Palyginimui, Toyota visureigis su tokio pat darbinio tūrio varikliu išvysto tik 130 kW galią, daugiau nei perpus mažiau. Bet ViR2 vis tiek teigs, kad Audi atsilieka nuo Toyota/Lexus.
Palyginimui, Toyota visureigis su tokio pat darbinio tūrio varikliu išvysto tik 130 kW galią, daugiau nei perpus mažiau. Bet ViR2 vis tiek teigs, kad Audi atsilieka nuo Toyota/Lexus.
Na net neverta lyginti čia tavo pateiktų automobilių ir jų techninių detalių. Toyota yra visureigis, Audi SQ5 - SUV. Pas Toyota 2.8ltr vienos turbinos keturių cilindrų dyzelinis variklis, pas Audi SQ5 (kaip ir jau modelio pavadinimas pasako, kad Sport variantas) biturbininis šešių cilindrų variklis.
/\ Labiausiai stebina tos galia ir 5sek iki 100km/h - su 7 litrais degalų. Čia tikriausiai minimalus suvartojimas, bet užtai benzinas su tokia charakteristika tikriausiai vartotų kokia 20l/100km. Taupiam europiečiui, perkančiam brangius degalus tai tikra svajonė Lietuviai įšventins šitą mašiną kaip geriausią Lietuvos automobilį visoje istorijoje.
Dyzelis konstukciskai nera vikrus, o jo response time niekad neprilygs jokiam benzui
Jei lyginsim tarkim dyzeli su siuolaikiskais TFSI benzininiais ar BMW benzininias turbo naujais varikliais manau butu gincytis galima del traukos ir panasiai. O tu lygini su IS300h kur stovi 1999 metu konstrukcijos 4 cilindru 2,5 darbinio turbo atmosferinis variklis. Siuo atveju tikrai dyzelis visa galva bus auksciau uz ji visais aspektais.
O tarkim IS mk2 su 2,5 V6 nori pasakyt paspaudus gaza negalvoja nei biski (response time). Tikrai ilgiau masto uz A4 2,0TDI tu paciu metu
As pateikiau maziausias kainas tam, kad nuvertejima parodyt, jog, kaip tu teigi seno Lexuso niekam nereikia, o bet taciau net 10m Lexusas du kart ir daugiau brangesnis uz bulviavezi
Tu klausyk mazas vaikas esi ar kas tau negerai? Ar as tau neaiskiai parasiau, kad siai dienai tu paciu metu kainuoja brangiau Audi. Kas is to ,kad tu ten tuos skelbimus paziurejai, matosi, kad autoversle absoliuciai jokiu reikalu netutejes esi. Ar zinai kiek ten laiko tie tavo lexai parsidavineja? Po 1 - 1.5 metu stovi ir parsiduoda finale uz kapeikas, bent cia pas mus.
Tau duodu pvz. Pernai t.y 2014 metais parsidave 2011 A6 3.0TDI 45k rida uz 38k EUR cia Lietuvoj (nebuvus nei musta ir jokiu "istoriju" neturejus atvaryta is Vokietijos Audi dilerio). Parsidave per 2 menesius. Idek GS450h uz tiek ir stebek kaip tau ji kas nupirks. Finale parduosi 30k EUR pirmam paskambinusiam uz kokiu metu laiko nes jau degs padai, kad versis metai ir kris kaina automatiskai. Rusijoj krito rublio kursas - o Lexus pagrindiniai pirkeju salys - Rusija,Kazachstanas
/\ Labiausiai stebina tos galia ir 5sek iki 100km/h - su 7 litrais degalų. Čia tikriausiai minimalus suvartojimas, bet užtai benzinas su tokia charakteristika tikriausiai vartotų kokia 20l/100km. Taupiam europiečiui, perkančiam brangius degalus tai tikra svajonė Lietuviai įšventins šitą mašiną kaip geriausią Lietuvos automobilį visoje istorijoje.
Manau matei jau, bet šitas ne ką atsilieka nuo naujos Audi SQ5 ir visa tai aišku dėka dviejų turbinų, beje šito Passato sąnaudos mieste 5ltr/100km:
Ir dar suomis su MB W123, bet pas jį kaip suprantu viena SCANIA sunkvežimio turbina:
Palyginimui, Toyota visureigis su tokio pat darbinio tūrio varikliu išvysto tik 130 kW galią, daugiau nei perpus mažiau. Bet ViR2 vis tiek teigs, kad Audi atsilieka nuo Toyota/Lexus.
Tu rimtai? Gal dar palygink lokomotyva su fura ir pasakyk, kad fura yra chlamas, nes lokomotyvas galingesnis? DD tu lygini totaliai skirtingas masinas su skirtinga paskirtim, auduke laukuose uzsikastu, kur sitas "lievas" toyota visureigis praskristu. Nulek i koki Katara, pirmam baltaskverniui pasakyk, kad jo land cruiseris yra sudas ir auduke praskristu ten pat kur land cruiseris kopomis... tai turbut uzdarytu i ligonine nenuprotekit tamstos, lyginkit tas pacias klases bent
Tu klausyk mazas vaikas esi ar kas tau negerai? Ar as tau neaiskiai parasiau, kad siai dienai tu paciu metu kainuoja brangiau Audi. Kas is to ,kad tu ten tuos skelbimus paziurejai, matosi, kad autoversle absoliuciai jokiu reikalu netutejes esi. Ar zinai kiek ten laiko tie tavo lexai parsidavineja? Po 1 - 1.5 metu stovi ir parsiduoda finale uz kapeikas, bent cia pas mus.
Tau duodu pvz. Pernai t.y 2014 metais parsidave 2011 A6 3.0TDI 45k rida uz 38k EUR cia Lietuvoj (nebuvus nei musta ir jokiu "istoriju" neturejus atvaryta is Vokietijos Audi dilerio). Parsidave per 2 menesius. Idek GS450h uz tiek ir stebek kaip tau ji kas nupirks. Finale parduosi 30k EUR pirmam paskambinusiam uz kokiu metu laiko nes jau degs padai, kad versis metai ir kris kaina automatiskai. Rusijoj krito rublio kursas - o Lexus pagrindiniai pirkeju salys - Rusija,Kazachstanas
Rinka sako priesingai tavo kliedesiams. Yra bluebookai, kurie ivertina masinos verte. Jei jau fantazijom kalbi, tai bent jau nebe tokiom akivaizdziom
Jei lyginsim tarkim dyzeli su siuolaikiskais TFSI benzininiais ar BMW benzininias turbo naujais varikliais manau butu gincytis galima del traukos ir panasiai. O tu lygini su IS300h kur stovi 1999 metu konstrukcijos 4 cilindru 2,5 darbinio turbo atmosferinis variklis. Siuo atveju tikrai dyzelis visa galva bus auksciau uz ji visais aspektais.
O tarkim IS mk2 su 2,5 V6 nori pasakyt paspaudus gaza negalvoja nei biski (response time). Tikrai ilgiau masto uz A4 2,0TDI tu paciu metu
Lexusa pats ikisineji ir bandai pritempt. Pamirsk ta lexuso kompleksa, kalbu apie dyzeli ir benza, toyota nera vi3nintelis benzininiu varikliu gamintojas pasaulyje
Rinka sako priesingai tavo kliedesiams. Yra bluebookai, kurie ivertina masinos verte. Jei jau fantazijom kalbi, tai bent jau nebe tokiom akivaizdziom
Ar tu zinai kad LEXUS neperka niekas ir kainos krite nezmoniskai. Kam idomu ten tie tavo statistiniai duomenys. Ju kaina yra priklausoma nuo pirkeju is NVS, pas mus si marke irgi populiaruma praranda. Normaliose salyse sios markes automobiliai yra nepopuliarus ir itin retai sutinkami. Ar buves tu kada vakaru europoje? Kiek ten ju matei? neskaitant savo tevu masinos? Ten zmones gali sau leist nusipirkt Audi,MB,BMW. Jie tokius pinigus ismesdami tikrai neperka subproduktu. Vat fantazijom tai tu kalbi kaip dar bandai i premium segmenta ikist Alfa Romeo.
kalbu apie dyzeli ir benza, toyota nera vi3nintelis benzininiu varikliu gamintojas pasaulyje
Dyzelinis variklis energetiskai yra efektyvesnis uz bet koki benzina. Kuo didesni kuro slegi padarysi tuo daugiau energijos gausi sudeginus misini. Siuolaikiniai dyzeliai yra smagesni uz benzinus, nes europietisku masinu gamintojai nuejo dyzeliu vystymo keliu, o galim aisku bandyt kazka ir irodyt, bet geriausios masinos, kurios ir diktuoja visa auto industrijos mada yra is europos. Apie tavo kazkokius response time tai jie gal ir buvo pirmose 530d ar A6 3.0TDI versijose, dabar jau sito nebera, jokiu turbo lagu nera. Rovimas tolygus visuose variklio apsuku diapozonuose. Be to dyzeliniai automobiliai yra ir ekonomiski. 530d F10 uzmiesty tilpt galima i 6.5 dyzelio. Jei kam labai rupi ekologija, nuo EURO 6 standarto i lengvas masinas pilasi AdBlue
Tu rimtai? Gal dar palygink lokomotyva su fura ir pasakyk, kad fura yra chlamas, nes lokomotyvas galingesnis? DD tu lygini totaliai skirtingas masinas su skirtinga paskirtim, auduke laukuose uzsikastu, kur sitas "lievas" toyota visureigis praskristu. Nulek i koki Katara, pirmam baltaskverniui pasakyk, kad jo land cruiseris yra sudas ir auduke praskristu ten pat kur land cruiseris kopomis... tai turbut uzdarytu i ligonine nenuprotekit tamstos, lyginkit tas pacias klases bent
Aš nesakau, kad viena auto geresnė už kitą, aš lyginu tokio pat darbinio tūrio variklius, gali paiimti didesnį modelį, pvz. Q7, rezultatas tas pats, Toyota variklių gamyboje yra dar kažkur viduramžiuose.
Lietuvoje ir Europoje retai kas ant žvyro užvažiuoja su tais Cruiseriais, nors ir jo paskirtis būtų tik bulves važioti po laukus pagal techninius parametrus, nes ant asfalto vos velkasi, bet čia kita tema.
Aš nesakau, kad viena auto geresnė už kitą, aš lyginu tokio pat darbinio tūrio variklius, gali paiimti didesnį modelį, pvz. Q7, rezultatas tas pats, Toyota variklių gamyboje yra dar kažkur viduramžiuose.
Rovimas tolygus visuose variklio apsuku diapozonuose.
Kad nereiktų fantazuoti panagrinėkime BMW 3l turbodyzelio ir 3l turbobenzo sukimo momento kreives:
Matome, kad benzininio variklio sukimo momentas tolygus 1200-5000aps/min diapazone, tuo tarpu dyzelis uždūsta jau ties 2500aps/min. Taip, šiuolaikinės 8 ar 9 pavarų automatinės greičių dėžės leidžia laikyti variklio apsukas tame siaurame 1000-io apsukų diapazone kuriame dyzelis traukia ir dėl didesnio sukimo momento išlošti pagreityje, bet tai niekaip nekeičia fakto, kad benzininis variklis yra žymiai elastingesnis ir dėl to malonesnis važiuoti (tiesa ne toks ekonomiškas).
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Aš nesakau, kad viena auto geresnė už kitą, aš lyginu tokio pat darbinio tūrio variklius, gali paiimti didesnį modelį, pvz. Q7, rezultatas tas pats, Toyota variklių gamyboje yra dar kažkur viduramžiuose.
Lietuvoje ir Europoje retai kas ant žvyro užvažiuoja su tais Cruiseriais, nors ir jo paskirtis būtų tik bulves važioti po laukus pagal techninius parametrus, nes ant asfalto vos velkasi, bet čia kita tema.
Europoje aplamai tu cruiseriu nera. Siaip as irgi nesuprantu kam cia zmones ant LT ji perka. I medziokle vaziuot per brangus ir gaila braukyt per sakas ir lauzyt per kelmus. Komforto - absoliutus 0, kuro rija 13/100 dyzelio. Gal kam ir patinka sunkvezimi vairuot, bet jei jau nori prabangos ir reikia gero pravazumo masinos galima truputi dasidurt ir paimt A6 Allroad ar kad ir koki 530xd su airmatic pakaba
Tema jau visiskas anekdotas patys pasako apie dyzelio trauka priklausancia nuo turbinos, o poto pasakoja, kad lago nera turbo lagas yra neisvengiamas, galimas tik jo sutrumpinimas naudojant pora mazesniu turbinu, cia viena. O antra, tai dyzelio inertiskumas su turbina nesusijes, tai konstrukcinis dalykas, d3l kuro uzdegimo budo.
Lexus butu neperkami, tai ir kainu nelaikytu, ar Dariau galvoji, kad toyota/lexus sugeba vienintelis pasaulio brandas atvirkstine 3lonomika laikyt?
Japonai niekad neturejo dyzelio, nes jie jav ir Japonijos rinkose nera populiarus + ju segmentuose super puper galingi dyzeliai - nereikalingi land cruiseriui atitikmeni turi tik land roveriai, q7 yyra parketnikas. Norit kazka irodyt - irodykit su landcruiseriu ir land roveriu
Ir laip Tomas pateike, dyzelis neturi traukos per visus rpm
Tema jau visiskas anekdotas patys pasako apie dyzelio trauka priklausancia nuo turbinos, o poto pasakoja, kad lago nera turbo lagas yra neisvengiamas, galimas tik jo sutrumpinimas naudojant pora mazesniu turbinu, cia viena. O antra, tai dyzelio inertiskumas su turbina nesusijes, tai konstrukcinis dalykas, d3l kuro uzdegimo budo.
Lexus butu neperkami, tai ir kainu nelaikytu, ar Dariau galvoji, kad toyota/lexus sugeba vienintelis pasaulio brandas atvirkstine 3lonomika laikyt?
Japonai niekad neturejo dyzelio, nes jie jav ir Japonijos rinkose nera populiarus + ju segmentuose super puper galingi dyzeliai - nereikalingi land cruiseriui atitikmeni turi tik land roveriai, q7 yyra parketnikas. Norit kazka irodyt - irodykit su landcruiseriu ir land roveriu
Ir laip Tomas pateike, dyzelis neturi traukos per visus rpm
LandCruiser reiktu lygint su G klases MB siaip jeigu pagal paskirty. Land Cruiser idealus dzipas tik turi viena beda - atspek kokia? :-)
Lexus yra populiari masina - JAV,Australijoj,Rusijoj,JAE. T.y kur nera tarsos normu ir pigus kuras. Europoje jie nieko negali pasiulyt be hibrido, o ne hibridiniai variantai del techninio atsilikimo niekaip neisipaiso i EURO normas ir be to nera dyzeliniu versiju. Europoj pirkejai pirkdami ivertina kiekviena detale - nuo dizaino iki techniniu parametru. Lexus lyginant su MB/BMW/Audi neturi nei dizaino, nei atitinkamu tech.parametru, nors ir siulo pigesne kaina, bet europieciu taip lengvai nepapirksi. Del viso sito ka as isvardinau Lexus kaina EU smunka zymiai greiciau nei MB/BMW/Audi ir dazniausiai sukelia problemu norint parduot padeveta masina. Dar buvo toks dalykas kaip patikimumas pas Lexus, del ko ji ringdavosi kartais EU pirkejai. Taciau jis dingo nuo IS II ir GS III kartos atsiradimo.
Tomas teisybe minejo, as tik noriu konstatuot kad dabartiniai dyzeliai ant tiek istobulinti kad tos grafiko kreives normaliai vazinejant net nepajunti, o pries 10 metu gamintus tai jauciasi. Tarkim istaisytas bukumas iki 1500rpm pas dabartinius.
Jei lygintume tarkim atmosferinius benzinus pvz Toyota 1.6VVTi ir VW 1.6TDI - tikrai geriau trauks dyzeline versija. Jei turbo pvz Audi 3.0TFSI ir 3.0TDI - sakyciau rezultatas bus apyligis arba net benzino naudai, vaziavimo komfortas vienodas (pas TFSI bus tik maziau vibracijus dirbant ant laisvu). Taciau modernus benzininiai varikliai tikrai turi daug sudetingu mazgu ir ju aptarnavimo kastai lygus arba netgi kartais didesni nei analogisko dyzelio
Taigi siuo atveju manau vistiek dyzelis laimi, vien del ekonomijos. O be to turbo benzininiai varikliai nera ilgaamziai kaip dyzeliai. Tarkim 2.0TFSI variklio resursas yra 150k km, tuo tarpu 2.0TDI iki 500k.
Jei lygintume tarkim atmosferinius benzinus pvz Toyota 1.6VVTi ir VW 1.6TDI - tikrai geriau trauks dyzeline versija.
Man patinka lyginimas, kai lyginamas atmosferinis benzininis variklis su turbininiu dyzeliu ir konstatuojama, kad turbodyzelis geresnis. Bet visą tą gerumą padaro turbina, kurią užkabinęs ant benzo gauni dar geresnį rezultatą
O be to turbo benzininiai varikliai nera ilgaamziai kaip dyzeliai. Tarkim 2.0TFSI variklio resursas yra 150k km, tuo tarpu 2.0TDI iki 500k.
O šitie skaičiai iš lempos ar yra kokie faktai? Nes važinėjau su turbobenzu kuris buvo nuvažiavęs daug kkm ir variklis tikrai dar nebuvo silpniausia vieta
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Man patinka lyginimas, kai lyginamas atmosferinis benzininis variklis su turbininiu dyzeliu ir konstatuojama, kad turbodyzelis geresnis. Bet visą tą gerumą padaro turbina, kurią užkabinęs ant benzo gauni dar geresnį rezultatą
O šitie skaičiai iš lempos ar yra kokie faktai? Nes važinėjau su turbobenzu kuris buvo nuvažiavęs daug kkm ir variklis tikrai dar nebuvo silpniausia vieta
Ne is lempos o faktai. 2.0TFSI nelaiko - trukineja grandines, arba ziedai ispjauna bloka del ko padideja tepalo suvartojimas nesveikais kiekiais. Jis per daug uzspaustas yra kad atlaikytu dideli resursa
Siaip kalbu apie dabartines masinas o ne gamintas pries 15 metu, kurios tikrai buvo ilgaamziskesnes
....Man patinka lyginimas, kai lyginamas atmosferinis benzininis variklis su turbininiu dyzeliu ir konstatuojama, kad turbodyzelis geresnis. Bet visą tą gerumą padaro turbina, kurią užkabinęs ant benzo gauni
Matome, kad benzininio variklio sukimo momentas tolygus 1200-5000aps/min diapazone, tuo tarpu dyzelis uždūsta jau ties 2500aps/min.
Matome, kad dyzelio sukimo momentas vistiek yra didesnis, nei benzininio (benzas duoda ne daugiau 400Nm, o dyzelio kreivė prasidėda nuo 450Nm). O kas liečia >4000 aps/min, tai išsukti variklį iki tokių apsisukimų reikia labai pasistengti.
Comment