT ir gauti minimum 5% grąžą nei pirkti automobilį.

                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Ekonomika nėra stiprioji tavo sritis, is it?
                                    Finansiškai raštingi žmonės supranta, kad skolintas kapitalas visada pigesnis už nuosavą, bet Kauno automobilių turguje už grynus perkantys sudrožtus BNV turbūt nelabai tokie yra.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.09, 08:43.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Kaip ir dauguma amerikiečių tą daro, todėl turbūt ir BVP atitinkamas. Jeigu man reikia naujo automobilio, ką siūlote daryti? Taupyti 5 metus ir per tą laiką važinėti senu laužu, kuriam dar reiks kišti daug pinigų remontams? Koks požiūris yra peilis ne tik asmeniniam gyvenimui, bet ir valstybės ekonomikai, kai iš apyvartos į kojines išimami pinigai. Turint atliekamus 50k Eur kur kas labiau apsimoka investuoti į NT ir gauti minimum 5% grąžą nei pirkti automobilį.
                                      Taupymas yra skirtas tik varguoliams. Normalūs žmonės ne taupo, o investuoja.

                                      Jei aš kas mėnesį atsidedu 500€ į kokius nors etf fondus - tai aš taupau, ar investuoju?

                                      Jei nori naujo automobilio (ar bet kokios kitos vartojimo prekės - televizoriaus, kelionės), išsigrynini VP ir nusiperki.

                                      P.S. Na, ir žinoma consumer goods pirkimas išsimokėtinas skirtas ne šiaip varguoliams, bet mažaraščiams varguoliams.

                                      P.P.S.

                                      Finansiškai raštingi žmonės supranta, kad skolintas kapitalas visada pigesnis už nuosavą, bet Kauno automobilių turguje už grynus perkantys sudrožtus BNV turbūt nelabai tokie yra.
                                      Tai gal reiktų skirti capital goods nuo consumer goods.

                                      Jei su naujai pirktu automobiliu ruošiesi dušmanauti - tada taip, skolinimasis yra logiškas pasirinkimas.
                                      Paskutinis taisė sankauskas; 2019.07.09, 09:24.
                                      If a lion could speak, we could not understand him.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Ekonomika nėra stiprioji tavo sritis, is it?
                                        Na čia kaip pažiūrėsi. Kai žaisdavau Starcraftą, tai buvau tarp top3 Lietuvoje.

                                        Tarp ekonomistų dabar Lietuvoje turbūt net į top 10 nepatektečiau.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Sankauskui pasisekė, nes turi pasiturinčius tėvus, kurie jam atidavė automobilį ir matyt visaip kitaip išlaiko sūnų palaidūną, kad tas galėtų 500€/mėn. "investuoti". Daugeliui kitų LT piliečių pasisekė mažiau, turi patys pirkti golfus ir visokias ten kijas
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X