Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienas naujesnių švediško Volvo truck modelių prieš švedišką superautomobilį Koenigsegg (sunkvežimį vairavo Tiff Needell):

    Paskutinis taisė Silber418; 2015.01.24, 11:57.

    Comment


      Elektra nedžiugina – gamintojai siūlo vandenilį
      http://vz.lt/article/2015/1/16/elekt...iulo-vandenili
      Naftos kaina gali buvusių aukštumų ir nepasiekti, jei procesas įsibėgės.

      Comment


        Su vandeniliu - vargu. Bet su elektra, tikiuosi siemet leis bent pvm susigrazinti elektromobiliams, butu puiki skatinimo priemone nes pvz nissan en200 atrodo labai viliojantis pasiulymas siuo metu, ypac evalia komplektacija. Tik jo nera n1...

        Comment


          Kodėl vargu? Jei technologija yra ir ji veikia, tai viskas priklauso nuo šalių požiūrio ir investicijų į infrastruktūrą. Pasiekus tam tikrą masiškumą, sumažėjus kainoms, viskas plėtotųsi savaime. Tik reikėtų apsispręsti, ką labiau apsimoka remti - elektrą ar vandenilį. Kai kurios šalys jau yra pakankamai priinvestavusios į elektromobilių infrastruktūrą.

          Comment


            Tas vandenilis nėra vien tik šnekos:
            „Audi“ imasi vandenilio technologijų
            http://vz.lt/?PublicationId=8b907c02...b-f04d65c64ccd

            Comment


              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
              Tas vandenilis nėra vien tik šnekos:
              „Audi“ imasi vandenilio technologijų
              http://vz.lt/?PublicationId=8b907c02...b-f04d65c64ccd
              Kad vandenilis nėra šnekos, rodo japonų pradėta serijinė gamyba, o ne Audi patentų pirkimas ir pranešimai spaudai. Būtent tai yra tik šnekos.

              Comment


                Nebūtų japonai pradėję, tai vokiečiai nešnekėtų. Negali visi vienu metu pradėti gaminti. Be to, patentų pirkimas nėra šnekos .

                Comment


                  Neužilgo kelyje Geteborgas - Oslas bus galima bandyti "bendraujančius" automobilius.

                  Jau greitai automobiliai įspės vieni kitus apie netikėtumus kelyje

                  „Volvo Cars“, Švedijos transporto administracija ir Norvegijos viešųjų kelių administracija kartu kuria projektą, kuris padės automobiliams dalytis informacija, susijusia su kelio slidumu (pavyzdžiui, apie ledu padengtus kelio ruožus).

                  Comment


                    Vakarykštė naujiena. Clarksonas buvo laidos siela. Akivaizdu kad laida praras didelę dalį žiūrovų ir nebebus tokia įdomi kaip iki šiol. Didelis feilas BBC.

                    BBC atleido „Top Gear“ vedėją Jeremy Clarksoną
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Nepakeičiamų nėra. Tas tipas buvo kiek bukas ir vulgarus.

                      Comment


                        BBC kiek įmanoma stengėsi išlaikyti jį, bet visi Clarksono išsišokimai jau pasiekė tokį lygi, kad tiesiog BBC nors ir matyt norėdama tieasiog nebegalėjo savo vardo statyti už šio žmogaus, o tikėtis, kad kažkas pasikeis ir bus kitaip jau neberealu, jau daug įspėjimų bandyų ir viešų atsiprašymų buvo, bet realybėj niekas nesikeitė, tiesiog ne toks žmogus, todėl teko priimti šį sprendimą. Iš principo galima sakyti, kad neišvengiama tai buvo ir anksčiau ar vėliau būtų nutikę tai vistiek ir BBC valdyba matyt tai puikiai suprato. Įdomiau ką ir kur dabar jis veiks ir kas liks iš minėtos laidos.

                        Comment


                          Nesuprantu kaip tas Klarksonas su savo nuolatinėmis patyčiomis ir išsidirbinėjimais gali kam nors patikti. Pati laida ne informatyvi. "Penktoji pavara" geresnė laida, o vedėjai simpatiškesni.

                          Comment


                            Geresnė kuo? Penktoji pavara automobilistinė laida su šou elementais, Aukščiausioji pavara yra šou su automobilistiniais elemetais. Manau, nereikia jų į vieną krūvą plakt.

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              O kas blogai su juo? Buvau pabandymui pasiiemes pavasari, tai fantastiska masina, ypac lyginant su buvusia karta, tai ir valdymas labai paastrejes ir labai lengva kontroliuoti slydima net ant didelio greicio (80-90). Kad "tauta" kompleksuota ir rinkdavo vien skoda, vw ir audi, kaip tautos automobilius tai nieko gero tame ir nematau Eksplotacija jo nera tokia brangi, as sukant po miesta buvau itilpes i 12ltr, garantija ilga, masina japoniska ir negenda, tai kazkokios specifiskai brangios eksplotacijos as nematau

                              Planuoju savo m'ke pamainyt i si, kai tik varikli atnaujins, nes wrx'as (tas pats, kuris i brz keliauja) dabar turi daug smagesni varikli nei sti, o taip neturetu but

                              Gi nerenka, kuri masina geriau bulvem veziot, toj kategorijoj vw/audi niekas nenugaletu

                              Minkstos/plonos skardos, garso izoliacija, kuro sanaudos, medziagu kokybe salono, audio aparatura ir t.t. Bet aisku viena uz 120k ex LTL tiek kW negausi. Artimiausiais konkurentas pagal kW - Audi S3 kainuojantis su komplektacija atitinkancia bazine Subaru apie 60k EUR

                              "masina japoniska ir negenda" - ot kad jei taip butu is tikruju, tai tirkai nebutu kam Skodos ir VW pirkt
                              Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.03, 16:47.

                              Comment


                                Japoniškų detalės brangios, todėl ir perka wagenus. Vokietis genda dažniau, todėl palyginus kiek sukišama į kokį Passatą ir Civicą, vokietis gauna į kaulus.

                                Comment


                                  Nesu matęs gražios japoniškos mašinos.

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Minkstos/plonos skardos, garso izoliacija, kuro sanaudos, medziagu kokybe salono, audio aparatura ir t.t. Bet aisku viena uz 120k ex LTL tiek kW negausi. Artimiausiais konkurentas pagal kW - Audi S3 kainuojantis su komplektacija atitinkancia bazine Subaru apie 60k EUR

                                    "masina japoniska ir negenda" - ot kad jei taip butu is tikruju, tai tirkai nebutu kam Skodos ir VW pirkt
                                    Na jei jau Subaru lygini su S3 ir kalbi apie skardas ar audio aparatura... Tikrai STI ne tau, nes net nesuprasi ka vairuoji, nes bandai lygint obuolius su kriausem

                                    O del Jap/Ger, tai turejau nemazai Toyotu ir Lexusu, o dabar vazineju IS300h, turiu vasarai M3 ir drauge su 3er (f30). Tai taip, japonas negenda, o su tais bemvais amziai kokia smulkme nusprogus, vis kazkas kazkur barska ir pan. Perka tas skodas su VW is pigumo ar bandos Turim darbe uzpirke ir pasatu (patys issirinko), tai su kiekvienu tepalu keitimu vis kanos vaziuoklej keicia. Bet apie Skoda galiu pasakyt tik gera, nei genda, nei luzta, toks vaizdas, kad VW netik pagal dizaina pigesnis brandas, bet ir pagal kokybe, lyginant su Skoda

                                    Comment


                                      Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
                                      Nesu matęs gražios japoniškos mašinos.
                                      Kaip dėl skonio, taip ir dėl grožio neverta ginčytis . Vieniem Nissan Primera graži, kitiem Fiat Multipla, tretiem Niva negraži.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                        Na jei jau Subaru lygini su S3 ir kalbi apie skardas ar audio aparatura... Tikrai STI ne tau, nes net nesuprasi ka vairuoji, nes bandai lygint obuolius su kriausem

                                        O del Jap/Ger, tai turejau nemazai Toyotu ir Lexusu, o dabar vazineju IS300h, turiu vasarai M3 ir drauge su 3er (f30). Tai taip, japonas negenda, o su tais bemvais amziai kokia smulkme nusprogus, vis kazkas kazkur barska ir pan. Perka tas skodas su VW is pigumo ar bandos Turim darbe uzpirke ir pasatu (patys issirinko), tai su kiekvienu tepalu keitimu vis kanos vaziuoklej keicia. Bet apie Skoda galiu pasakyt tik gera, nei genda, nei luzta, toks vaizdas, kad VW netik pagal dizaina pigesnis brandas, bet ir pagal kokybe, lyginant su Skoda
                                        VW is pigumo, tu susirink passat'a iki savo skarbonkes IS300h lygio ir pamatysi kad kaina bus labai panasi.

                                        Paciame teko eksplotuot, nes dar pries 3 metus mano supratimas apie vokiecius buvo tavo lygio

                                        Outback 2007 (is salono) - skarbonke visiska, skardos plonos, stabdziu nerasta , deze kaip traktoriaus. Privalumai - AWD ir pigesnes dalys uz vokieciu
                                        . Po 7 metu dugnas pradejo rudyt, luzinejo kronsteinai, dusliarke. Komforto - absoliutus 0, patikimumas dar iki 7 metu puse velnio, pries parduodant pradejo kaukt greiciu deze. Rida buvo 120k. Tau cia normalu?

                                        Lexus IS220d (is salono pilnas luxury + Mark Levinson) - sito vienintelis privalumas dizainas ir kaina lyginant su vokieciais, A4 analogiskos komplektacijos kainavo 185k LTL , uz Lexus'a - 144k LTL. Trukumai - automato nebuvimas, pirmas begis ziauriai trumpas, nors ir 177AG bet i kaulus nuo BMW 320d su 163 AG gaudavo del bugos greiciu dezes ir uzvelinimo duodant gazo. Kokybe salono ir surinkimo tikrai vokieciams nusileidzia, patikimumo nerasta prie 85k prapute galvos tarpine, kaip kiekvienas tepalo keitimas - tai ir EGR neveikia , tai penktas purkstukas, ar dar kokia nelaime. Butu viskas gerai kad butu buves IS250 benzas. Isvada - tikrai iki vokieciu labai toli, nebent zaistume del kainos. Priedo esdavo mieste 8,5l, kaip 530d. Dabar rida 160k, barska smagratis. Paskutinis gedimas - Navigacijos sistema

                                        Lexus GS300 (President) - gal kam teko viduj sedet, arba isgirst kaip barska plastmases, Autotoja garantinems lupdavo panele ir kisdavo paralona. Performance'as isvis tragedija - pradedant stabdziais ir baigiant greiciu dezes darbu. Prie 150k dasibaigia automatai, ratu guoliai laksto daznai. Tarkim A6 C6 kebulu 2004-2010 laidos , tikrai patikimesnis variantas per visus galus.

                                        Dar vardint toliau.. Apie STi irgi turiu savo nuomone ir jos patikimuma. Geriausia varikliui draskant kas gali atsitikt - galvos tarpiniu praputimas,

                                        Dabartine Auto - Audi A3 2,0TDI - 110kW 2013 m. Po Lexus 220d kaip diena ir naktis, nors ji konkurentas su kibiru CT200h, taciau brangesne uz IS klase, atrodo durnai, bet pavaziavus i japoniska skardine nelabai norisi gryzt. Trukumas - kaina
                                        Paskutinis taisė Darius555; 2015.04.04, 13:55.

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          VW is pigumo, tu susirink passat'a iki savo skarbonkes IS300h lygio ir pamatysi kad kaina bus labai panasi.
                                          Uz pakenciamos komplektacijos pasata jau gali ipirkt 3er/c class ir ta pati IS, kas yra nepalyginamos masinos su vw skarbonke

                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Paciame teko eksplotuot, nes dar pries 3 metus mano supratimas apie vokiecius buvo tavo lygio
                                          Turejai Outbacka, ir del to kalbi apie STI Outbackas, Legacy ar paprasta Impreza yra slamstas, to niekas ir neneigia. Sie modeliai joja ant STI sukurto brando. O kad ir vel lygini STI su A3 ir dar per Outbacko prizme tai... Neturiu noro tusciai irodinet, bet pats pagalvok, kaip kvailai tavo palyginimas skamba lyginant nepalyginamu klasiu ir paskirciu masinas, per trecia, dar labiau nepalyginama klase.

                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Lexus IS220d (is salono pilnas luxury + Mark Levinson) - sito vienintelis privalumas dizainas ir kaina lyginant su vokieciais, A4 analogiskos komplektacijos kainavo 185k LTL , uz Lexus'a - 144k LTL. Trukumai - automato nebuvimas, pirmas begis ziauriai trumpas, nors ir 177AG bet i kaulus nuo BMW 320d su 163 AG gaudavo del bugos greiciu dezes ir uzvelinimo duodant gazo. Kokybe salono ir surinkimo tikrai vokieciams nusileidzia, patikimumo nerasta prie 85k prapute galvos tarpine, kaip kiekvienas tepalo keitimas - tai ir EGR neveikia , tai penktas purkstukas, ar dar kokia nelaime. Butu viskas gerai kad butu buves IS250 benzas. Isvada - tikrai iki vokieciu labai toli, nebent zaistume del kainos. Priedo esdavo mieste 8,5l, kaip 530d. Dabar rida 160k, barska smagratis. Paskutinis gedimas - Navigacijos sistema
                                          Taip, del purkstuko galiu patvirtint, antraisiais vairavimo metais buvo atsaukimas, kurio metu pakeite penkta purkstuka ir kompa, bet tas atsaukimas galiojo visiems siems lexams ir daugiau bedu nebuvo (maniskis buvo 2006, o atsaukimas 2008tais) O siaip, tai pardaviau pravaziaves 190k nuo naujo, apart tepalu, padangu ir valytuvu, be jau mineto purkstuko dar garantinio gale pakeite ratlankius, nes pradejo gelst (toyotos labai prastus orginalius ratlankius turi).

                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Dar vardint toliau.. Apie STi irgi turiu savo nuomone ir jos patikimuma. Geriausia varikliui draskant kas gali atsitikt - galvos tarpiniu praputimas.
                                          Bet tu supranti, kad tu kalbi apie masina, kuri perkama draskymui, laisvalaikiui ir zaidimui. Kaip ir p... kas ir kada jai nutinka per garantini? O taip ar taip, neisivaizduoju zmogaus turincio standartini STI

                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Dabartine Auto - Audi A3 2,0TDI - 110kW 2013 m. Po Lexus 220d kaip diena ir naktis, nors ji konkurentas su kibiru CT200h, taciau brangesne uz IS klase, atrodo durnai, bet pavaziavus i japoniska skardine nelabai norisi gryzt. Trukumas - kaina
                                          CT200h kibiras - cia jau niekas nenuneigs, nes ten Auris su visiskai nelogisku vidum Bet kad A3 su IS lygint ir sakyt, kad ta skarbonke geresne... Ar teko sedet IS250/300h dabartiniam? Sunkiai isivaizduoju, ka reikia daryt toyotai, kad ji pradetu gest ar bent barsket...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X