Parašė booraz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Šiandien su gerai prikrautu (krovinio, ne elektros) auriu hibridu pasivėžinau iki artimojo užsienio. Gavosi 4,9 l / 100km (pagal kompą). Anksčiau, su apytuščiu, yra gavęsi ir 4,3 l. Taigi nėr blogai ir užmiestyje.
Tai kam pirkai tą gaidį ?
Nepirkau o paimta ilgalaikei nuomai - 2019 metais bus atiduota atgal.Buvo geras pasiulymas is banko imt butent si varianta
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Su Yariu hibridu man gaunasi 4,9 mieste, o išvažiavus į užmiestį gaunasi 4,4. Pritariu, kad sąnaudos nėra labai mažesnės, bet kokį 1,0-1,5 litro mažesnės sąnaudos negu automobilio tik su benzininiu varikliu. Dabar kai kaina pačio automobilio susilygino su benzininiais, tai svarstyčiau variantą pirkti hibridą, juo labiau, kad automatinę pavarų dėžę gauni prie to pačio.
O tau kaip aplamai patinka tos Yario CVT dezes darbas?Ant NX300h tai tragedijaPaskutinis taisė Darius555; 2018.06.01, 08:44.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Atspėk, kodėl tiek daug panaudotų Priusų privežta į Lietuvą? Ypač daug jų dirba taksi. Todėl, kad akumuliatoriai nudvėsę ir neapsimoka jų keisti, todėl jie pigiai parduodami. Taksi važinėja ant dujų - labiau apsimoka sumontuoti dujų įrangą, nei keisti akumuliatorių. Žodžiu, verta pagalvoti, o kas bus su tuo nauju hibridu po 5 - 7 metų? Ar nereikės jo pusdykiai prakalti, nes akumo keisti neapsimokės. Arba montuoti dujų įrangą.
"The battery pack in any hybrid Toyota is warranted either for 10 years or 150,000 miles (in states with California emissions laws) or 8 years or 100,000 miles in all other states."
The cost of the pack varies with the year of the Prius. Replacement batteries for the 2001-2003 Prius cost $2,299, and those for the more common 2004-2009 model currently run $2,588.
Indeed, Toyota says the battery pack is one of the least-frequently replaced items across all Prius models. And some proportion of the packs it has to replace haven't failed, but were damaged in collisions or other accidents.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO tai neatsiras cia elektros fanu?
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Atsakymas dar galioja garantija. Čia pateikiau JAV atvejį.
https://www.greencarreports.com/news...t-and-warranty
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Europoje garantija trumpesnė, jei parduoda naudotas mašinas su nudvėsusiais akumuliatoriais. Priešingu atveju pakeistų pagal garantiją ir tada arba toliau patys važinėtų, arba parduotų, bet jau visai už kitą kainą, o ne už, santykinai, skatikus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Kokiu greiciu gaunasi 4.4/100?
O tau kaip aplamai patinka tos Yario CVT dezes darbas?Ant NX300h tai tragedija
Man ok ta belaipsnė transmisija, kiek spaudi, tiek važiuoja. Man žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Greitis tradicinis lietuviškas leistinas +10.
Man ok ta belaipsnė transmisija, kiek spaudi, tiek važiuoja. Man žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tai jeigu baterija nesugedus, tai kam ją keisti. Kaip suprantu baterijos talpumas nukenčia per pirmus kelis metus 10%, paskui išlieka stabilus gerą dešimtmetį ir daugiau. Bent jau taip testai ir pravažiuotų kilometrų statistikos rodo.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Tai kad ne karve kainuoja dabar jau ta Prius baterija - be to jas restauruoja ir visai neblogai restauruotos laiko
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMan žymiai labiau nepatinka dabartiniuose kibiruose montuojami trūkčiojantys automatai, kurie niekad nežino kuria pavara važiuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
Jo is dallies ji gerai bet uzmynus dugna kazkaip kriokt pradeda tas NX ir visai netraukia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąSu mechanine dėže? Mašiną?
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNereikia bijot to kriokimo, mini gazą iki dugno ir laikai .
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip, su mechanine važinėti paprasčiau ir patogiau nei su automatu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPirk su normalia (t.y.mechanine) dėže ir bėgiai persijungs tik tada, kai tu pats to panorėsi.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tai jeigu baterija nesugedus, tai kam ją keisti. Kaip suprantu baterijos talpumas nukenčia per pirmus kelis metus 10%, paskui išlieka stabilus gerą dešimtmetį ir daugiau. Bent jau taip testai ir pravažiuotų kilometrų statistikos rodo.
Comment
Comment