Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Iš savo patirties galiu pasakyti, kad 200 ne metams, o mėnesiui. Automobiliai šiais laikais nebegaminami važinėti 20 metų, pravažiavus 200 tūkst. viskas pradeda byrėti. Net ir pagal oficialius verslo apskaitos standartus automobilio nusidėvėjimas neveltui yra 7 metai, o ne 17.



    Mauricas tą jau buvo paskaičiavęs, dar įtraukius servisų neapskaitytas pajamas, visokius garažus, ką patys vairuotojai perka ir keičia savo rankomis, skirtumas dar didesnis būtų.

    https://scontent.fvno3-1.fna.fbcdn.n...6b&oe=5DB2A8B4

    Matyt prisideda ir tam tikri mentaliteto dalykai.

    Dalis žmonių (tokie kaip Gator) perka mašiną kaip svarbų savo namų apyvokos daiktą ar net statuso simbolį. Jie labai gerai viską "žino" apie tokių mašinų taisymą ir apie tai sukasi didelė dalis jų kuklaus gyvenimo. Jie paprastai netraktuoja laiko kaip vertingo dalyko ir dažniausiai leidžia jį pas meistriukus arba prie TV žiūrėdami "Brigadą" ar panašią TV produkciją.

    Kiti "perka" (realiai tai nuomojasi) naują mašiną kaip paslaugą ir gyvenimo komforto dalyką. Mašinų veikimo principai jiems nelabai rūpi, o jei kas nors atsitinka, visa tai perleidžiama atsakingiems žmonėms padarius vieną skambutį. Tokie žmonės paprastai labai vertina savo laiką, jį planuoja, o laisvalaikį leidžia užsiimdami hobiais ar keliaudami. Lankymasis garažiukuose pas meistriukus jiems visiškai nepriimtinas ir kelia pasibjaurėjimą.

    ​​​​​​​


    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Apie kokius tūkstančius kalbi?
      Imi už 2000-3000 eur mašiną ir remontams kokius 200 eur per metus įdedi. Turbūt kažkoks toks vidurkis būtų. Na duodu kepurę prišikt, kad už 400 eur per metus tikrai ne didesnis remonto vidurkis.

      Bet taip, eilinį kartą tavo absurdiška nesamonė bus teiybė, pasirodo lietuviai yra turtingiausi europoje, tokį pranagų dalyką kaip senas mašinas sau leidžia labiausiai pagal tą žemėlapį
      Is kur tokia protinga statistika ne >= 400EUR per metus uz remonta?

      Comment


        Žinomo estofilo Maurico skaičius visada reikia imti su druskos grūdu, tikrai ne kiekvienam verta pirkti naują automobilį. Bet neturint specifinių žinių, pažįstamų meistrų, detalių tiekėjų ir atliekamų tūkstančių € sąskaitoj tikrai paprasčiau (ir dažnai pigiau) pirkti naują golfą (kiją, tojotą, pežo, reno ir t.t. pagal skonį).
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Žinomo estofilo Maurico skaičius visada reikia imti su druskos grūdu, tikrai ne kiekvienam verta pirkti naują automobilį. Bet neturint specifinių žinių, pažįstamų meistrų, detalių tiekėjų ir atliekamų tūkstančių € sąskaitoj tikrai paprasčiau (ir dažnai pigiau) pirkti naują golfą (kiją, tojotą, pežo, reno ir t.t. pagal skonį).
          Supranti dar prisideda ir lietuviu mentalitetas.Tikras lietuvis tarkim turedamas automobiliui 6-7k EUR tikrai nesidairys padeveto VW Polo ar Opel Astra padoraus stovio, taciau pirks nu...ta VW Toureg ar koki X5.O paskui ir prasideda verkimas del brangaus remonto ir kad srote padangu neimanoma gaut, bet tikiuosi ivedus tarsos mokescius sita b...iene greitai baigsis

          Comment


            2008 metais, kai pirkau automobilį, jau atrodė tuoj tuoj įves taršos mokestį.

            Comment


              Žmonos 2006 m. Škoda Fabia artėja prie 400 t. km, kol kas stambių remontų nereikėjo, visas išlaidas registruojam. Bet jau pradeda rūdyti kėbulas.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Žmonos 2006 m. Škoda Fabia artėja prie 400 t. km, kol kas stambių remontų nereikėjo, visas išlaidas registruojam. Bet jau pradeda rūdyti kėbulas.
                Tai kas ir noriu pasakyt - kad dauguma vietoj paprastos konstrukcijos masinos pasiima premium klases nujodyta varianta ir paskui kisa pinigus I visokias pneumo vaziuokliu remontus ir elektronika.O ten tokiu remontu po 400EUR nelabai ir buna nebent kas labai smulkaus kaip stabdziu diskai, taciau visuomet yra iseitis - SROTAS

                Comment


                  Aš nenoriu pasirodyti neišprusęs aftamabilystas, bet kas tiksliai yra Srotas?

                  Comment


                    Jei reiktų pirkti automobilį, tai pirkčiau tiktai naują. Bet dabar grįžus į Lietuvą tėvas atidavė savo seną 12 metų dyzeliuką (nes pats tai pirko naują ) Volvo su 300.000 rida.
                    Tai per 2 metus kol kas keičiau tik stabdžių kaladėles ir tepalą - viso 110€.

                    Tuo pačiu padarė pilną apžiūrą servise - sakė viskas idealaus stovio, ir ta mašina drąsiai nuvažiuos dar 300.000
                    If a lion could speak, we could not understand him.

                    Comment


                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                      Tai kas ir noriu pasakyt - kad dauguma vietoj paprastos konstrukcijos masinos pasiima premium klases nujodyta varianta ir paskui kisa pinigus I visokias pneumo vaziuokliu remontus ir elektronika.O ten tokiu remontu po 400EUR nelabai ir buna nebent kas labai smulkaus kaip stabdziu diskai, taciau visuomet yra iseitis - SROTAS
                      Tik vienas niuansas, tame pačiame šrote greičiausiai detalės bus iš dar senesio automobilio nei tavo ir tas pats "naujas" variklis pratovėjęs lauke metus laiko bus su labai didele tikimybe vėl nusprogti.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Aš nenoriu pasirodyti neišprusęs aftamabilystas, bet kas tiksliai yra Srotas?
                        schrott(vok) -> metalo laužas (liet)

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                          Jei reiktų pirkti automobilį, tai pirkčiau tiktai naują. Bet dabar grįžus į Lietuvą tėvas atidavė savo seną 12 metų dyzeliuką (nes pats tai pirko naują ) Volvo su 300.000 rida.
                          Tai per 2 metus kol kas keičiau tik stabdžių kaladėles ir tepalą - viso 110€.

                          Tuo pačiu padarė pilną apžiūrą servise - sakė viskas idealaus stovio, ir ta mašina drąsiai nuvažiuos dar 300.000
                          Tai dar galėsi atsukt ridą iki kokių 150K ir parduot už normalią kainą kitam Šiaulių marozui.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Tik vienas niuansas, tame pačiame šrote greičiausiai detalės bus iš dar senesio automobilio nei tavo ir tas pats "naujas" variklis pratovėjęs lauke metus laiko bus su labai didele tikimybe vėl nusprogti.
                            O tai apie ka as ir noriu pasakyt - kad lietuvis perka masina kurios negali ilsaikyt normaliomis salygomis. Pazystamas dirbo autolauzyne - jei is UK atvezdavo Toureg'a ar kokia Audi A8 ardymui pirmiausia kas budavo parduodama tai stabdziu diskai su kaladelemis, ratu guoliai, pneumo pakabos detales,amortizatoriai labai paklausa turejo.Valytuvus ir tuos nuo X5 parduodavo nes jie be proto brangus nauji.Tarkim VW Polo variklio pagalve kainuoja 70EUR gero gamintojo nauja.Pas Audi A8 ji jau eina hidrauline ir kainuoja kosminius pinigus

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Tai dar galėsi atsukt ridą iki kokių 150K ir parduot už normalią kainą kitam Šiaulių marozui.
                              Kad Šiaulių marozai dažniausiai važinėja visokiais golfais.
                              Su volvo universalais važinėja visokie lochais skandinavai.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                                Kad Šiaulių marozai dažniausiai važinėja visokiais golfais.
                                Su volvo universalais važinėja visokie lochais skandinavai.
                                O tai Siauliuos gali but putiovas su Volvo? Ar reikia Golf?

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Tai duok jau tą kepurę
                                  Važinėju su dabartine auto kažkur 1,75 metų, remontams išleidau 1850 € (čia neskaitant visokių alyvos keitimų ir pan. dar už 350 €), t.y. ~1000 € metams Taigi iš dalis suprantu vargšus perkančius naujus golfus, nes senu dyzeliu gali važinėti tik pasiturintys.
                                  Juk sakau vidutiniškai. Aš pvz per 4 metus gal tik 350 eur išleidau, tai iki 100 eur metams.

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                    Tai kas ir noriu pasakyt - kad dauguma vietoj paprastos konstrukcijos masinos pasiima premium klases nujodyta varianta ir paskui kisa pinigus I visokias pneumo vaziuokliu remontus ir elektronika.O ten tokiu remontu po 400EUR nelabai ir buna nebent kas labai smulkaus kaip stabdziu diskai, taciau visuomet yra iseitis - SROTAS
                                    Per 15 metų automobilių vairavimo neturėjau nei vieno remonto, kuris viršytų 400 eur.
                                    400+ jau kai kažkas rimtai nesėkmingai atsitinka turbūt reikia mokėti. Pvz. variklio grandinė trūktų ar pan.
                                    Nepamiršk, kad kalbam apie vidutinišką LT kelių autyomobilį už 2-3K, o ne naujo Cayene remontą.
                                    Visą pakabą už 400 eur galima perrinkti tokiems auto kaip pvz. Sunkiai įsivaizduojami remontai virš 400 eur.


                                    Paskutinis taisė Gator; 2019.07.08, 18:47.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Iš savo patirties galiu pasakyti, kad 200 ne metams, o mėnesiui. Automobiliai šiais laikais nebegaminami važinėti 20 metų, pravažiavus 200 tūkst. viskas pradeda byrėti. Net ir pagal oficialius verslo apskaitos standartus automobilio nusidėvėjimas neveltui yra 7 metai, o ne 17.



                                      Mauricas tą jau buvo paskaičiavęs, dar įtraukius servisų neapskaitytas pajamas, visokius garažus, ką patys vairuotojai perka ir keičia savo rankomis, skirtumas dar didesnis būtų.

                                      ​​​​​​​

                                      Tai Mauricas rašo, kad 180 eur metams remontui, o tau manoi 400 eur vidurkis labai neįtikėtinai skambėjo.
                                      Na jau kokie 600 eur metams tai jau čia su absoliučiais apsidraudimais galime sakyt vidurkį, kad visiems ramiau būtų.
                                      Čia kalbame apie 2-3K tipinę LT kelių mašiną.
                                      Tai 50 eur mėnėsiui jau čia labai smarkiai užmetus vidurkį.

                                      Tai per kur nauja mašina pigiau?

                                      Nauja mašina imti tik sukti kilometrus, kur aktualu kuo mažiau laiko servise praleisti. Tai arba darbinė, arba kasdien važinėji autostrada.
                                      Jei naudoji kaip asmeninę į ir iš darbo mieste su kokiu 1000km per mėn tai nauja mašna kainuos daug kartų brangiau ir net juokinga kažką bandyti sakyti atvirkščiai, nes klausimas lieka ar 3, ar 5, ar 10 kartų brangiau nauja, o ne ar apskritai brangiau

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Matyt prisideda ir tam tikri mentaliteto dalykai.

                                        Dalis žmonių (tokie kaip Gator) perka mašiną kaip svarbų savo namų apyvokos daiktą ar net statuso simbolį. Jie labai gerai viską "žino" apie tokių mašinų taisymą ir apie tai sukasi didelė dalis jų kuklaus gyvenimo. Jie paprastai netraktuoja laiko kaip vertingo dalyko ir dažniausiai leidžia jį pas meistriukus arba prie TV žiūrėdami "Brigadą" ar panašią TV produkciją.

                                        Kiti "perka" (realiai tai nuomojasi) naują mašiną kaip paslaugą ir gyvenimo komforto dalyką. Mašinų veikimo principai jiems nelabai rūpi, o jei kas nors atsitinka, visa tai perleidžiama atsakingiems žmonėms padarius vieną skambutį. Tokie žmonės paprastai labai vertina savo laiką, jį planuoja, o laisvalaikį leidžia užsiimdami hobiais ar keliaudami. Lankymasis garažiukuose pas meistriukus jiems visiškai nepriimtinas ir kelia pasibjaurėjimą.

                                        ​​​​​​​

                                        Na taip, nes 2000 eur vertės golf/passat/etc yra didesnis statusas nei naujas golf/passat/etc


                                        Jei nežinojai tai tie, kuriem auto yra statuso simbolis kaip tik perka už kuo brangiau kiek išeina, o ne advokatauja už pigią auto. Bet kaip visada "logika" tavo perspjauna bet kokius kvailumo rėmus.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Per 15 metų automobilių vairavimo neturėjau nei vieno remonto, kuris viršytų 400 eur.
                                          Praktiškai visi (bent europietiški) ne caro Riuriko laikų turbodyzeliai turi riboto resurso dvigubos masės smagračius. Tuo pačiu ardymu dažniausiai keičiami kartu su sankaba, proceso kaina 800-1000€ eilės. Daug važiuojant gali tekti pasikeisti net ne vieną kartą.

                                          Arba, 2000-3000€ vertės automobilio kontekste, toks gedimas reiškia šrotą.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X