Vienas naujesnių švediško Volvo truck modelių prieš švedišką superautomobilį Koenigsegg (sunkvežimį vairavo Tiff Needell):
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Automobiliai
Collapse
X
-
Elektra nedžiugina – gamintojai siūlo vandenilį
http://vz.lt/article/2015/1/16/elekt...iulo-vandenili
Naftos kaina gali buvusių aukštumų ir nepasiekti, jei procesas įsibėgės.
Comment
-
Kodėl vargu? Jei technologija yra ir ji veikia, tai viskas priklauso nuo šalių požiūrio ir investicijų į infrastruktūrą. Pasiekus tam tikrą masiškumą, sumažėjus kainoms, viskas plėtotųsi savaime. Tik reikėtų apsispręsti, ką labiau apsimoka remti - elektrą ar vandenilį. Kai kurios šalys jau yra pakankamai priinvestavusios į elektromobilių infrastruktūrą.
Comment
-
Tas vandenilis nėra vien tik šnekos:
„Audi“ imasi vandenilio technologijų
http://vz.lt/?PublicationId=8b907c02...b-f04d65c64ccd
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąTas vandenilis nėra vien tik šnekos:
„Audi“ imasi vandenilio technologijų
http://vz.lt/?PublicationId=8b907c02...b-f04d65c64ccd
Comment
-
Neužilgo kelyje Geteborgas - Oslas bus galima bandyti "bendraujančius" automobilius.
Jau greitai automobiliai įspės vieni kitus apie netikėtumus kelyje
„Volvo Cars“, Švedijos transporto administracija ir Norvegijos viešųjų kelių administracija kartu kuria projektą, kuris padės automobiliams dalytis informacija, susijusia su kelio slidumu (pavyzdžiui, apie ledu padengtus kelio ruožus).
Comment
-
Vakarykštė naujiena. Clarksonas buvo laidos siela. Akivaizdu kad laida praras didelę dalį žiūrovų ir nebebus tokia įdomi kaip iki šiol. Didelis feilas BBC.
BBC atleido „Top Gear“ vedėją Jeremy Clarksoną
Comment
-
BBC kiek įmanoma stengėsi išlaikyti jį, bet visi Clarksono išsišokimai jau pasiekė tokį lygi, kad tiesiog BBC nors ir matyt norėdama tieasiog nebegalėjo savo vardo statyti už šio žmogaus, o tikėtis, kad kažkas pasikeis ir bus kitaip jau neberealu, jau daug įspėjimų bandyų ir viešų atsiprašymų buvo, bet realybėj niekas nesikeitė, tiesiog ne toks žmogus, todėl teko priimti šį sprendimą. Iš principo galima sakyti, kad neišvengiama tai buvo ir anksčiau ar vėliau būtų nutikę tai vistiek ir BBC valdyba matyt tai puikiai suprato. Įdomiau ką ir kur dabar jis veiks ir kas liks iš minėtos laidos.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąO kas blogai su juo? Buvau pabandymui pasiiemes pavasari, tai fantastiska masina, ypac lyginant su buvusia karta, tai ir valdymas labai paastrejes ir labai lengva kontroliuoti slydima net ant didelio greicio (80-90). Kad "tauta" kompleksuota ir rinkdavo vien skoda, vw ir audi, kaip tautos automobilius tai nieko gero tame ir nematau Eksplotacija jo nera tokia brangi, as sukant po miesta buvau itilpes i 12ltr, garantija ilga, masina japoniska ir negenda, tai kazkokios specifiskai brangios eksplotacijos as nematau
Planuoju savo m'ke pamainyt i si, kai tik varikli atnaujins, nes wrx'as (tas pats, kuris i brz keliauja) dabar turi daug smagesni varikli nei sti, o taip neturetu but
Gi nerenka, kuri masina geriau bulvem veziot, toj kategorijoj vw/audi niekas nenugaletu
Minkstos/plonos skardos, garso izoliacija, kuro sanaudos, medziagu kokybe salono, audio aparatura ir t.t. Bet aisku viena uz 120k ex LTL tiek kW negausi. Artimiausiais konkurentas pagal kW - Audi S3 kainuojantis su komplektacija atitinkancia bazine Subaru apie 60k EUR
"masina japoniska ir negenda" - ot kad jei taip butu is tikruju, tai tirkai nebutu kam Skodos ir VW pirktPaskutinis taisė Darius555; 2015.04.03, 16:47.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąMinkstos/plonos skardos, garso izoliacija, kuro sanaudos, medziagu kokybe salono, audio aparatura ir t.t. Bet aisku viena uz 120k ex LTL tiek kW negausi. Artimiausiais konkurentas pagal kW - Audi S3 kainuojantis su komplektacija atitinkancia bazine Subaru apie 60k EUR
"masina japoniska ir negenda" - ot kad jei taip butu is tikruju, tai tirkai nebutu kam Skodos ir VW pirkt
O del Jap/Ger, tai turejau nemazai Toyotu ir Lexusu, o dabar vazineju IS300h, turiu vasarai M3 ir drauge su 3er (f30). Tai taip, japonas negenda, o su tais bemvais amziai kokia smulkme nusprogus, vis kazkas kazkur barska ir pan. Perka tas skodas su VW is pigumo ar bandos Turim darbe uzpirke ir pasatu (patys issirinko), tai su kiekvienu tepalu keitimu vis kanos vaziuoklej keicia. Bet apie Skoda galiu pasakyt tik gera, nei genda, nei luzta, toks vaizdas, kad VW netik pagal dizaina pigesnis brandas, bet ir pagal kokybe, lyginant su Skoda
Comment
-
Parašė Eisinas Rodyti pranešimąNesu matęs gražios japoniškos mašinos.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNa jei jau Subaru lygini su S3 ir kalbi apie skardas ar audio aparatura... Tikrai STI ne tau, nes net nesuprasi ka vairuoji, nes bandai lygint obuolius su kriausem
O del Jap/Ger, tai turejau nemazai Toyotu ir Lexusu, o dabar vazineju IS300h, turiu vasarai M3 ir drauge su 3er (f30). Tai taip, japonas negenda, o su tais bemvais amziai kokia smulkme nusprogus, vis kazkas kazkur barska ir pan. Perka tas skodas su VW is pigumo ar bandos Turim darbe uzpirke ir pasatu (patys issirinko), tai su kiekvienu tepalu keitimu vis kanos vaziuoklej keicia. Bet apie Skoda galiu pasakyt tik gera, nei genda, nei luzta, toks vaizdas, kad VW netik pagal dizaina pigesnis brandas, bet ir pagal kokybe, lyginant su Skoda
Paciame teko eksplotuot, nes dar pries 3 metus mano supratimas apie vokiecius buvo tavo lygio
Outback 2007 (is salono) - skarbonke visiska, skardos plonos, stabdziu nerasta , deze kaip traktoriaus. Privalumai - AWD ir pigesnes dalys uz vokieciu
. Po 7 metu dugnas pradejo rudyt, luzinejo kronsteinai, dusliarke. Komforto - absoliutus 0, patikimumas dar iki 7 metu puse velnio, pries parduodant pradejo kaukt greiciu deze. Rida buvo 120k. Tau cia normalu?
Lexus IS220d (is salono pilnas luxury + Mark Levinson) - sito vienintelis privalumas dizainas ir kaina lyginant su vokieciais, A4 analogiskos komplektacijos kainavo 185k LTL , uz Lexus'a - 144k LTL. Trukumai - automato nebuvimas, pirmas begis ziauriai trumpas, nors ir 177AG bet i kaulus nuo BMW 320d su 163 AG gaudavo del bugos greiciu dezes ir uzvelinimo duodant gazo. Kokybe salono ir surinkimo tikrai vokieciams nusileidzia, patikimumo nerasta prie 85k prapute galvos tarpine, kaip kiekvienas tepalo keitimas - tai ir EGR neveikia , tai penktas purkstukas, ar dar kokia nelaime. Butu viskas gerai kad butu buves IS250 benzas. Isvada - tikrai iki vokieciu labai toli, nebent zaistume del kainos. Priedo esdavo mieste 8,5l, kaip 530d. Dabar rida 160k, barska smagratis. Paskutinis gedimas - Navigacijos sistema
Lexus GS300 (President) - gal kam teko viduj sedet, arba isgirst kaip barska plastmases, Autotoja garantinems lupdavo panele ir kisdavo paralona. Performance'as isvis tragedija - pradedant stabdziais ir baigiant greiciu dezes darbu. Prie 150k dasibaigia automatai, ratu guoliai laksto daznai. Tarkim A6 C6 kebulu 2004-2010 laidos , tikrai patikimesnis variantas per visus galus.
Dar vardint toliau.. Apie STi irgi turiu savo nuomone ir jos patikimuma. Geriausia varikliui draskant kas gali atsitikt - galvos tarpiniu praputimas,
Dabartine Auto - Audi A3 2,0TDI - 110kW 2013 m. Po Lexus 220d kaip diena ir naktis, nors ji konkurentas su kibiru CT200h, taciau brangesne uz IS klase, atrodo durnai, bet pavaziavus i japoniska skardine nelabai norisi gryzt. Trukumas - kainaPaskutinis taisė Darius555; 2015.04.04, 13:55.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąVW is pigumo, tu susirink passat'a iki savo skarbonkes IS300h lygio ir pamatysi kad kaina bus labai panasi.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąPaciame teko eksplotuot, nes dar pries 3 metus mano supratimas apie vokiecius buvo tavo lygio
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąLexus IS220d (is salono pilnas luxury + Mark Levinson) - sito vienintelis privalumas dizainas ir kaina lyginant su vokieciais, A4 analogiskos komplektacijos kainavo 185k LTL , uz Lexus'a - 144k LTL. Trukumai - automato nebuvimas, pirmas begis ziauriai trumpas, nors ir 177AG bet i kaulus nuo BMW 320d su 163 AG gaudavo del bugos greiciu dezes ir uzvelinimo duodant gazo. Kokybe salono ir surinkimo tikrai vokieciams nusileidzia, patikimumo nerasta prie 85k prapute galvos tarpine, kaip kiekvienas tepalo keitimas - tai ir EGR neveikia , tai penktas purkstukas, ar dar kokia nelaime. Butu viskas gerai kad butu buves IS250 benzas. Isvada - tikrai iki vokieciu labai toli, nebent zaistume del kainos. Priedo esdavo mieste 8,5l, kaip 530d. Dabar rida 160k, barska smagratis. Paskutinis gedimas - Navigacijos sistema
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąDar vardint toliau.. Apie STi irgi turiu savo nuomone ir jos patikimuma. Geriausia varikliui draskant kas gali atsitikt - galvos tarpiniu praputimas.
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąDabartine Auto - Audi A3 2,0TDI - 110kW 2013 m. Po Lexus 220d kaip diena ir naktis, nors ji konkurentas su kibiru CT200h, taciau brangesne uz IS klase, atrodo durnai, bet pavaziavus i japoniska skardine nelabai norisi gryzt. Trukumas - kaina
Comment
Comment