Audi S-line, BMW M serija, Volkswagen R-line, Mercedes-benz AMG, Opel OPC ir t.t.
cia ne tiuningas, cia serijines gamybos automobiliai.
jei imsi bmw - alpina, hamman
mecedes - brabus
ir t.t. bet cia jau atskiros kompanijos kurios daro tiuninga.
o serijines gamybos auto kuriuos tu cia paminejai nera nei joks tiuningas
cia ne tiuningas, cia serijines gamybos automobiliai.
jei imsi bmw - alpina, hamman
mecedes - brabus
ir t.t. bet cia jau atskiros kompanijos kurios daro tiuninga.
o serijines gamybos auto kuriuos tu cia paminejai nera nei joks tiuningas
O kaip tada vadinti tuos pažeminimus, pagražinimas ir pan. dalykus, kurie yra tuose S-line'uose? Esmė tame, kad tas tiuningas daromas gamykloje, o ne kurs nors garaže. Todėl jis ir vadinamas gamyklinis. O automobiliai su gamykliniu tiuningu ir yra serijiniai, tiuningas nebūtinai turi būti individualus.
taip ir vadink atitinkamais pavadinimais, tai nera tiuningas, koks automobilis pagamintas toks jis ir yra, niekas jo netiuningavo nei isores nei variklio nei vaziuokles viskas STOCK
cia panasiai kaip lygintum koki antra golfa 1.6D ir 1.6TD tai jis jau irgi tiuninguotas nes fabrike uzturbino?
Nusiperki bmw m5 ir vazineji su standartu, nori tiuningo, perki bmw alpina B5 arba kazka panasaus, aishku gali ir pats tiuninguot
taip ir vadink atitinkamais pavadinimais, tai nera tiuningas, koks automobilis pagamintas toks jis ir yra, niekas jo netiuningavo nei isores nei variklio nei vaziuokles viskas STOCK
cia panasiai kaip lygintum koki antra golfa 1.6D ir 1.6TD tai jis jau irgi tiuninguotas nes fabrike uzturbino?
Nusiperki bmw m5 ir vazineji su standartu, nori tiuningo, perki bmw alpina B5 arba kazka panasaus, aishku gali ir pats tiuninguot
Aš suprantu, ką nori pasakyti, bet esmė yra tame, kad tarkim turime paprastą Audi A8 ir S8. Audi S8 yra ,,paturbinta''' A8, gali vadinti tai automobiliu pagamintu toks koks yra, tam ir yra sąvoka gamyklinis tiuningas, t.y. pagamintas jau su automobiliu, o ne atskirai kažkur darytas.
nu tai cia ta pati parasiai ka as su golfu tiuningas yra tiuningas bone stock ir liks bone stock.
Audi yra gamykla kuri gamina automobilius o ne tiuninguoja juos.Va alpina gali vadint gamykliniu tiuningu, nes kiek zinau tai ji skaitosi kaip gamykla o ne kaip firma kuri tuninguoja automobilius (kaip brabus, hamann ir pan)
as manau ner ten ka pasakot kiekvienas turi savo skoni, vieniem patinka kitiem ne, man asmenishkai graziau atrodo nei standartas, tik priekinese lempose tos kruvos swarovskiu nereikia labai sudomino automatishkai 100% uzsitamsinantys langai
nu tai cia ta pati parasiai ka as su golfu tiuningas yra tiuningas bone stock ir liks bone stock.
Audi yra gamykla kuri gamina automobilius o ne tiuninguoja juos.Va alpina gali vadint gamykliniu tiuningu, nes kiek zinau tai ji skaitosi kaip gamykla o ne kaip firma kuri tuninguoja automobilius (kaip brabus, hamann ir pan)
Nesakyk. Pvz BNV turi taip vadinama Individual padalini. Kur daromas butent tiuningas, t.y. pildomi specialus vienetiniai kliento norai. Dalykai kuriu nera bendrame serijiniu automobiliu kainorastyje. Audi turi analogiska exclusive skyriu. Ir taip toliau.
Apie ka? Taigi ne paslaptis, jei nieko nerandi internete tai uzsuk pas normalesni atstova ir pasakyk kad nori pirkti 750Li ar koki A8 bet kataloge siulomi apdailos variantai taves netenkina
Pasakot nera ka. Bolidas jum viska pasake. Baltu stogu ir sviesiais ratais RR isriedejo is gamyklos. O kad jis atrodo kitaip nei salia stovintis tai nereiskia kad tai tiuningas. Garazuose jo niekas nedare ir is standartinio tokiu kaip yra dabar nepaverte. Jis toks buvo pagamintas iskart. Kaip ir jusu standartiniai automobiliai su melyna, sidabrine, juoda ar kitokia spalva. Kaip ir ratais r14 ar r17. Viskas labiau priklauso nuo pirmojo pirkejo, kuris atejes i salona pasake kokio automobilio nori, su kokia komplektacija ir tt. Beje, sis RR turi ir papildoma pavadinima.
Apie ka? Taigi ne paslaptis, jei nieko nerandi internete tai uzsuk pas normalesni atstova ir pasakyk kad nori pirkti 750Li ar koki A8 bet kataloge siulomi apdailos variantai taves netenkina
Comment