Man patinka jūsų požiūris į ekologiją. Džiaugiatės, kad JAV dyzelius skalpuoja dėl kažkokių biurokratinių reikalavimų filtrams ir VW turės perprogramuot softą ir sumokėti baudą, tuo tarpu čia Lietuvoje po pačio nosim važinėja n kartų taršesni seni VW dyzeliai su išpjautais filtrais arba dar senesni, kur tų filtrų niekada net nebuvo, bet šitas faktas visiškai nejaudina. Toks iš jūsų ir ekologas, svarbu tik pastumti ant dyzelių.
Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
Taip, tarša susidėda ne tik iš CO2, kuris išpučiamas pro dyzeliuko duslintuvą. Dyzelis valgo mažiau kuro, nei benzininis, o tai reiškia, kad reikia mažiau benzovežių, atvežančių kurą iki degalinės (o benzovėžiai taip pat turi variklius, kurie vartoja degalus ir teršia gamtą), reiškia bus mažiau gadinami keliai, kurių remontui reikalinga įvairi kelio technika (degalus vartojanti) - vėl mažiau kuro bus sudeginama, reikės mažiau naftą transportuojančių tanklaivių (kurie vartoja degalus laaabai dideliais kiekiais), pagaliau reikės išgauti mažiau naftos.
Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
Ir nežiūrint to dyzeliui taikomas mažesnis akcizo mokestis.
Kodel nerupi? Nuolat kartoju, kad buciau nerealiai laimingas, jog pagaliau apmokestintu dyzeliu sukeliama papildoma zala Nera jokio svaraus dyzelio, nesvarbu ar tai butu JAV ar tai EU rinka. Lygiai taip pat nera ir jokio kito kuro, TACIAU is dabar naudojamu kuro rusiu butent dyzelis turi didziausia tarsa, o tarsa susideda ne tik is CO2
O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
O benzinu paildomos zalos nereikia apmokestint? Benzino salutiniai produktai yra dar nuodingesni nei dyzelio (ivairus angliavandeniu rinkiniai) tik juos dabar visi pamirse, nes apmokestinsi benzina - soks visi i dyzelius, apmokestinsi dyzelius - visi mokes ir tyles, apmokestinsi abu - irgi soks visi i dyzelius. Apmokestint dyzelius puolama del to, kad ju didelis parkas yra bent EU, o tai jau papildoma rinkliava, kad ir apmokestins EU visus dyzelius vistiek bus europieciams su jais vaziuot pigiau, nes tarkim vokietijoje dyzeline masina i metus nuvaziuoja ~60 000km, skaiciuok kiek susitaupo lyginant su benzinu
Sakai, kasdien po 164km padaro, įskaitant ir savaitgalius?
Kuro sąnaudos yra matuojamos idealios sąlygomis, važiuojant lygiu keliu, švelniai stabdant ir greitėjant, eco padangomis, pavėjui, aišku su naujais visais filtrais, taupiu kuru ir be jokio papildomo svorio ne tik bagažinėje, bet ir pačio automobilio komplektacijoje.
Deja turiu nuliudinti bet kuro sanaudos paskaiciuojamos teoriskai net variklio nededant I masina. ES spaudzia po truputi gamintojus pereiti ant realaus matavimo.
Buna ir dar daugiau, i darba 70km ten vaziuot yra noram
Važiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Važiuoti 70km į darbą ten nėra norma. Net ir važiuojant tiek per metus susidaro tik apie 32000km, dar plius kažkiek asmeniniais reikalais, t.y. apie 40000 per metus.
Nu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000km
Taip, be abejo tokių atvejų pasitaiko. Bet statistiškai vidutinė automobilio metinė rida Vokietijoje yra keliolika (nebepamenu kiek tiksliau) tūkstančių kilometrų.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Nu draugas ten gyvena ir su Golf VI 1.6TDI per 3 su trupuciu metu padare 220 000km. Vazinejant i darba po 130km i diena ir savaitgaliais. Frankfurte nusipirkti buta pvz kainuoja kosmosa, todel tenka pirkti kur Manheime ir panasiai. Gali aisku ten rast 3 metu dyzeli ir 60 000km nubegusi, bet dazniausiai matomas variantas 3metai ~= 200 000km
Protinga daryti apibendrinančias išvadas apie vidutinę Vokietijos automobilio ridą pagal vieno emygerio atvejį
Kaip Tomas parašė apsirikai nei daug nei mažai - tik 4 kartus
Taip, be abejo tokių atvejų pasitaiko. Bet statistiškai vidutinė automobilio metinė rida Vokietijoje yra keliolika (nebepamenu kiek tiksliau) tūkstančių kilometrų.
Benzinai buna tikrai su keliolika tukstanciu, dyzeli teko matyt metu senumo su 130 000km ir tikrai ne kokia darbine Skoda, bet A6 allroad, teko ir MB GL matyt su 320 000km keliu metu senumo.
Uztat pas mus zmones ir verkia kaip prisiperka cia lietuvoj turguj su atsuktom ridom. Nueik i turgu ir pamatysi ar 10metu senumo dyzelis ar 3 metu bus rida 180k-250k
Nesiginčiju šiuo klausimu, bet naujos neįperku, o dėvėtos mašinos už tokią kainą man neįsiūlysi :-)
As aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.
As aplamai ne ta norejau parasyt, norejau parasyt kad prabangiu markiu automobiliai buna su didelemis ridomis Vokietijoje, kas yra mazai tiketina, kad jos buve firmu ar vadybininku masinos.
Vėlgi ta pati statistika rodo, kad dauguma premium automobilių Vokietijoje (lygiai kaip ir Lietuvoje) yra ant įmonės .
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment