Parašė Emigraves
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąJeigu 90% kilometražo eina Vilnius-Kaunas, tokiu atveju geriausia nusipirkti traukinio abonementą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGreitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąAš labai tikiuosi tu čia taip juokauji.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSpėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKompiuteris rodo ne realias sąnaudas, o matematiškai paskaičiuoja, kiek turėtų sunaudoti pagal apsukas. Man didžiausias skirtumas žiemą iki 2l mieste važinėjant trumpus atstumus nespėjant varikliui įšilti, stovint kamščiuose ir pan.Paskutinis taisė John; 2016.10.17, 16:19.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSpėju tamsta irgi esi iš tų, kurie kala gazą iki dugno, o po to taip pat stabdį prie šviesoforo? Ir kaltina mašinos kompą, kad "ans neteisyngai ruoda". Man teko ne kartą su tokiais tipažais susidurti ir bandyti jiems išaiškinti, kaip veikia vidaus degimo varikliai. Visi su 10-20+ metų vairavimo patirtimi. Ir jiems visvien niekaip nedašilo, kaip veikia varikliai ir kodėl kaltas yra ne kompas ir ne variklis, o jų dedebiliškas vairavimas.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąTai tu žinai, kaip ECU matuoja sąnaudas ar baigiam diskusiją?
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąAnt CR (Common Rail) dyzeliu matuoja sudeginta kuro kieki
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia gal seni automobiliai taip daro. 2012 metų Passat važiuojant su aukštomis apsukomis rodo mažesnį momentinį suvartojimą, negu rodo bėgėjantis iki tų apsukų. Nors pagal tavo nurodytą metodiką turėtų rodyti atvirkščiai.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai ir pas mane taip rodo, viskas logiška, įsibėgėjant paduoda daugiau kuro prie mažesnių apsukų, todėl pradžioj startuojant iš vietos labai daug rodo. Dar įdomiai dirba autopilotas, važiuojant į kalną ar nuokalnę apsukos nekinta, tik atitinkamai kuro sąnaudos.
Pvz. stovint vietoje su įjungtu varikliu momentinis rodymas persijungia į ~1l/val. rodmenį.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąAš ne ekspertas, bet įdomu kaip matuojamas "sudeginto kuro kiekis"? Nes jeigu sudegė, tai nelabai eina išmatuoti. Gal matuojamas srautas paduodamas į purkštukus?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGreitkelis-negreitkelis priklauso nuo variklio galingumo. Mano 50kW iki 95km/h valgo ne daugiau 3,8l/100km, o kai greitėji iki 110 - jau 4,5l, pabandžius 120 - kosminiai 5,7l/100km.
Comment
Comment