Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    CityBee Golfas lyg ir kietesnė mašina nei Toyota Auris, nors sunku tiksliai pasakyti.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Golfas vairuojasi nepalyginamai geriau, nei Auris. Už Golfą toje klasėje geriau vairuojasi tik Focus. O Auris vairuojasi panašiai kaip amerikietiškos mašinos iš 70s. Vairas tik apytiksliai suka ratus daugmaž į tinkamą pusę.
    Golfą reikia lyginti su Prius, o ne Auris.
    Flickr

    Comment


      Kaikuriem ir kumele nuotaka



      https://youtu.be/OwnETLuNA1A
      Paskutinis taisė liutass; 2018.10.23, 16:03.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Kaikuriem ir kumele nuotaka
        O ką jūs siūlote pirkti?
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          O ką jūs siūlote pirkti?
          Kiekvienam pagal poreikius ir pagal galimybes

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Golfą reikia lyginti su Prius, o ne Auris.
            Kodėl? Prius iš esmės kita koncepcija.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kodėl? Prius iš esmės kita koncepcija.
              Bet pagal dydį labai panašūs.
              Flickr

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Golfas vairuojasi nepalyginamai geriau, nei Auris. Už Golfą toje klasėje geriau vairuojasi tik Focus. O Auris vairuojasi panašiai kaip amerikietiškos mašinos iš 70s. Vairas tik apytiksliai suka ratus daugmaž į tinkamą pusę.
                Epic, kai apie vairavimasį aiškina šoferis vieną benzino baką šiaip ne taip išvažinėjęs per 2 mėnesius. Turbūt ir auksinės trydos spalva pasirinkta tam, kad būtų lengviau rasti mašiną tą dieną, kai pagaliau užsimano pavažinėti.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Bet pagal dydį labai panašūs.
                  Prius'as labiau į Jettą.
                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Golfą reikia lyginti su Prius, o ne Auris.
                    Priusas mažesnis už Golfą, bent jau taip atrodo.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Golfas vairuojasi nepalyginamai geriau, nei Auris. Už Golfą toje klasėje geriau vairuojasi tik Focus. O Auris vairuojasi panašiai kaip amerikietiškos mašinos iš 70s. Vairas tik apytiksliai suka ratus daugmaž į tinkamą pusę.
                      Aš kiek kitu aspektu - komforto, o ne tikslumo. Nemanau, kad Golfe pastebimai geriau. Auris vairas lyg ir lengviau sukinėjasi. Gal tai ir sukuria jausmą, kad tu labiau valdai ir pats automobilis atrodo lengvesnis. Man pradžioje labai patiko Golfas, labiau nei Auris. Tačiau teko ilgiau pavažinėti vien su Toyotų hibridais Auris ir CR-H, tai kiekvieną kartą įlipus į Golfą pirmas įspūdis, kaip kažkas čia rašė, WTF valdomumo aspektu.

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	prius vs golf.PNG
Views:	138
Size:	27,5 kB
ID:	1677882

                        Bagažinė priuso (kairėje) beveik 280 litrų didesnė, beveik 30 cm pats priusas ilgesnis, bazė 6,5 cm ilgesnė.
                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą



                          Golfą reikia lyginti su Prius, o ne Auris.
                          Kodėl? Su Golfu C segmente pas Toyota konkuruoja būtent Auris.
                          Paskutinis taisė John; 2018.10.23, 18:31.

                          Comment


                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                            Epic, kai apie vairavimasį aiškina šoferis vieną benzino baką šiaip ne taip išvažinėjęs per 2 mėnesius. Turbūt ir auksinės trydos spalva pasirinkta tam, kad būtų lengviau rasti mašiną tą dieną, kai pagaliau užsimano pavažinėti.
                            Tomai, ar tikrai vairuoji Auris?

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą

                              Aš kiek kitu aspektu - komforto, o ne tikslumo. Nemanau, kad Golfe pastebimai geriau. Auris vairas lyg ir lengviau sukinėjasi. Gal tai ir sukuria jausmą, kad tu labiau valdai ir pats automobilis atrodo lengvesnis. Man pradžioje labai patiko Golfas, labiau nei Auris. Tačiau teko ilgiau pavažinėti vien su Toyotų hibridais Auris ir CR-H, tai kiekvieną kartą įlipus į Golfą pirmas įspūdis, kaip kažkas čia rašė, WTF valdomumo aspektu.
                              Butent komfortas yra Golfo selling point (kartu su interjero kokybe). Auris yra barškalas, lyginant su Golfu komforto ir garso izoliacijos prasme. Vienintelė sritis, kur Auris kuo nors pirmauja prieš Golfą yra patikimumas (tikras jis ar tariamas, kita tema). Ir aišku kaina. Jei keli šimtai gali padėti apsispręsti.

                              Comment


                                Jei buvai pratęs daugiau važiuoti dyzeliais, tai net ir golfas, jei benzininis, pradeda atrodyti kaip lexusas..
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Jei buvai pratęs daugiau važiuoti dyzeliais, tai net ir golfas, jei benzininis, pradeda atrodyti kaip lexusas..
                                  Deja teko važinėti ir domėtis prieš perkant su dauguma pagrindinių konkurentų. Išvados daromos būtent pagal tai.
                                  Bene vienintelė mašina, kurios egzistavimo prasmės taip ir nesupratau (išskyrus hybrid versiją, skirtą taksistams), tai Auris. Vairuojasi nekaip, komfortas meh, praktiškumas meh, vidus meh, dizainas idiotiškas, kaina ne tokia maža. Netickina beveik jokių varnelių.

                                  Comment


                                    gal jau tu baik cia apie masinas rasyti, gerai?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Butent komfortas yra Golfo selling point (kartu su interjero kokybe). Auris yra barškalas, lyginant su Golfu komforto ir garso izoliacijos prasme. Vienintelė sritis, kur Auris kuo nors pirmauja prieš Golfą yra patikimumas (tikras jis ar tariamas, kita tema). Ir aišku kaina. Jei keli šimtai gali padėti apsispręsti.

                                      Deja teko važinėti ir domėtis prieš perkant su dauguma pagrindinių konkurentų. Išvados daromos būtent pagal tai.
                                      Bene vienintelė mašina, kurios egzistavimo prasmės taip ir nesupratau (išskyrus hybrid versiją, skirtą taksistams), tai Auris. Vairuojasi nekaip, komfortas meh, praktiškumas meh, vidus meh, dizainas idiotiškas, kaina ne tokia maža. Netickina beveik jokių varnelių.
                                      Toyotas patikimumas atsiranda, nes jie naudoja senas patikimas benzino technologijas ir elektrą, skirtą didesniam degalų vartojimui kompensuoti.
                                      Kaip ir minėjai, tu tik pabandei testinius važiavimus, o aš jau metus važinėju su hibridais. Aš pradžioje irgi nemačiau skirtumo tarp Golfo ir hibrido. Interjeras Golfo kokybiškesnis ir erdvesnis, bet kalba ėjo apie valdomumą ir valdymo komfortą. Nors Auris erdvės pakanka, jei nesi 2 metrų ūgio. Taigi, kai pavažinėji su tolygiai ir sparčiai įsibėgėjančiais hibridais, grįžti prie trukčiojančio bei prie šviesaforo pasiliekančio Golfo nebepatrauklu.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                        Toyotas patikimumas atsiranda, nes jie naudoja senas patikimas benzino technologijas ir elektrą, skirtą didesniam degalų vartojimui kompensuoti.
                                        Kaip ir minėjai, tu tik pabandei testinius važiavimus, o aš jau metus važinėju su hibridais. Aš pradžioje irgi nemačiau skirtumo tarp Golfo ir hibrido. Interjeras Golfo kokybiškesnis ir erdvesnis, bet kalba ėjo apie valdomumą ir valdymo komfortą. Nors Auris erdvės pakanka, jei nesi 2 metrų ūgio. Taigi, kai pavažinėji su tolygiai ir sparčiai įsibėgėjančiais hibridais, grįžti prie trukčiojančio bei prie šviesaforo pasiliekančio Golfo nebepatrauklu.
                                        Tiesos yra. Ypač jei esi taksistas arba kas rytą pusantros valandos per kampščius važiuoji į darbą vidutiniu 3km/h greičiu.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          grįžti prie trukčiojančio bei prie šviesaforo pasiliekančio Golfo nebepatrauklu.
                                          Trukčiojimas dingsta kai išmoksti Valdyti automobilį. "Šauti" nuo šviesoforo - o ar tai yra būtina?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X