Ką manai apie tokį ilgą laiką? Pateisinamas ar visgi didelių įmonių nelankstumas?
Toks laikas pateisinamas gal būdavo 20 metų atgal. Dabar manau turėtų būti žymiai mažesnis 1-2 metai. Taspac patvirtino, kad trūksta automobilių gamintojams lankstumo. Aišku jie apsidraudžia ir nenori privelti kažkokios elektronikos, kuri būtų nepatikima, bet tokie laikikliai telefonams, juk ne aukštasis pilotažas, tiesiog įrenginys be galimybės sugesti, na nebent nulaužti
Toks laikas pateisinamas gal būdavo 20 metų atgal. Dabar manau turėtų būti žymiai mažesnis 1-2 metai. Taspac patvirtino, kad trūksta automobilių gamintojams lankstumo. Aišku jie apsidraudžia ir nenori privelti kažkokios elektronikos, kuri būtų nepatikima, bet tokie laikikliai telefonams, juk ne aukštasis pilotažas, tiesiog įrenginys be galimybės sugesti, na nebent nulaužti
Priezasciu, kodel taip vyska, as nezinau. Speju tai yra del kokybes, bandomi ivairiausi plastmases lydiniai, tikrinamas ju patvarumas. Pvz juokingas irenginys buvo pas R&D, kai pristatyta daug mygtuku modeliu ir dirbtiniai pirstai juos spaudineja, o salia skaitikliai skaiciuoja paspaudimu skaiciu. Stebima kiek paspaudimu kuris modelis atlaikys. Keli mygtukai apie metus ar du taip buvo spaudomi.
Konkreciai del laikikliu, manau cia losia norejimas proteguoti savo navigacijas ir built-in ekranus. Ir, savaime suprantama, uz tai tureti galimybe pasiimti pinigus. Jei visi gales automobiliuose patogiai pasideti telefona ir ji valdyti vairuojant, niekas nenores pirkti built-in lieciamuju ekranu, navigavciju ir pan.
Kitas punktas - saugumas. Built-in technologijos leidzia su vairu valdyti daug funcionalumu. Telefonas labiau atitraukia nuo automobilio kontroles ir demesio i kelia nei vidiniai prietaisai. Pats pastebiu, kad susireguliuoti radija/mp3 su vairo mygtukais beveik nereikalauja atitraukti demesi nuo vairavimo. O telefone pasikoreguoti navigacija ar pasikeisti Spotify daina reikia praktiskai keliom sekundem isvis neziureti i kelia.
Na, o funkcionalumai, kuriu automobilis negali padaryti, o telefonas gali (pagrinde skambinimas) jau senai integruoti.
Trecias dalykas, galiojantis visom sferom, nuo skalbimo milteliu iki auto, ne vienas gamintojas visko ka isranda neleidzia iskart i rinka. Daug isradimu dedama ant lentynos ir jie traukiami po viena, stebint konkurentus, bandant juos pralenkti ir pan. Kaip kortose, visu ju iskart neatskleidi, o dedi po viena, priklausant nuo situacijos.
Sveiki. Nusipirkau Opel Vectra ir dabar noriu graziu ratlankiu, vietoj pliku skardu. Labai noriu nuorodoje pateiktu, bet visiskai nezinau apie ju kokybe. Kaip manot, ar verta ir saugu juos pirkti ar geriau kokiu nors zinomesniu gamintoju ratlankius rinktis? http://m.autoplius.lt/ratlankiai/ske...html?page_nr=3
Keturi didieji pasaulio miestai nusprendė,kad dyzelinu varomi automobiliai 2025 m. jų vadovaujamuose megapoliuose nevažinės. Nebeįsileisti dyzelinių transporto priemonių nori Paryžius, Meksikas, Madridas ir Atėnai.
Pavyzdžiui, Paryžius jau ėmėsi veiksmų, mažindamas dyzelinių lengvųjų ir komercinių automobilių skaičių mieste. Senesni nei 1997 m. laidos automobiliai jau draudžiami, draudimai bus griežtinami iki pat 2020 m. Paryžiaus miesto merė Anne Hidalgo pabrėžė, kad Prancūzijos sostinė seka Japonijos sostinės Tokijo pavyzdžiui, kuriame jau nėra dyzelinu varomų transporto priemonių.
Yra. Jeigu transporto priemonė išmeta daugiau teršalų nei leidžia normos, ji nepraeis technikinės.
Akcentavau žodį motyvuoti. Tos apžiūros normos gan didelės, lanksčios, neatitinkančios normalios eksploatacijos ir be to vienkartinės. Motyvuoti reiktų mokesčiais ir įvažiavimo ribojimais.
Tai kam iš viso lyginti? Lyg ne toje pačioje planetoje gyventume?
Tam, kad suprastum, jog be dyzelinių automobilių atitinkamuose miestuose oras bus geresnis nei su jais.
Tiesą sakant net nesupratau klausimo. Ar čia durnium apsimetei neva nežinodamas priežasties ar privalumo šio sprendimo?
Kai kuriuose miestuose dyzelinių beveik nėra, bet tarša pakankamai didelė. Prismenu, Delyje vos neuždusau tikra to žodžio prasme.
Taršai gali būti ir daugiau priežasčių: Indijoj deginama nemažai anglies, namuose maistas vis dar ruošiamas ugniavietėse, daugiau ir dalelių kyla nuo grindinio.
Taršai gali būti ir daugiau priežasčių: Indijoj deginama nemažai anglies, namuose maistas vis dar ruošiamas ugniavietėse, daugiau ir dalelių kyla nuo grindinio.
Tai čia savaime suprantama. Jei būtų dyzeliniai automobiliai tarša būtų dar papildomai didesnė.
Čia toks pat argumentas kaip mano senelis kasdien rūkė ir gyveno šimtą metų, reiškia rūkyti nėra blogai
Todėl ir nustebau, kad gan protingas žmogus parašė tokią nesamonę.
Nusistovėjusiame variklio darbo režime išmetimas bus švaresnis, nei stovint eilėje prie Tuvlitos su nuolatinaias paleidimais-išjungimais, pajudėjimais iš vietos ir t.t.
Nusistovėjusiame variklio darbo režime išmetimas bus švaresnis, nei stovint eilėje prie Tuvlitos su nuolatinaias paleidimais-išjungimais, pajudėjimais iš vietos ir t.t.
Kuo skiriasi ši situacija nuo važiavimo kamštyje? Ir gal galima gauti nuorodą į šaltinį, patvirtinantį šį teiginį?
Yra. Jeigu transporto priemonė išmeta daugiau teršalų nei leidžia normos, ji nepraeis technikinės.
Bet vis tiek pilnos gatvės kaip garvežiai juodus dūmus spjaudančių ir žmones dusinančių dyzelių. Matyt per tuos du metus spėja ir pagesti, ir filtrus išsipjauti. Matyt dyzeliams tam reiktų padažninti techninę apžiūrą. Daryti kas kokį pusmetį, pavyzdžiui.
Comment