Kad nesijaustum blogai su 3 cyl įdėsiu pora grafikų
Pirmasis Honda Civic Type R 2 litrų atmosferinis big baller benzas(krūčiausias gatvinis aparatas su 200 arklių po kapotu=entry level circuit car) dyno rezultatas.
Antrasis Ford Ecoboost mažalitražis 1 litro small balleris.
Išvada: iki 5000 apsukų abiejų variklių charakteristikos iš esmės identiškos (sukimo momentas ir galia). T. y. jei nesmaugi apsukų iki redline tai mašinų trauka vienoda. Mieste važinėdamas normaliai, nejausi jokio skirtumo ar ecoboost ar type R. Kad pajaustum Type R galią turi važiuoti max variklio sūkiais t.y. 6000 - 8000 rpm diapazone. Taigi John tavo stiliui ecoboost tobulas pasirinkimas. Turbininių motorų geriausia ekonomija pasiekiama švelniai elgiantis su akseleratoriaus pedalu. Vienintelis concern tai mažų variklių ridos resursas. Jei perki naują ir neplanuoji pravažiuoti >200 kkm, puikus pasirinkimas. Jei perki naudotą ar daug važiuoji, tokiu atveju būčiau atsargus.
Pirmasis Honda Civic Type R 2 litrų atmosferinis big baller benzas(krūčiausias gatvinis aparatas su 200 arklių po kapotu=entry level circuit car) dyno rezultatas.
Antrasis Ford Ecoboost mažalitražis 1 litro small balleris.
Išvada: iki 5000 apsukų abiejų variklių charakteristikos iš esmės identiškos (sukimo momentas ir galia). T. y. jei nesmaugi apsukų iki redline tai mašinų trauka vienoda. Mieste važinėdamas normaliai, nejausi jokio skirtumo ar ecoboost ar type R. Kad pajaustum Type R galią turi važiuoti max variklio sūkiais t.y. 6000 - 8000 rpm diapazone. Taigi John tavo stiliui ecoboost tobulas pasirinkimas. Turbininių motorų geriausia ekonomija pasiekiama švelniai elgiantis su akseleratoriaus pedalu. Vienintelis concern tai mažų variklių ridos resursas. Jei perki naują ir neplanuoji pravažiuoti >200 kkm, puikus pasirinkimas. Jei perki naudotą ar daug važiuoji, tokiu atveju būčiau atsargus.
Comment